Gå til innhold

Gi meg ditt beste tips for å sjekke opp en mann :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jada, jeg hadde en tråd her for en stund siden ;) Er så betatt av samme fyren. Har plutselig sett ham en del i det siste, men vi får da bare hilst til hverandre på avstand, ikke noe direkte kontakt. Og jeg blir helt satt ut, går og gliser stort etterpå så folk legger merke til det, sommerfugler i magen, ordentlig fjortisfølelse!

Om jeg ikke kommer kontakt med ham før vet jeg at jeg trolig får mulighet til å snakke litt med ham om noen uker. Vil ikke ringe eller sende melding, for jeg er redd for at barnet har et av nummerne som er registrert på ham.

Men altså, hvordan går du frem for å sjekke opp en mann? Jeg er ute av trening! Er ganske trygg på meg selv, ikke redd for å være direkte heller, det verste er den perioden hvor man er så usikker på om man får en mulighet eller ikke, ikke får ham ut av tankene, smiler av ingenting.

Så, hva er dine beste tips? Noen som har noen gode historier å komme med også? :)

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noe til felles? En felles hobby? Noe med jobb? Så kan du gå bort til han og tilfeldigvis spørre om ett eller annet...? Da får det i gang praten i alle fall. 

Anonymkode: 93e6a...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere noe til felles? En felles hobby? Noe med jobb? Så kan du gå bort til han og tilfeldigvis spørre om ett eller annet...? Da får det i gang praten i alle fall. 

Anonymkode: 93e6a...a2e

Takk for svar :)

Litt vanskelig det med jobb slik det er nå, for det er så tilfeldig om jeg møter ham eller ikke. Har forsøkt en stund, men har bommet hver gang, og jeg kan ikke forutsi hans jobbturnus, for den endrer seg hele tiden. Har imidlertid tenkt å fortsette å se om jeg treffer ham der, for det var der vi kom i prat tidligere.

Der jeg, om jeg ikke møter ham før det, håper å får pratet med ham, det har med hans hobby å gjøre, så tenkte at det kan bli en åpning.

Når vi har møttes så har vi aldri hatt problemer med å snakke sammen, så det er bare den første kneika jeg nå må over. Det var liksom ikke aktuelt tidligere, da hadde han samboer, så da var det aldri noen flørting. Nå som noe mer svever mellom oss og han er singel (har flere gode grunner til å tro det), så ble det plutselig så mye viktigere. Herlighet, alder har ikke noe med fjortisfølelsene å gjøre når man blir så betatt, altså ;)

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Pule?» funker gull.

Anonymkode: c7c76...900

Ha-ha... jo, takk for forslag ;) Men tror ikke det er helt måten å nærme seg akkurat denne mannen, i hvert fall ikke for noe langvarig. Er kanskje heller ikke det beste å si når jeg møter ham på hans jobb og andre kan høre det ;)

Jeg tror jeg nå har kommet et lite hakk nærmere, men tar gjerne imot flere råd - eller bare noen koselige historier om hvordan noen sjekket opp mannen sin :)

 

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Si du blir skekket opp av en annen. De tiltrekkes ikke uten konkurranse.

Anonymkode: 571ee...211

*sjekket

Anonymkode: 571ee...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si du blir skekket opp av en annen. De tiltrekkes ikke uten konkurranse.

Anonymkode: 571ee...211

Vet noen holder på med dette, men jeg orker ikke et slikt spill. Flere av de mennene jeg har diskutert akkurat dette med sier at de ikke tenner på dette, at de føler de da ikke er førsteprioritet hos dama, så er ikke alle menn som ønsker den konkurransen. De kompisene jeg har spurt som har foretrukket slik konkurranse er de som er mer rundbrennere og ikke ute etter noe seriøst.

Inntrykket mitt av den mannen jeg liker er at han nok ikke er typen som gidder spill. Men hva vet vel jeg ;) Argh... kan virkelig ikke fordra denne fasen jeg er i nå :forvirret:

 

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet noen holder på med dette, men jeg orker ikke et slikt spill. Flere av de mennene jeg har diskutert akkurat dette med sier at de ikke tenner på dette, at de føler de da ikke er førsteprioritet hos dama, så er ikke alle menn som ønsker den konkurransen. De kompisene jeg har spurt som har foretrukket slik konkurranse er de som er mer rundbrennere og ikke ute etter noe seriøst.

Inntrykket mitt av den mannen jeg liker er at han nok ikke er typen som gidder spill. Men hva vet vel jeg ;) Argh... kan virkelig ikke fordra denne fasen jeg er i nå :forvirret:

 

Anonymkode: 1648e...426

Jeg har ikke sjekket opp noen på 20 år. Ikke blir det noe heller😄 Bare nevner det som vitenskapen har konkludert med i hva som får fart på en mann😉

Anonymkode: 571ee...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skriv til han på messenger eller snap.

Anonymkode: 43220...0ce

Han er ikke på noen av dem, såvidt jeg har funnet ut.

Men hva med flørtetriks når man først greier å møtes?

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke på noen av dem, såvidt jeg har funnet ut.

Men hva med flørtetriks når man først greier å møtes?

Anonymkode: 1648e...426

Jeg tenker det enkle er det beste. Blikkontakt, smil mye, ta på armen hans eller skulderen hans når det er naturlig, vis at du liker han, vektlegg det dere har felles, ha et åpent kroppsspråk, skryt av skjorten han har på seg, vis litt sårbarhet uten å være helt fortapt, osv.

Anonymkode: 0e29b...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det enkle er det beste. Blikkontakt, smil mye, ta på armen hans eller skulderen hans når det er naturlig, vis at du liker han, vektlegg det dere har felles, ha et åpent kroppsspråk, skryt av skjorten han har på seg, vis litt sårbarhet uten å være helt fortapt, osv.

Anonymkode: 0e29b...d01

Takk for råd :) Jeg er normalt trygg på meg selv i omgang med andre, men merkelig så usikker man kan bli i en slik situasjon. Blir visst aldri enklere dette ;) Men tror jeg skal greie noe av dette i hvert fall. Har ikke problem med å ta på andre naturlig, så det bør være greit. Samme med blikkontakt. Normalt har jeg en lett måte å kommunisere på, mye humor, men når jeg er virkelig interessert i en mann så vet jeg at jeg kan slite litt med å få formidlet det humoristiske. Men, vet vi deler en del samme humor, og har pratet lett sammen tidligere, så er vel bare å forsøke kaste av seg egne hemninger der. Jeg er i hvert fall rimelig sikker på at jeg vil greie å formidle at jeg liker ham, for det gjør jeg virkelig! :wub:

Med litt flaks er det siste gangen jeg må gjennom en slik sjekkeperiode, ha-ha ;)

 

Anonymkode: 1648e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...