Gå til innhold

Forstår ikke jenter som forstørrer leppene at det lyser juks på 10 meter avstand?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du de tror de lurer noen da? Kanskje de bare synes det er fint?

Jeg klarer bare ikke ta slike kvinner seriøst, samtidig må jeg ta meg i nakken og forsøke å se forbi slikt. Smaken er forskjellig så man må jo få gjøre som man vil med egen kropp. 
Jeg tror som sagt de neppe gjør dette i den tro at ingen skjønner hva de har gjort.

Anonymkode: ac355...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett ikke de bryr seg.

Alle ser at disse falske vippene er falske, ingen har sånne blafrevipper som er så lange, men siden de synes det er fint velger de å ha det

Alle ser at disse brynene som er så populære nå er falske, firkantede og unaturlige, men de synes det er fint og velger å ha det

Leppene er store og "gakk gakk", men de liker det så de har det.

Når jeg møter jenter som har alle tre tingene, og gjerne en hud full av spraytan i tilegg, så må jeg smile litt bak hånden, men det er nå moderne da ;)

Naturlig er det ikke, men jeg tror ikke det er målet heller

 

Anonymkode: f2f8c...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror de virkelig at de kan lure noen?🧐

 

Anonymkode: af149...60f

De ser ut som noen idioter. Også de som strammer leppene sine, eller hva de gjør. 

Anonymkode: c52d9...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel like individuelt som alt annet? Har en venninne, på over 35, som fyller litt i leppene sine. Hun har skikkelig tynne lepper, så selv når hun har fylt i sine, har hun smalere lepper enn meg som har naturlig fyldige lepper. Jeg ser jo forskjell, men andre vil ikke kunne se noe på henne. Det helt naturlig ut.

Anonymkode: 9591d...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alle som fyller seg til duck face da, og de som gjør det synes vel det er fint da, ikke dermed sagt at de prøver å late som om det er naturlig. Det blir vel som med alle andre over the top ting man kan gjøre med seg selv

Anonymkode: 56e9e...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle føler at de må ha en mening om hva andre gjør med kroppen sin. Hvis du ikke liker det er det bare å la være å gjøre det selv. Ser ikke problemet. 

Anonymkode: b89f9...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spørsmål, men de som fyller opp til duck face, kan de noen gang få normale lepper igjen, eller blir de sånn til de er 101 og dør?

Anonymkode: faad2...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hungeren etter å se ut som en and. Jeg tenker automatisk at de er mindre smarte. En mor i klassen til barnet mitt som plutselig fikk for seg at hun skulle gå fra sykepleier til kosmetisk hudpleier - og hun ser virkelig ikke ut nå. Verste er hvordan hun skyter leppene fram og ser med dådyrøyne på profilbildene sine. De tre jentene hennes er nesten ikke med på bilder lengre, eldste snart tolv år og sårbar alder. Nå kun mamma med andelepper, rosa klær, lue og dådyrøyne. Eller dvs hun har lagt ut bilder av døtrene som ER med i salongen. Det er så flaut, jeg klarer ikke ta henne på alvor mer... Skjønner ikke at mannen hennes ikke sier noe, han er en jordnær og fin fyr.

Anonymkode: 2b494...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vel like individuelt som alt annet? Har en venninne, på over 35, som fyller litt i leppene sine. Hun har skikkelig tynne lepper, så selv når hun har fylt i sine, har hun smalere lepper enn meg som har naturlig fyldige lepper. Jeg ser jo forskjell, men andre vil ikke kunne se noe på henne. Det helt naturlig ut.

Anonymkode: 9591d...5fe

Det samme gjør jeg. Har usymmetriske lepper, veldig tynn overleppe. Fyller den litt et par ganget i året, så de blir symmetriske. Det synes ikke for som ikke vet🙂

Anonymkode: 553f8...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert de prøver å lure noen, men bare synes det er pent. 
Det at man fyller bare litt betyr ikke at man ikke ser at det er kunstig. Leppen(e) ser hovne ut uansett hvor mye eller lite som fylles i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ikke sikkert de prøver å lure noen, men bare synes det er pent. 
Det at man fyller bare litt betyr ikke at man ikke ser at det er kunstig. Leppen(e) ser hovne ut uansett hvor mye eller lite som fylles i utgangspunktet.

