Gå til innhold

50% natt som sykepleier, hva er lønna?💰


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hva er din ansinitet? Skriv gjerne litt om hva slags type jobb du gjør på nattevakt PG hvor du jobber 😊. Lurer på om dette kan være noe for meg som travel trebarnsmamma 😅

Anonymkode: 1bb5e...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber 50 % natt på sykehus. Har da ca 8 vakter i mnd. Har utbetalt ca 21 000 etter skatt med 12 års ansiennitet. Har jobbet bare natt i tre år og trives veldig godt med det. Godt å ha god tid til å følge opp tre barn i hverdagen. 

Anonymkode: e23db...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber 50 % natt på sykehus. Har da ca 8 vakter i mnd. Har utbetalt ca 21 000 etter skatt med 12 års ansiennitet. Har jobbet bare natt i tre år og trives veldig godt med det. Godt å ha god tid til å følge opp tre barn i hverdagen. 

Anonymkode: e23db...29b

Det høres veldig bra ut. Selv har jeg 10 års ansinitet, det er maks på mitt sykehus. 8 vakter i mnd høres jo veldig fint ut. Har du problemer med å snu om døgnet igjen? Der kan jeg kanskje få ett problem. Samtidig er ikke 8 vakter mye. Perfekt som du sier for å kunne følge opp barna😍.

 

hi

Anonymkode: 1bb5e...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det høres veldig bra ut. Selv har jeg 10 års ansinitet, det er maks på mitt sykehus. 8 vakter i mnd høres jo veldig fint ut. Har du problemer med å snu om døgnet igjen? Der kan jeg kanskje få ett problem. Samtidig er ikke 8 vakter mye. Perfekt som du sier for å kunne følge opp barna😍.

 

hi

Anonymkode: 1bb5e...cac

Jeg jobber 3 netter hver tredje helg, har da som regel en uke fri før jeg har 2 netter, fri ni dager før jeg har arbeidshelg igjen. Så jeg har jo god tid til å snu døgnet igjen. Sover som regel dårlig første natta etter nattevakter og så er det greit igjen.

Anonymkode: e23db...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...