Gå til innhold

Er det verdt å fortsette i forholdet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med deg, hi?

Anonymkode: c56fc...f8b

Det går greit! Skal bo med ett familiemedlem fra i morgen. Hadde en samtale med samboer( da han var rolig ) snakket forsiktig å sa ifra om at jeg flytter men ønsker det beste for barnet med at barnet har både mamman og pappan sin å at han måtte tenke over hvor viktig det var at barnet får en bra oppvekst med mye kjærlighet. De gikk greit å vet han ønsker det beste for ungen sin, for han er en fantastisk far når han først stiller opp for barnet. Men fikk til svar : ja samma det så ett glass rødvin.

 

så da har jeg gjort mitt. Utrulig trist at det skulle bli på denne måten å ikke minst å føle seg som ett null etter så mange år. Men jeg kjenner selv at jeg fortjener bedre enn å være lei meg hver dag. 
 

håper bare økonomien og boplass blir i orden etter hvert så jeg kan starte på nytt! 
 

er utrulig glad for alle gode ord og støtte jeg har fått på denne siden her! De fikk hode mitt til og tenke klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE ofte jeg sier det men du må komme deg vekk! Du må ikke finne på å si det til han, pakk og dra i stillhet og bryt all kontakt. Han er ikke frisk, vet ikke hva som feiler han men noe er det. 

Barnet ditt har ikke  godt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 3.27, Anonym bruker skrev:

Problemet til hi er at hun sannsynligvis har ingen vitner og ingenting som kan bekreft at mannen er alkoholiker og potensielt voldelig. Utfra at hun ikke har fortalt noe til venner og familie. Mannen vil da få samværsrett med barnet, og blir alene med barnet. Mitt råd er snakk med flest mulig mens du enda er i forholdet, få vitner og beviser. Det blir veldig mye vanskeligere etter brudd

Anonymkode: bb3ed...aac

Dette problemet blir bare større og større hvis hun blir i forholdet. Hvis hun drar mens barnet er baby, er sjansen størst for null/minimalt samvær. Hvis hun blir en stund, får faren opparbeidet en relasjon til barnet, og står sterkere i en tvist. Mitt råd: Dokumenter det som lett kan dokumenteres, og kom deg raskt unna.

Anonymkode: 33bb3...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
7 timer siden, Voa skrev:

Det går greit! Skal bo med ett familiemedlem fra i morgen. Hadde en samtale med samboer( da han var rolig ) snakket forsiktig å sa ifra om at jeg flytter men ønsker det beste for barnet med at barnet har både mamman og pappan sin å at han måtte tenke over hvor viktig det var at barnet får en bra oppvekst med mye kjærlighet. De gikk greit å vet han ønsker det beste for ungen sin, for han er en fantastisk far når han først stiller opp for barnet. Men fikk til svar : ja samma det så ett glass rødvin.

 

så da har jeg gjort mitt. Utrulig trist at det skulle bli på denne måten å ikke minst å føle seg som ett null etter så mange år. Men jeg kjenner selv at jeg fortjener bedre enn å være lei meg hver dag. 
 

håper bare økonomien og boplass blir i orden etter hvert så jeg kan starte på nytt! 
 

er utrulig glad for alle gode ord og støtte jeg har fått på denne siden her! De fikk hode mitt til og tenke klart.

Lykke til!

Og husk, det er ikke DU som er et null her! Det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Voa skrev:

Det går greit! Skal bo med ett familiemedlem fra i morgen. Hadde en samtale med samboer( da han var rolig ) snakket forsiktig å sa ifra om at jeg flytter men ønsker det beste for barnet med at barnet har både mamman og pappan sin å at han måtte tenke over hvor viktig det var at barnet får en bra oppvekst med mye kjærlighet. De gikk greit å vet han ønsker det beste for ungen sin, for han er en fantastisk far når han først stiller opp for barnet. Men fikk til svar : ja samma det så ett glass rødvin.

 

så da har jeg gjort mitt. Utrulig trist at det skulle bli på denne måten å ikke minst å føle seg som ett null etter så mange år. Men jeg kjenner selv at jeg fortjener bedre enn å være lei meg hver dag. 
 

håper bare økonomien og boplass blir i orden etter hvert så jeg kan starte på nytt! 
 

er utrulig glad for alle gode ord og støtte jeg har fått på denne siden her! De fikk hode mitt til og tenke klart.

Han virker ustabil så håper du kommer drg trygt vekk ❤

Anonymkode: e6ca0...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Voa skrev:

Det går greit! Skal bo med ett familiemedlem fra i morgen. Hadde en samtale med samboer( da han var rolig ) snakket forsiktig å sa ifra om at jeg flytter men ønsker det beste for barnet med at barnet har både mamman og pappan sin å at han måtte tenke over hvor viktig det var at barnet får en bra oppvekst med mye kjærlighet. De gikk greit å vet han ønsker det beste for ungen sin, for han er en fantastisk far når han først stiller opp for barnet. Men fikk til svar : ja samma det så ett glass rødvin.

 

så da har jeg gjort mitt. Utrulig trist at det skulle bli på denne måten å ikke minst å føle seg som ett null etter så mange år. Men jeg kjenner selv at jeg fortjener bedre enn å være lei meg hver dag. 
 

håper bare økonomien og boplass blir i orden etter hvert så jeg kan starte på nytt! 
 

er utrulig glad for alle gode ord og støtte jeg har fått på denne siden her! De fikk hode mitt til og tenke klart.

Veldig bra at du tar grep nå for å komme deg unna ham, Hi.

Men vær så snill, pass på at du sikrer deg selv, alltid har en backup i at andre sjekker deg, for menn som din samboer kan snu brått i et samlivsbrudd til å bli voldelig. Håper selvfølgelig at han ikke blir det, men med hans historie så har du ikke råd til å ta sjansen på det - selv om samtalen med ham gikk rolig for seg. Du så hva han gjorde - han gikk rett til alkoholen. Og når han drikker får han voldelige tanker om å skade og drepe andre... Så vær så snill, IKKE ta for gitt at han kommer til å være rolig. Få med deg noen til å rydde ut dine ting og vær forsiktig med å møte ham alene en tid fremover til situasjonen har stabilisert seg. For en ting er sikkert, denne mannen er ikke stabil og han har et stort alkoholproblem og voldelige tendenser - det er en potensielt farlig situasjon. Så ta smarte forholdsregler slik at du sikrer deg selv mot det som forhåpentligvis ikke vil skje, men som kan skje!

Vær ellers stolt av deg selv for å ta tak i dette for å komme deg ut av dette voldelige forholdet! Ta smarte valg fremover for å ta vare på deg og barnet ditt ❤️

Anonymkode: e1e91...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...