Gå til innhold

Noen som kan spå meg?


Jadzia Dax

Anbefalte innlegg

Nå kommer det noen spørsmål, og de er igrunn litt viktige for meg. Jeg håper det finnes noen seriøse her som ser noe om dette ❤️
 

Kommer vi til å få ett barn til?

Hvordan blir forholdet mellom meg og mannen min i årene som kommer?

Om du ser hva som er mitt aller største yrkesmessige ønske, vil jeg noen gang få muligheten til å satse på det?

 

Takker på forhånd 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

16 timer siden, rosene skrev:

Du må legge med din fødselsdato.

Har du mulighet til å spå meg også? 

Har et stort barneønske, og pga en spontanabort er det så mange endringer i kroppen som gjør at dette både blir psykisk og fysisk hardt. Kommer det til å skje snart? Kan jeg slå meg til ro med at det vil skje i nærmeste fremtid, eller blir dette en lang kamp?

01.10.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jadzia Dax skrev:

23.02.86

Da har j tatt en titt.

Du vil bli gravid før det går 1 år. Dette barnet er etterlengtet og mange blir glade for dette. Ser at dere feirer noe stort. Glade mennesker rundt , det er lykke og du har alt du trenger. Ser barnedåp , glade mennesker,famile,glede,feiring,lykke. Dine drømmer går i oppfyllelse.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, rosene skrev:

Da har j tatt en titt.

Du vil bli gravid før det går 1 år. Dette barnet er etterlengtet og mange blir glade for dette. Ser at dere feirer noe stort. Glade mennesker rundt , det er lykke og du har alt du trenger. Ser barnedåp , glade mennesker,famile,glede,feiring,lykke. Dine drømmer går i oppfyllelse.

Lykke til

 

 

Solen.

Bruk din entusiasme og fokuser på dine velsignede øyeblikk. Det er din egen tro på deg selv som fører deg til nye nivåer av innsikt. Vær oppmerksom på den kraft og vitalitet, som denne tro automatisk gir deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Havfrue8 skrev:

Har du mulighet til å spå meg også? 

Har et stort barneønske, og pga en spontanabort er det så mange endringer i kroppen som gjør at dette både blir psykisk og fysisk hardt. Kommer det til å skje snart? Kan jeg slå meg til ro med at det vil skje i nærmeste fremtid, eller blir dette en lang kamp?

01.10.91

Heia, jeg føler at du vil bli gravid innen 8-10 mnd. Føler gutt på deg . Det kan være lurt å ikke tenke så mye på dette. Parker det på hyllen en stund , så slipp du å stresse sånn. Og plutselig endag er du gravid 😊

Lykke til videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, rosene skrev:

Heia, jeg føler at du vil bli gravid innen 8-10 mnd. Føler gutt på deg . Det kan være lurt å ikke tenke så mye på dette. Parker det på hyllen en stund , så slipp du å stresse sånn. Og plutselig endag er du gravid 😊

Lykke til videre 

Hjertelig takk for svar ❤️ Vil gi deg en tilbakemelding dersom dette stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Havfrue8 skrev:

Hjertelig takk for svar ❤️ Vil gi deg en tilbakemelding dersom dette stemmer :)

Bare hyggelig du 😊 Gjør det du. Ønsker deg en fin uke ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, rosene skrev:

Da har j tatt en titt.

Du vil bli gravid før det går 1 år. Dette barnet er etterlengtet og mange blir glade for dette. Ser at dere feirer noe stort. Glade mennesker rundt , det er lykke og du har alt du trenger. Ser barnedåp , glade mennesker,famile,glede,feiring,lykke. Dine drømmer går i oppfyllelse.

Lykke til

Tusen takk :) Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg er redd for å bli gravid. Vi tar alle forhåndsregler men jeg ble gravid selv på hormonspiral for et år tilbake. Vi mistet da, men det var nok til det beste (beklageligvis men vår livssituasjon med de andre barna gjør at vi ikke har kapasitet til en til)

mannen vil ikke sterilisere seg, og jeg får det ikke da legen mener jeg er for ung..

men tusen takk for at du svarte meg ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 21.2.2020 den 13.44, rosene skrev:

Bare hyggelig du 😊 Gjør det du. Ønsker deg en fin uke ❤

Alltid tenkt at jeg ville oppdatere deg om det du spådde skulle stemme. Jeg har blitt gravid nå, 8 måneder etter at du skrev til meg! :) Jeg lurte på om du kunne berolige meg litt.. Jeg har en spontanabort bak meg og føler jeg uroer meg veldig angående dette. Litt redd for at det skal skje igjen. Har du mulighet til å se noe rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.2.2020 den 18.59, Jadzia Dax skrev:

Tusen takk :) Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg er redd for å bli gravid. Vi tar alle forhåndsregler men jeg ble gravid selv på hormonspiral for et år tilbake. Vi mistet da, men det var nok til det beste (beklageligvis men vår livssituasjon med de andre barna gjør at vi ikke har kapasitet til en til)

mannen vil ikke sterilisere seg, og jeg får det ikke da legen mener jeg er for ung..

men tusen takk for at du svarte meg ❤️

 

Hun er vel neppe plagsomt synsk hvis hun ser at du blir gravid med et etterlengtet barn når du gjør alt for å unngå det...

Anonymkode: 4250e...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt trua på hun rosene..

Hun har spådd meg før og ingenting stemte... virker ut som svindel. Hun tok betalt for å spå meg for noen år tilbake.

Anonymkode: d5109...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...