Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, beef sister skrev:

Underholdende er det. Ville dog ikke kjedet meg uten muligheten. 

Lite du ville

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, Anonym bruker said:

Hæ? Den tok jeg ikke. Grensen går jo ved det at han ikke vil kysse meg fordi det er privat. Jeg blåser i selve kyssingen. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Du har ingen problemer med at handlingen uteblir så lenge du synes begrunnelsen hans for å ikke ønske er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Underholdende er det. Ville dog ikke kjedet meg uten muligheten. 

Jeg kan jo fortelle deg da, i og med at vi deler hemmeligheter her i natten. Vel, egentlig ikke men det høres fint ut. For en stund siden spurte han meg om jeg ville være med ham og en kamerat på en trekant. Og om jeg kunne suge kompisen hans foran han, fordi det hadde vært så rått å se på. Helt ok å spørre, vi er ikke sammen og den som ikke spør osv. Jeg sa nei, det vil jeg ikke være med på, han lurte på hvorfor og jeg sa at jeg ikke var i nærheten av å ville ha en fremmed mann sin P"""k i munnen min og at tanken på det var helt motbydelig. Jeg vil ikke være med på en trekant uansett

Der satt jeg den grense liksom. Han ble drit sur og kunne ikke, på noen som helst måte skjønne hvorfor det var noe galt i det. Jeg var skikkelig barnslig og prippen. Jeg skulle selvsagt avsluttet den gangen, men i og med at det ikke er de største følelsene i bildet så ble jeg..pga sexen. Det kan jo selvfølgelig ikke du vite noe om, men jeg kan jo heller ikke skrive ned alt som kan være relevant for denne tråden. Jeg synes det er kjipt at han synes det er for personlig å kysse meg etter åtte mnd, Han synes det er kjipt at jeg ikke ville suge kompisen hans. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, beef sister skrev:

Du har ingen problemer med at handlingen uteblir så lenge du synes begrunnelsen hans for å ikke ønske er ok. 

Spot on! Det er jo akkurat det jeg prøver å få frem Det er ikke det at vi ikke kysser som er problemet, det er grunnen

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg synes det er kjipt at han synes det er for personlig å kysse meg etter åtte mnd, Han synes det er kjipt at jeg ikke ville suge kompisen hans. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Dette er to svært ulike ting, da. Det du heller burde ha lagd en tråd om er hvorvidt du bør fortsette med en mann som ikke respekterer et nei. En slik mann hadde jeg ikke møtt igjen, samme hvor fantastisk sexen hadde vært. 

Han skader derimot ingen, foruten egoet ditt da, når han setter en grense for hvem han vil kline med. Det kan og bør du respektere uten å få det til å handle om deg - han er tross alt ikke kjæresten din. Ellers så kan du reagere på eksakt samme måte som han gjorde da du forkastet forslaget hans om trekant - ved å bli grinete og fornærmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Dette er to svært ulike ting, da. Det du heller burde ha lagd en tråd om er hvorvidt du bør fortsette med en mann som ikke respekterer et nei. En slik mann hadde jeg ikke møtt igjen, samme hvor fantastisk sexen hadde vært. 

Han skader derimot ingen, foruten egoet ditt da, når han setter en grense for hvem han vil kline med. Det kan og bør du respektere uten å få det til å handle om deg - han er tross alt ikke kjæresten din. Ellers så kan du reagere på eksakt samme måte som han gjorde da du forkastet forslaget hans om trekant - ved å bli grinete og fornærmet. 

Det er jo ikke det. Jeg vil ikke ha en fremmed tiss i munnen min. han vil ikke kysse. Jeg respekterer at han ikke vil kysse, men da vil jeg heller ikke fortsette å ha sex med ham, enkelt og greit. Det med kyssingen føles verre for meg enn det med kompisen hans fordi det blir personlig for meg, selv om det er hans grense.Da må jeg få lov til å ikke ville mer. Som sagt er dette en gylden mulighet for å komme meg ut av dette forholdet. Men nå er jeg dødstrøtt og er litt usikker på hva jeg skriver, da er det på tide å forlate tastaturet og å finne sengen i stedet. Takk for følget da, selv om vi ikke skjønner hverandre helt 🙂

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Visst faen er jeg fornærmet. Jeg legger da ikke skjul på det. Ja, det er en utfordring for meg, ja om det var en annen grunn så hadde jeg fnist litt av det.

