Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal fortelle om hvordan det går 😁. Han kommer til å ha noen mer eller mindre fantastiske forklaringer på dette. Han sitter sikkert og vrir hodet sitt akkurat nå og prøver å finne ut av hvordan han skal komme seg ut av dette, for sexen vil han garantert ikke gi slipp på

Anonymkode: 089f8...3a8

Garantert ikke, han aner nok ikke engang at noe har blitt feil for deg her.. 

Jeg tror man lurer seg selv hvis man tror det går an å ha et «kun sex»-forhold. Sex er intimt og det er umulig å ikke bli følelsesmessig knyttet på noen plan. Bare se på deg selv; du er snurt fordi han ikke vil kline med deg. Du vil ikke ha han, men du utstår ikke tanken på at han ikke hæler å kline med deg. Du vil ha han mer enn han vil ha deg. Eller; du ønsker at han skal digge deg. Men det gjør han ikke. Tydeligvis. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Garantert ikke, han aner nok ikke engang at noe har blitt feil for deg her.. 

Jeg tror man lurer seg selv hvis man tror det går an å ha et «kun sex»-forhold. Sex er intimt og det er umulig å ikke bli følelsesmessig knyttet på noen plan. Bare se på deg selv; du er snurt fordi han ikke vil kline med deg. Du vil ikke ha han, men du utstår ikke tanken på at han ikke hæler å kline med deg. Du vil ha han mer enn han vil ha deg. Eller; du ønsker at han skal digge deg. Men det gjør han ikke. Tydeligvis. 

Anonymkode: 2a606...36b

Og du kan uttale deg om det fordi du kjenner ham eller? Jeg vet at han bare vil ha sex jeg, og det har jeg null problemer med. Jeg har kun vært ute etter sex jeg også. Ikke noe love inne i bildet what so ever. Og det du skriver ang å bli følelsesmessig tilknyttet til noen når man har et sex-forhold, gjelder det kun for jenter eller? Han digger å ha sex med meg og derfor kommer han til å gjøre det han kan for å vri seg unna dette på en eller annen måte.Jeg er ikke snurt, men jeg er overasket og forbauset rett og slett. Og nå er det slutt rett og slett

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her, dump han...for HAN SIN del!

La han gå så han kan finne ei dame som respekterer grensene hans, det er det minste en kan kreve uansett om det er «kun sex» eller om det er i et fast forhold!

Anonymkode: dea37...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med de andre her, dump han...for HAN SIN del!

La han gå så han kan finne ei dame som respekterer grensene hans, det er det minste en kan kreve uansett om det er «kun sex» eller om det er i et fast forhold!

Anonymkode: dea37...d50

Altså..du sier la ham gå? Hva er det jeg skriver som får deg til å tro at jeg vil ha ham lenger? Han er fri som fuglen han. Det har ikke vært noen ting som har stoppet ham i å  finne seg ei dame, det er i så fall ikke meg. Og grensene hans får full respekt, men jeg vil ikke pule på ham lenger. Er ikke det å slippe ham fri da? Selv om det ikke er noe å bli sluppet fri fra.

Jeg skjønner egentlig ikke hva du klager på eller mener. Mannen kan gjøre som han selv vil, men uten at han får lov til å knulle meg. Det er mine grenser og de får han respektere😉 Noe jeg vet at han på ingen måte kommer til å gjøre likevel. Jeg ser egentlig på dette som en gylden sjanse til å komme meg vekk fra ham jeg. Hadde han ikke vært så digg i senga så hadde jeg droppet ham for lengst. Dette var en gave fra oven rett og slett.🙏

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og du kan uttale deg om det fordi du kjenner ham eller? Jeg vet at han bare vil ha sex jeg, og det har jeg null problemer med. Jeg har kun vært ute etter sex jeg også. Ikke noe love inne i bildet what so ever. Og det du skriver ang å bli følelsesmessig tilknyttet til noen når man har et sex-forhold, gjelder det kun for jenter eller? Han digger å ha sex med meg og derfor kommer han til å gjøre det han kan for å vri seg unna dette på en eller annen måte.Jeg er ikke snurt, men jeg er overasket og forbauset rett og slett. Og nå er det slutt rett og slett

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du synes det hadde vært bedre at han synes du har så ekkel munnhygiene at han ikke vil kline med deg, enn at han synes det blir for personlig. Du er rett og slett skikkelig fornærmet av en eller annen merkelig grunn.

Anonymkode: f2722...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du synes det hadde vært bedre at han synes du har så ekkel munnhygiene at han ikke vil kline med deg, enn at han synes det blir for personlig. Du er rett og slett skikkelig fornærmet av en eller annen merkelig grunn.