Vel. En kollega har en skade i leppa hun fyller leppene for å få de like. Umulig å se det på henne. De er ikke hovne slik du beskriver. 

Anonymkode: ac355...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel. En kollega har en skade i leppa hun fyller leppene for å få de like. Umulig å se det på henne. De er ikke hovne slik du beskriver. 

Anonymkode: ac355...f6b

OK, kan godt være jeg tar feil. Om noen fyller så det ser ekte ut har de ihvertfall lurt meg siden jeg ikke har avslørt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel. En kollega har en skade i leppa hun fyller leppene for å få de like. Umulig å se det på henne. De er ikke hovne slik du beskriver. 

Anonymkode: ac355...f6b

Og i sånne tilfeller er det jo greit da 😉 Men disse superopplåste leppene er bare flaut 😳

Anonymkode: 2b494...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 14.2.2020 den 9.21, Anonym bruker skrev:

Tror de virkelig at de kan lure noen?🧐

 

Anonymkode: af149...60f

Eksen min elsker sånne sugelepper som han kaller det. Jeg kunne aldri fylt opp mine, så han måtte se seg om etter en annen dame, med nebb.

Anonymkode: 43383...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eksen min elsker sånne sugelepper som han kaller det. Jeg kunne aldri fylt opp mine, så han måtte se seg om etter en annen dame, med nebb.

Anonymkode: 43383...b99

Jeg fyller på litt innimellom, men jeg kan ikke tenke meg at det er noe godt å bli sugd av en dame med for mye fyll. Man blir jo litt stivere i leppene, spesielt den første tiden. Hvis man har mye, så vil jeg tro at man må fylle på ofte og da er jo leppene mer eller mindre stive hele tiden..

Anonymkode: efdfc...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje som med sminke, hårfarge og neglelakk. Man ser at det ikke er naturlig, men mange har fått det for seg at å bruke det viser at man er "vellstelt" og "tar vare på seg selv". Det naturlige er sjeldent et ideal.

Anonymkode: 2c516...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje som med sminke, hårfarge og neglelakk. Man ser at det ikke er naturlig, men mange har fått det for seg at å bruke det viser at man er "vellstelt" og "tar vare på seg selv". Det naturlige er sjeldent et ideal.

Anonymkode: 2c516...979

Når jeg ser damer med oppblåste fake lepper er det siste jeg tenker om dem at de er «velstelt» og «tar vare på seg selv»😏 Tenker heller «ikke så smart», «wannabe rosablogger» og «sau»😆 Det er fordomsfullt, jeg vet - men når noen har et så ekstremt fokus på utseende, som attpåtil ikke er fint i det hele tatt, da får det bare være😆

Anonymkode: 56537...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er moten multikulturelt inspirert? Fra Afrika? Håper den går over snart, ser ikke ut i det hele tatt. Se på hertuginnen Kate, hun har knapt nok lepper i det hele tatt og er likevel en av verdens vakreste kvinner.

image.png.adcc2b1f07c5ca2f3210f98ff1941b0f.png

Anonymkode: 1b6ae...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg ser damer med oppblåste fake lepper er det siste jeg tenker om dem at de er «velstelt» og «tar vare på seg selv»😏 Tenker heller «ikke så smart», «wannabe rosablogger» og «sau»😆 Det er fordomsfullt, jeg vet - men når noen har et så ekstremt fokus på utseende, som attpåtil ikke er fint i det hele tatt, da får det bare være😆

Anonymkode: 56537...bc6

Det er nok ganske kulturelt betinget. Jeg tenker for eksempel omtrent det samme om dem som farger håret ol.

Anonymkode: 2c516...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje som med sminke, hårfarge og neglelakk. Man ser at det ikke er naturlig, men mange har fått det for seg at å bruke det viser at man er "vellstelt" og "tar vare på seg selv". Det naturlige er sjeldent et ideal.

Anonymkode: 2c516...979

Det samme tenker jeg. De prøver ikke å se naturlige ut, men som noen som følger med i tiden og passer på utseendet sitt.

Sminke som ser ikke ser naturlig ut i det hele tatt (som mye grønn øyenskygge og knallrøde lepper) har jo også vært moderne før, forskjellen nå er bare at det sprøytes inn og blir halvpermanent.

De som bruker det tenker sikkert at vi andre ser ut som budeier og ikke gidder å anstrenge oss for å se bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...