Så du ville ikke respektert ham for en annen grunn, en annen grunn ville du ledd av (!), som du sier gjentatte ganger. Det er ikke akkurat en sunn holdning til en du har et forhold til: Du vil helst at hans beveggrunner skal være latterlige så du kommer ut som sterkest. Om du skal ha et annet forhold en gang bør du kanskje gå i deg selv og se om dette er noe du gjør til stadighet.

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke visst at grensene mine var tråkket over før nå. 

Du er retroaktivt krenket. #fantastisk2020.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har rett til å få sine grenser respektert, men siden du lager en tråd her inne må du også tåle å høre at flere av oss syns det var en supermerkelig reaksjon på et ærlig svar. Jeg tenker st du har lagt mer i forholdet enn han  

Jeg tipper at mannen er rimelig forvirret og ikke helt skjønner hva som var så forferdelig med svaret hans. 

Du skal ikke se helt bort fra at han også etterhvert føler en lettelse over at forholdet er over. Å ha sex over tid med en man ikke bryr seg om/liker kan nok føles trykkende etterhvert, selv om man på en måte føler seg avhengig av sexen. 

 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var (ung) elsker til ei gift dame her i byen i mine yngre dager. Det var to ting jeg ikke fikk lov til, å sprute i henne og å tungekysse/kline. 

Hun kunne ha kuken min i kjeften, men ikke kline. Merkelig innstilling enkelte har, men noen ser klining som noe mer "intimt" og personlig enn selve sexakten.

Anonymkode: 75185...da3

Jeg har selv en ung elsker. Jeg synes også det er riktig med noen grenser. Kyssing hører kjærlighet til synes jeg, så det er forbeholdt mannen min. Men jeg vil at elskeren min skal komme i meg, uten kondom, det hører til sexen synes jeg. Å høre når han kommer, og vite at han kommer i en kondom, ville aldri gitt meg den samme deilige opplevelsen. Alle er forskjellige.

Anonymkode: 2d3f9...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing er utrolig sensitivt og stikker svært dypt, noe som selvsagt må respekteres!

Se for eksempel på at feminister har oversvømmet nettet med moral for at Tornerose vekkes med et kyss hun ikke har samtykket til. På den andre side består den feministiske hevnen av at en kvinne vekker en sovende forhekset mann med et kyss (uten samtykke) i Descendants 3.

I Sverige er det tilfeller hvor menn har nektet å utføre førstehjelp på kvinner fordi de er redd for å bli anklaget for overgrep. Slik har det vært i USA lenge, hvor mange også har blitt saksøkt med anklage om at de har forsøkt å misbruke situasjonen. Gruppen som åpent deler denne redselen er økende.

Mitt tips er å ikke mase om et kyss. Om partneren vil vente til dere er gift på 10.-året pluss at dere har skriftlig avtale med videoovervåkning og fem vitner, så er det det som gjelder!

Anonymkode: 63d3a...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nå ærlig innrømme at jeg hadde nok følt meg litt skitten og brukt hvis han jeg hadde datet/pult i 8 mnd ikke følte det var personlig nok til å kunne kline med meg. 

Så her går jeg nok mot strømmen og har full forståelse for HI’s reaksjon. Jeg hadde nok også takket fint for meg...

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter hi i alt hun skriver. Hadde følt det på samme måte. Ja, han må få ha sine genser, men det må også hun.

Anonymkode: 1ab37...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner Hi godt...Forutsetningen endret seg... Helt innafor å avslutte .

Anonymkode: 3f828...513

Det er vel de fleste enige i? Det som er litt morsomt er at hi er så snurt. Det har hun ingen grunn til, syns jeg. Mannen har vært helt klar på grensene sine hele tiden. At grunnen til de grensene er så provoserende for hi er litt snodig. 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel de fleste enige i? Det som er litt morsomt er at hi er så snurt. Det har hun ingen grunn til, syns jeg. Mannen har vært helt klar på grensene sine hele tiden. At grunnen til de grensene er så provoserende for hi er litt snodig. 

Anonymkode: 661f4...994

Jeg derimot, finner det ikke snodig i det hele tatt. Som jeg skriver over her så ville jeg følt meg både skitten og brukt hvis personen som har valgt å være intim med meg i 8 mnd ikke følte vi var personlig nok til å kunne kline. 

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg derimot, finner det ikke snodig i det hele tatt. Som jeg skriver over her så ville jeg følt meg både skitten og brukt hvis personen som har valgt å være intim med meg i 8 mnd ikke følte vi var personlig nok til å kunne kline. 

Anonymkode: 0961b...448

Joda, det er jo greit det, men det er hi sitt problem og ikke noe hun kan bebreide mannen for. 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det er jo greit det, men det er hi sitt problem og ikke noe hun kan bebreide mannen for. 