Anonymkode: f2722...533

Jeg er dødsfornærmet, har ikke sagt noe annet jeg. Om han ikke ville kline fordi han er redd for bakterier, så hadde det vært litt morsomt og sært. Jeg forestilte meg selvfølgelig ikke at det var kun meg og min munnhygiene han var redd for, jeg tenkte at det var en greie han hadde, akkurat som at andre ikke tåler føtter liksom. Men hallo, jeg fikk vite dette i dag. I dag dropper jeg ham. Jeg vil ikke pule ham lenger. Synes du jeg burde fortsette med det sånn at han kan ha grensene sine intakt?  It makes no sense rett og slett.Jeg ligger ikke med noen som synes det blir for personlig å kysse meg, der går grensa lissom

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der....ramlet den første meldingen inn. Hahaha. Snakk om å respektere grenser liksom. Midt på natta til og med, han skriver aldri midt på natta

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel heller sette pris på ærligheten hans? Det kan være mange årsaker til at han finner det å kline for intimt, det er jo mye du ikke vet om ham. Ikke at det burde være nødvendig å komme med en begrunnelse uansett. 

Jeg kunne gjerne hatt sex med noen i to år uten å kline med dem. Det å kline ER intimt. For min del er det intimt på en helt annen måte enn sex. 

Jeg synes reaksjonen din er merkelig. Det er vel heller fint at han setter grenser for seg selv. Det er vel i begges interesse at møtene deres er en fin ting for begge parter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Du burde vel heller sette pris på ærligheten hans? Det kan være mange årsaker til at han finner det å kline for intimt, det er jo mye du ikke vet om ham. Ikke at det burde være nødvendig å komme med en begrunnelse uansett. 

Jeg kunne gjerne hatt sex med noen i to år uten å kline med dem. Det å kline ER intimt. For min del er det intimt på en helt annen måte enn sex. 

Jeg synes reaksjonen din er merkelig. Det er vel heller fint at han setter grenser for seg selv. Det er vel i begges interesse at møtene deres er en fin ting for begge parter? 

Hva med mine grenser da? Jeg vil ikke ligge med noen som synes det er for personlig å kysse meg etter 8 mnd. Synes du at mine grenser er urimelige? Er det ikke fint at jeg at jeg setter grenser for meg selv? Ja, møtene våre må være en fin ting for oss begge, og nå blir de ikke det fordi grunnlaget for møtene våre er borte. Sexen.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva med mine grenser da? Jeg vil ikke ligge med noen som synes det er for personlig å kysse meg etter 8 mnd. Synes du at mine grenser er urimelige? Er det ikke fint at jeg at jeg setter grenser for meg selv? Ja, møtene våre må være en fin ting for oss begge, og nå blir de ikke det fordi grunnlaget for møtene våre er borte. Sexen.

Anonymkode: 089f8...3a8

Men du har jo ikke hatt noe problem med det i de 8 månedene dere har hatt sex

Anonymkode: f2722...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva med mine grenser da? Jeg vil ikke ligge med noen som synes det er for personlig å kysse meg etter 8 mnd. Synes du at mine grenser er urimelige? Er det ikke fint at jeg at jeg setter grenser for meg selv? Ja, møtene våre må være en fin ting for oss begge, og nå blir de ikke det fordi grunnlaget for møtene våre er borte. Sexen.

Anonymkode: 089f8...3a8

Ble det plutselig en utfordring for deg fordi han svarte ærlig på spørsmålet du stilte? Du skriver selv at du bare ville ha ledd av det hvis det var en annen grunn. Det har åpenlyst ikke plaget deg de siste åtte månedene. Da er det ikke grensene dine han har tråkket over, men fornærmet er du sikkert og visst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men du har jo ikke hatt noe problem med det i de 8 månedene dere har hatt sex

Anonymkode: f2722...533

Nei, jeg har ikke tenkt noe over det, han kliner ikke og det har vært helt greit for meg. Det er grunnen til at han ikke vil kline som plager meg. Du mener altså jeg bør fortsette å ligge med ham, selv om det føles helt feil for meg nå? Jeg burde bare bite tennene sammen og drite i hvordan det føles for meg? 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Nei, jeg har ikke tenkt noe over det, han kliner ikke og det har vært helt greit for meg. Det er grunnen til at han ikke vil kline som plager meg. Du mener altså jeg bør fortsette å ligge med ham, selv om det føles helt feil for meg nå? Jeg burde bare bite tennene sammen og drite i hvordan det føles for meg? 

