Gå til innhold

Resett, hvordan kan det være lov?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne ha valgt x antall sider her, men brukte wikipedia for at vanlige folk flest skal kunne relatere seg. Du får være så sorgfull du bare vil, men det forandrer ikke det faktum at etnisk norske er fritt vilt når det gjelder kriminalitet fordi de er kafir/kuffir/vantroende. Jeg kjente blant annet forskjellige gjengmedlemmer i ulike gjenger min ungdom i Oslo...Nordmenn er generelt sett noen godtroende og naive folk  som tror det beste om alt og alle. Poenget er igjen at når du slår sammen alle de ulike avisene (inklusive resett) kommer du mer realistisk sett nærmere en «sannhet» rundt situasjonen i Norge.

Anonymkode: 1e41e...016

At du kjenner den ene og den andre beviser jo ingen ting. Selv Abid Raja var ungdomskriminell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ååååhhh... Ikke bli lei deg da! Trenger du en klem?

Hvis du mener følelser er et argument så brukte Breivik det som et argument i rettssaken, når han "gråt fordi de hvite blir utryddet i Norge".

Noen av de mest følelsesladde og irrasjonelle er de som leser på Klosett.

De trenger å bemøtes med fakta og gode argumenter, ikke med, "jeg blir sorgfull når folk...".

Ja, jeg skjønner at du mener godt. Men hersketeknikk gjør ikke at de slutter å lese på Klosett. Gode argumenter som får de til å tenke til, derimot.

Anonymkode: 5302d...252

Vet ikke helt om det hjelper så veldig å bruke uttrykk som «Klosett» heller, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 13.06, Eliseflisa skrev:

Resett er en aktør som ikke har støtte av statsmidler. De er derfor ikke kneblet slik norsk presse er. Det er dyktige journalister som jobber med ulike saker. Direktøren er utdannet siviløkonom, han har også en del annet på sin merittliste. Han er rådgiver for NUPI, leder og grunnlegger for SISA. Han har også vært analytiker i Etterretningstjenesten. Du får google Nupi og SISA om du vil ha mer info. 

Redaksjonssjefen i Resett har jobbet både i Aftenposten og VG.

Shurika Hansen, som for eksempel samarbeider med Insider, en dyktig kvinne, som kjenner til ulike miljøer. Du burde se den siste dokumentaren "ærbar nok".

 

Så hvis du tror Resett drives av en gjeng uskolerte rasister tar du feil. De er den frie pressen, som sier sannheten. De er direkte og tør fortelle ting andre ikke sier , eks hudfarge på en som har gjort noe kriminelt. De er ikke rasistiske, men sunne skeptikere.

Helge Lurås er den mest useriøse fyren som noen gang har vært ansatt på NUPI. Han uttalte seg i hytt og vær til media om ting han åpenbart ikke hadde peiling på. Kollegaene hans (som jeg kjenner flere av) foraktet ham.

Anonymkode: eab2d...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke hersketeknikk, det var et fortydeligende av hvor meningsløst det å prate om følelser som et eget argument er.

Men ja, jeg ser at du fortsetter å bruke hersketeknikk. Noe som betyr at du bare vil hjelpe rasistene.

Anonymkode: 5302d...252

Overhodet ikke. Som du ser tidlig i tråden, så er jeg ikke på den siden. Men uansett hvilken side du er på, så er Wikipedia en dårlig kilde. 

Og jo, du startet med en hersketeknikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...