Anonymkode: 661f4...994

Hvorfor ikke? Han har ikke begrunnet hvorfor han ikke ville kysse før HI spurte direkte etter 8 mnd. Hadde han vært klar på sine grenser så hadde han sagt fra første gang at kyssing er forbeholdt en kjærest og HI kunne tatt ett valg da. Det er tross alt en mengde grunner til at man ikke vil kline. Ikke personlig nok etter 8 mnd med intim kontakt hadde ikke vært i mine tanker en gang. 

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du kan uttale deg om det fordi du kjenner ham eller? Jeg vet at han bare vil ha sex jeg, og det har jeg null problemer med. Jeg har kun vært ute etter sex jeg også. Ikke noe love inne i bildet what so ever. Og det du skriver ang å bli følelsesmessig tilknyttet til noen når man har et sex-forhold, gjelder det kun for jenter eller? Han digger å ha sex med meg og derfor kommer han til å gjøre det han kan for å vri seg unna dette på en eller annen måte.Jeg er ikke snurt, men jeg er overasket og forbauset rett og slett. Og nå er det slutt rett og slett

Anonymkode: 089f8...3a8

Det er jo slutt fordi du er snurt! Og du er snurt fordi du vil at han skal like alt ved deg. Inklusive klinings.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo slutt fordi du er snurt! Og du er snurt fordi du vil at han skal like alt ved deg. Inklusive klinings.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Hadde du svart datteren din det samme hvis hun kom og fortalte at han hun hadde vært intim med de 8 siste mnd ikke ville kysse med henne fordi de ikke var personlig nok? 

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du svart datteren din det samme hvis hun kom og fortalte at han hun hadde vært intim med de 8 siste mnd ikke ville kysse med henne fordi de ikke var personlig nok? 

Anonymkode: 0961b...448

Hvis datter hadde gått med åpne øyne inn i et forhold hvor sex var eneste målet, så måtte hun jo godta de premissene som ble lagt ved forholdets start. Jeg skjønner virkelig ikke at dette er en så forferdelig stor sak. Om det var snakk om en kjæreste som hadde slike holdninger, så ser jeg problemet, men med en pulevenn kan jeg virkelig ikke skjønne oppstandelsen. 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh,  du er fornærmet fordi elskeren din mener kyssing er forbeholdt parforhold?

For en utrolig merkelig reaksjon. Dere er enige om at dere kun skal ha sex, men du vil allikevel at han skal behandle deg som en kjæreste?

Du er med andre ord fornærmet over at elskeren din oppfører seg som elskeren din.  Okey.

Anonymkode: 9c004...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis datter hadde gått med åpne øyne inn i et forhold hvor sex var eneste målet, så måtte hun jo godta de premissene som ble lagt ved forholdets start. Jeg skjønner virkelig ikke at dette er en så forferdelig stor sak. Om det var snakk om en kjæreste som hadde slike holdninger, så ser jeg problemet, men med en pulevenn kan jeg virkelig ikke skjønne oppstandelsen. 

Anonymkode: 661f4...994

Hmmm...? OK... Kjenner akkurat nå at jeg er utrolig glad min mor ikke er så kynisk. At hun faktisk hadde hatt full forståelse for at jeg hadde valgt å gå ut av dette uten å ha fortalt meg for en snodig reaksjon jeg hadde...

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hmmm...? OK... Kjenner akkurat nå at jeg er utrolig glad min mor ikke er så kynisk. At hun faktisk hadde hatt full forståelse for at jeg hadde valgt å gå ut av dette uten å ha fortalt meg for en snodig reaksjon jeg hadde...

Anonymkode: 0961b...448

Nå drar du diskusjonen ganske langt ut over det den opprinnelig handler om? 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh,  du er fornærmet fordi elskeren din mener kyssing er forbeholdt parforhold?

For en utrolig merkelig reaksjon. Dere er enige om at dere kun skal ha sex, men du vil allikevel at han skal behandle deg som en kjæreste?

Du er med andre ord fornærmet over at elskeren din oppfører seg som elskeren din.  Okey.

Anonymkode: 9c004...0d4

HI skriver ingen ting om at han sa det var forbeholdt parforhold. Kun et personlig forhold. Er man ikke personlig når man har vært intim i 8 mnd så vet ikke jeg...

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå drar du diskusjonen ganske langt ut over det den opprinnelig handler om? 

Anonymkode: 661f4...994

Jeg spurte et enkelt spørsmål, ville du ha svart din datter det samme. Dette var min reaksjon på svaret ditt... Ikke mer avansert enn det...

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...