Anonymkode: 089f8...3a8

Tror ingen her inne hverken mener eller bryr seg noe om hvem du velger å ha sex med altså. 🙄 Jeg synes derimot at reaksjonen din er tåpelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har ikke tenkt noe over det, han kliner ikke og det har vært helt greit for meg. Det er grunnen til at han ikke vil kline som plager meg. Du mener altså jeg bør fortsette å ligge med ham, selv om det føles helt feil for meg nå? Jeg burde bare bite tennene sammen og drite i hvordan det føles for meg? 

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg har ikke sagt det i det hele tatt. Jeg sier at reaksjonen din er utrolig rar. Du pusher for å få et svar, får det og blir dødsfornærmet. Han har jo ikke gjort noe galt, han har ikke lyvd for deg, dere var ikke sammen eller på vei til å bli sammen, dere har ikke noe stor følesesmessig tilknytning,.

Anonymkode: f2722...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Ble det plutselig en utfordring for deg fordi han svarte ærlig på spørsmålet du stilte? Du skriver selv at du bare ville ha ledd av det hvis det var en annen grunn. Det har åpenlyst ikke plaget deg de siste åtte månedene. Da er det ikke grensene dine han har tråkket over, men fornærmet er du sikkert og visst. 

Ehmm, ja? Visst faen er jeg fornærmet. Jeg legger da ikke skjul på det. Ja, det er en utfordring for meg, ja om det var en annen grunn så hadde jeg fnist litt av det. Hadde jeg visst om den egentlige grunnen så hadde ikke dette vært et problem for da hadde jeg ikke fortsatt med dette forholdet. Jeg har ikke visst at grensene mine var tråkket over før nå. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sagt det i det hele tatt. Jeg sier at reaksjonen din er utrolig rar. Du pusher for å få et svar, får det og blir dødsfornærmet. Han har jo ikke gjort noe galt, han har ikke lyvd for deg, dere var ikke sammen eller på vei til å bli sammen, dere har ikke noe stor følesesmessig tilknytning,.

Anonymkode: f2722...533

Og om du tror at jeg har pushet ham for å få et svar så har jeg ikke gjort det. Det kom tilfeldigvis opp da vi så noen som klinet. Da spurte jeg ham, på en lystig og lett måte, om hvorfor han ikke likte å kline. Nei, vi har ingen stor følelsesmessig tilknytning, derfor er det ikke en  stor greie for meg.å avslutte det

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, beef sister skrev:

Tror ingen her inne hverken mener eller bryr seg noe om hvem du velger å ha sex med altså. 🙄 Jeg synes derimot at reaksjonen din er tåpelig. 

Det er rimelig mange svært lite spennende tråder her inne. Om du synes denne tråden er det så så bryr ikke det meg nevneverdig  altså. Nå skriver jeg egentlig bare fordi jeg kjeder meg

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er rimelig mange svært lite spennende tråder her inne. Om du synes denne tråden er det så så bryr ikke det meg nevneverdig  altså. Nå skriver jeg egentlig bare fordi jeg kjeder meg

Anonymkode: 089f8...3a8

Tja, jeg synes heller det er fascinerende at får hans intimgrenser til å handle om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Tja, jeg synes heller det er fascinerende at får hans intimgrenser til å handle om deg. 

Jeg gjør jo ikke det, det handler om begge to sine grenser som ikke går overens.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, beef sister skrev:

Tja, jeg synes heller det er fascinerende at får hans intimgrenser til å handle om deg. 

Tror du også kjeder deg litt jeg 😉 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Anonym bruker said:

Tror du også kjeder deg litt jeg 😉 

Anonymkode: 089f8...3a8

Nei, det gjør jeg i grunnen ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg gjør jo ikke det, det handler om begge to sine grenser som ikke går overens.

Anonymkode: 089f8...3a8

En grense som kun dukker opp når begrunnelsen ikke er en du ikke liker. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Nei, det gjør jeg i grunnen ikke. 

Du synes det er litt gøy å "krangle" med meg du..det er derfor du ikke kjeder deg

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Du synes det er litt gøy å "krangle" med meg du..det er derfor du ikke kjeder deg

Anonymkode: 089f8...3a8

Underholdende er det. Ville dog ikke kjedet meg uten muligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

En grense som kun dukker opp når begrunnelsen ikke er en du ikke liker. 😂 

Hæ? Den tok jeg ikke. Grensen går jo ved det at han ikke vil kysse meg fordi det er privat. Jeg blåser i selve kyssingen. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...