Gå til innhold

Fikk dere fin feiring på Valentinsdagen, da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og mannen var dødslitne etter jobb igår, jeg hadde store knesmerter (har artrose) etter en travel uke på jobb i bhg og mannen uvel og svimmel, så jeg tror ingen av oss tenkte romantikk. 7-åringen hadde laget fine kort til oss på SFO så det var en fin overraskelse. Fikk så mye oppmerksomhet på morsdagen søndag jeg med frokost, middag, blomster og kake så svevde fortsatt på den skyen jeg! ❤️ Idag skal vi ut å spise med ungene, hjertedag i ny innpakning etter 14 år som kjærester nå. 

Anonymkode: f1b2e...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en "Happy Valentines Day" fra min ex som jeg hater!

Med en påfølgende melding om at han så for oss ett liv sammen, boende på en gård hvor vi har masse dyr, dyrker egen mat, og hvor han lærer være barn jakt...Av og til lurer jeg på hva som er galt med han! 

Anonymkode: 3749c...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke helt sansen for denne dagen. Som andre har sagt, har ikke behov for en spesiell dag for å vise den jeg er sammen med at jeg er glad i ham. Det er mye viktigere hva man gjør hver dag mellom hver Valentindag enn hva man gjør akkurat den ene dagen...

Men for all del, synes det er fint med de som koser seg med den også. Synes bare ikke man skal gjøre en stor kjøpegreie ut av det.

Jeg har vært singel en lang stund nå, gikk meg en tur i kveldingen i går og gledet meg over å se alle glade par, folk som kjøpte blomster til en partner, til og med eldre menn som nesten så både litt flaue og stolte ut over at det var så opplagt at de kjøpte blomstene i anledning Valentindagen. Andre, både kvinner og menn, gikk med en gave eller blomster, sikkert på vei til en partner, med forventning i øynene og holdningen. Syntes det var både søtt og koselig, jeg :)

Tilfeldig gikk jeg meg på han som jeg håper kan være min før neste Valentindag, så kanskje det var et tegn ;)

Anonymkode: be45a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel i fjor. Snakka med en mann på en datingside og han kom hjem til meg i går og vi hadde det riktig så hyggelig. Så det var en bedre valentines enn noen gang. Ikke det at dagen spiller noen rolle sånn egentlig, men var koselig å være med noen 😊

Anonymkode: 05304...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Katten til yngste ble borte, så flere timer med leting. Eldste hadde en forferdelig dag. Mannen er bortreist. 
 

Men vet du, valentine definerer heldigvis ingenting her. Vi får våre stunder senere. På en helt vanlig dag. 

Anonymkode: 8bb91...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble singel i fjor. Snakka med en mann på en datingside og han kom hjem til meg i går og vi hadde det riktig så hyggelig. Så det var en bedre valentines enn noen gang. Ikke det at dagen spiller noen rolle sånn egentlig, men var koselig å være med noen 😊

Anonymkode: 05304...bbc

Så koselig :) Lykke til videre med ham :)

Anonymkode: be45a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feirer den ikke vi. Men mannen hadde kjøpt en bukett roser til meg og én til hu på fem. Hun ble ekstatisk lykkelig over å få blomster. Synes egentlig det var veldig søtt å kjøpe egne blomster til datteren vår. Ble litt forelsket igjen av det. 😍

Anonymkode: dd33a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid blomster av mannen den dagen. Han sier at han vil ha valentinsdagen som en fast blomsterdag. Samme med bryllupsdagen. Så de to dagene får jeg alltid en fin blomsterbukett av han. 

I år fikk vi plutselig barnevakt da en venn tilbydde seg å passe barnet, så vi fikk spist ute på restaurant. Og det er ikke ofte det skjer uten barn.

Anonymkode: 598fa...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig :) Lykke til videre med ham :)

Anonymkode: be45a...893

Takk for det 😊 gleder meg til fortsettelsen! Han er veldig kjekk og super snill! Og han spurte faktisk om vi skulle møtes i dag igjen, men det kunne jeg ikke. Men kanskje i morra 😀

Anonymkode: 05304...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feirer den ikke vi. Men mannen hadde kjøpt en bukett roser til meg og én til hu på fem. Hun ble ekstatisk lykkelig over å få blomster. Synes egentlig det var veldig søtt å kjøpe egne blomster til datteren vår. Ble litt forelsket igjen av det. 😍

Anonymkode: dd33a...809

Enig, det er grunn til å bli litt nyforelsket i ham igjen :)

Anonymkode: be45a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for det 😊 gleder meg til fortsettelsen! Han er veldig kjekk og super snill! Og han spurte faktisk om vi skulle møtes i dag igjen, men det kunne jeg ikke. Men kanskje i morra 😀

