Gå til innhold

Koselig, rolig bar eller kafé for å møte date i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til koselige steder som ikke har for mye støy? Gjerne en bar så det ikke blir så formelt.

Dert er en hake: vi er godt voksne så vi har begge et voksent barn som frekventerer byens utesteder iblant, så vi vil ikke gå et sted der det er mye unge folk, så vi risikerer å møte barna våre. 

Anonymkode: 9db27...898

Skrevet

Dråpen er koselig vinbar. 

Anonymkode: 8a7ea...69f

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dråpen er koselig vinbar. 

Anonymkode: 8a7ea...69f

Enig! 

Anonymkode: 17912...d4d

Skrevet

takk, skal sjekke den ut! hi

Skrevet

Hi igjen. Dråpen ligger jo veldig midt i byen, så midt i som det er overhodet mulig, med stor fare for å møte våre barn og våre barns venner.

Så jeg tar gjerne imot flere forslag!

Skrevet

Altona vinbar er også koselig og ligger litt utenfor Torgallmenningen😊 

Anonymkode: d3c30...10e

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altona vinbar er også koselig og ligger litt utenfor Torgallmenningen😊 

Ja, takk, den kikket jeg på - den ligger perfekt til! Men ut fra bildene er det liksom to rekker med bord, med pjnnestoler, så det blir veldig lite intimt - eller FOR intimt med nabobordene. Stemmer det? Har du vært der?

Skrevet

Har kun vært der en gang men husker at jeg syns det var koselig der. Mulig fordi jeg var på en koselig date da så jeg er litt inhabil😂 men mener å huske at det er flere småbord innover i lokalet. 

Men et annet sted som er veldig koselig er er Pergola. Men da er dere vel kanskje litt mer i «risikoområdet»😉

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har kun vært der en gang men husker at jeg syns det var koselig der. Mulig fordi jeg var på en koselig date da så jeg er litt inhabil😂 men mener å huske at det er flere småbord innover i lokalet. 

Men et annet sted som er veldig koselig er er Pergola. Men da er dere vel kanskje litt mer i «risikoområdet»😉

njaa, kan kanskje prøve Pergola, der er det vel mulig å snike seg inn 🙂

Skrevet

Hva med Dyvekes? Ofte ikke så mye folk og veldig koselig og uformell stemning :)

Anonymkode: fde57...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...