Gå til innhold

Fan, jeg vil ikke være gift lenger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg føler meg så låst. Jeg er gift og har barn, men akkurat nå har jeg veldig lyst til å være singel og oppleve verden bare som meg. Jeg har lyst til å være forelsket og føle den spenningen det gir. Si at det går over!? At det ikke er fint å være singel.  At det er en periode og at man blir fornøyd igjen med tilværelse som kone i familien AS. Vil ikke bryte opp familien bare fordi jeg har en periode. Men er det ikke vanlig å ha perioder hvor man trenger andre ting enn dette familielivet? Føler ikke den gode connection med mannen min, selv om han er supersnill og god pappa. Åh, akkurat nå er livet kjipt og føler meg utrolig egoistisk.

Anonymkode: b78da...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, jeg føler meg så låst. Jeg er gift og har barn, men akkurat nå har jeg veldig lyst til å være singel og oppleve verden bare som meg. Jeg har lyst til å være forelsket og føle den spenningen det gir. Si at det går over!? At det ikke er fint å være singel.  At det er en periode og at man blir fornøyd igjen med tilværelse som kone i familien AS. Vil ikke bryte opp familien bare fordi jeg har en periode. Men er det ikke vanlig å ha perioder hvor man trenger andre ting enn dette familielivet? Føler ikke den gode connection med mannen min, selv om han er supersnill og god pappa. Åh, akkurat nå er livet kjipt og føler meg utrolig egoistisk.

Anonymkode: b78da...cf7

Skaff deg en elsker :D

Anonymkode: c0ff6...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke reise litt alene eller med venninner? 14 dager i Italia, storby weekender osv. Så får du opplevd litt og vært alene

14 dager med yoga på Bali, gå på toppen av Kilimanjaro osv. 

Anonymkode: b8bd1...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk gjennom hvordan det ville være om du skiller deg.

Har du råd til å bo der du bor nå?

Ville du overlate barna til far eller skulle de bo hos deg?

Ville du kunnet reise og oppleve ting med tanke på fri fra jobb, barnevakt og økonomi?

Ville du like å oppdra barna uten å få støtte av noen til vanskelige avgjørelser og uten å ha noen å være stolt sammen med?

Anonymkode: 802ac...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at det du trenger er litt avlastning. Alenetid. Snakk med mannen din eller familie og fortell nøyaktig hvorfor du føler du trenger det. Det er viktig å ta vare på seg selv og den delen av personligheten som er bare deg, og ikke mamma-deg. 
 

Jeg merker at jeg savner singellivet selv og at det har gått mer og mer over til vennskap og samarbeid om barna mellom meg og samboer. Så fort vi får barnefri og får vært kjærester og kose oss så går den singelfølelsen over. Samme med når jeg har barnevakt og får dratt ut alene. 

Anonymkode: 20ae9...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...