Anonymkode: 05304...bbc

Så spennende! Da er jo tiltrekningen gjensidig :) Gled deg til i morgen om dere får til å møtes da :)

Anonymkode: be45a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk roser, og det får jeg hver valentine 💞. Syns det er utrolig hyggelig, så kan andre mene hva de vil. Vi har vært sammen i 15 år, og like hyggelig med roser hver valentine. Jeg får blomster ellers i året også ☺️

Anonymkode: 4f4c6...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende! Da er jo tiltrekningen gjensidig :) Gled deg til i morgen om dere får til å møtes da :)

Anonymkode: be45a...893

Gleder meg veldig 😀😊

Anonymkode: 05304...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg veldig 😀😊

Anonymkode: 05304...bbc

Snakket nettopp med han, han kommer i morra 😀 Han sa han fikk sommerfugler i magen av å tenke på meg og være med meg og det får definitivt jeg også 🙈 Har ikke følt det sånn på hvertfall 10år! 😍

Anonymkode: 05304...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakket nettopp med han, han kommer i morra 😀 Han sa han fikk sommerfugler i magen av å tenke på meg og være med meg og det får definitivt jeg også 🙈 Har ikke følt det sånn på hvertfall 10år! 😍

Anonymkode: 05304...bbc

Åh, så deilig :D Håper dette er full klaff og varig for dere :)

Jeg har ikke møtt noen heller på nesten syv år som har fanget interessen min, nå er jeg sååå betatt av en, men er ikke kommet så langt som deg. Venter fremdeles på en mulighet til å treffe ham "på privaten". Men fikk noen ord med ham i dag, og jeg er rimelig sikker på at noe av det han sa var tydelige hint om noe som gir en mulighet til å møtes. Så ja, jeg har tenkt å innfinne meg på det stedet, for jeg vet han skal dit også.

Så kjekt at han du har møtt er så tydelig på at han vil møte deg og hva han føler :) Lykke til med ham! :)

Anonymkode: be45a...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Feirer den ikke vi. Men mannen hadde kjøpt en bukett roser til meg og én til hu på fem. Hun ble ekstatisk lykkelig over å få blomster. Synes egentlig det var veldig søtt å kjøpe egne blomster til datteren vår. Ble litt forelsket igjen av det. 😍

Anonymkode: dd33a...809

Det var veldig sjarmerende 🤩

Anonymkode: d4144...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ekstra god middag i går og åpnet et crémant - veldig god. Mannen fikk mummikopp og en flaske primitivo. Vanligvis får jeg blomster, men vi er bortreist første halvdel av vinterferien - blomster utgikk i år. Ble imidlertid gjort EKSTREMT stor stas på i forbindelse med morsdagen 😊

Jeg blir i tillegg tatt med i operaen og på to restaurantbesøk i løpet av uken, så klager ikke ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakket nettopp med han, han kommer i morra 😀 Han sa han fikk sommerfugler i magen av å tenke på meg og være med meg og det får definitivt jeg også 🙈 Har ikke følt det sånn på hvertfall 10år! 😍

Anonymkode: 05304...bbc

Åååå, så herlig!!! *barebittelittmisunnelig*

Anonymkode: 44001...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk sjokolade og roser og mannen fikk sin årlige blowjob.

Anonymkode: 23b7d...4ba

Fikk først en bukett hvite liljer på morsdagen, og så levert en stor bukett med roser og sjokolade på døren på Valentinesdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke at det ikke er sex men trafficking og utnyttelse som er problemet?

Anonymkode: 23b7d...4ba

Det var ikke et bordell, men en privat klubb med samtykkende, voksne mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en utrolig flott rosebukett (med flere ulike roser) pyntet med sjokolade og skilt som det stod «love» på🌹Ble også tatt med ut på en 3 retters middag. 

Fantastisk dag, hvor vi hvert år kun er oss to og rett og slett bare gir hverandre all oppmerksomheten og kjærligheten vi har❤️

Anonymkode: 41e15...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aggressiv? At jeg syns valentinsdagen er tullete handler ikke om å være aggressiv. Det handler om at denne dagen bidrar til mye unødvendig handling, og har blitt enda en dag hvor folk kan vise seg frem i sosiale medier og late som de lever perfekte liv. Hva med å fortelle kjæresten at du setter pris på han, i stedet for å skrive det på Facebook hvor han ikke en gang er medlem og aldri kommer til å se det. Også legger jeg til et smilefjes tilfelle du tror jeg ikke snakker med normal stemme ☺️

Anonymkode: b1f59...c8f

Du fremstår som provosert, eller en anelse bitter.

Valentinesdagen er neppe en dag som bidrar til stor økning i forbruket. 

Facebook er dessuten en arena ment for nettopp for deling av små og store gleder med eget nettverk. Selv om noen legger ut bilde, så takker de nok sin kjære på andre måter også. 

 

Endret av Merdee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...