Gå til innhold

Jeg er så forelska!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det er både godt og vondt. Har hatt en "greie" med denne herlige mannen av og på i 5 år!! Vi er vel det man kaller knullekompiser/pulevenner... Whatever… Og det har hele tiden vært noe han har vært opptatt av egentlig; at det er alt. Men i det siste har jeg fått veldig mye mer følelser for han, er rett og slett blitt skikkelig forelska! ❤️ Nå vurderer jeg bare om jeg skal vente og se om følelsene går over, eller om jeg skal ta mot til meg og snakke med ham om det. Spørre ham om han tror vi noen gang kan bli noe mer enn vi er nå. Hva tror dere? Noen som har vært i samme situasjon? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 6384f...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare mage følelsen din som kan avgjøre dette. 

Tror du følelsene vil gå over når dere er så intime? Eller må du avslutte alt for at følelsene skal gå over?

Har han gitt noen tegn/hint på at han også kan føle noe mer? Er det uansett bedre å let it out, for så å avslutte alt om han ikke føler det samme?

Fordeler og ulemper på settes opp mot hverandre. 

Anonymkode: d9935...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror nok ikke følelsene mine vil gå over. Bare håper han skal føle noe mer også...

Har tenkt at kanskje det hadde vært best å avslutte det, men tror ikke jeg er helt klar for det altså. Og han har invitert meg med på tur med hotellovernatting om en mnd. Noe jeg gleder meg veldig til. 

Så det blir nok bare til at vi fortsetter, så får vi se hva som skjer (eller ikke skjer) i fremtiden.

HI

Anonymkode: 6384f...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært i samme situasjon. Jeg stilte etter flere år et "ultimatum"; enten skulle vi avslutte alt eller så satse. Han var overraskende nok enig i å satse, og vi har nå vært sammen i 15 år😄

 

Anonymkode: 0d5e2...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg tror nok ikke følelsene mine vil gå over. Bare håper han skal føle noe mer også...

Har tenkt at kanskje det hadde vært best å avslutte det, men tror ikke jeg er helt klar for det altså. Og han har invitert meg med på tur med hotellovernatting om en mnd. Noe jeg gleder meg veldig til. 

Så det blir nok bare til at vi fortsetter, så får vi se hva som skjer (eller ikke skjer) i fremtiden.

HI

Anonymkode: 6384f...79e

Hopp i det, og snakk med han. Det må jo være selvpining å fortsette som dere gjør nå.

Anonymkode: 4315c...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort begge deler. Med førstemann røyk det, men med nr to gikk det fint. Nå er vi sammen på 13. året og har tre barn. 

Anonymkode: 9f489...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har vært i samme situasjon. Jeg stilte etter flere år et "ultimatum"; enten skulle vi avslutte alt eller så satse. Han var overraskende nok enig i å satse, og vi har nå vært sammen i 15 år😄

 

Anonymkode: 0d5e2...43d

Herlig å høre! ❤️ 

Anonymkode: 6384f...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herlig å høre! ❤️ 

Anonymkode: 6384f...79e

Takk! Så lenge det er håp, så er det jammen muligheter. For vi var virkelig bare elskere i flere år før det ble et par av oss. Nå er vi gift og foreldre. Masse lykke til, HI!

Anonymkode: 0d5e2...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått snakket (tekstet) litt med han, og han føler IKKE det samme som meg. 😥 Han er redd for at han utnytter meg, og er veldig lei seg. Men, som jeg sa til ham, ingen kan bestemme hva de føler/ikke føler. ❤️ Vi fortsetter nok å være sammen iblant en stund til, så får vi se etter hvert om det blir for vondt for meg, eller om følelsene kanskje dabber av...

HI

Anonymkode: 6384f...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fått snakket (tekstet) litt med han, og han føler IKKE det samme som meg. 😥 Han er redd for at han utnytter meg, og er veldig lei seg. Men, som jeg sa til ham, ingen kan bestemme hva de føler/ikke føler. ❤️ Vi fortsetter nok å være sammen iblant en stund til, så får vi se etter hvert om det blir for vondt for meg, eller om følelsene kanskje dabber av...

HI

Anonymkode: 6384f...79e

Så dumt!

Men jeg synes du var tøff som tok det opp med ham! Mye bedre å få vite enn å gå rundt og kanskje få dypere følelser og mer håp.

Klem ❤️

Anonymkode: 5f706...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...