Gå til innhold

«Du er klar over at han er gift eller????»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Avhengig av hva slags dokumenter det er snakk om, så er det jo lovverk og prosedyrer i samsvar med disse som du må følge. Har du juridisk rett på dokumentene, har du fullmakt, har du samtykke, er infoen så sensitiv at den ikke kan gå via mail osv?

Anonymkode: 6fe24...3de

Selvsagt har jeg juridisk rett på dokumentene. Hvis ikke hadde jeg ikke spurt etter dem.

Anonymkode: 1fc67...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at enten så er det åpenbart at mannen har en elskerinne, og at dette er noe alle vet om. Eller så er du forelsket i ham uten at noe har skjedd, og han forteller alle som vil høre på at du er så forelsket i ham og ikke vil gi deg selv om han er gift. Men du ikke det her fordi du vet det vil redusere støtten du får. 

Du hadde uansett en uproff fremgangsmåte og hun et ekstremt uproft og barnslig svar.

Anonymkode: 6fe24...3de

Tenker det samme. fordi kontor-dama skriver ikke bare sånn til ei ukjent dame, dvs, hun vet om deg, og ting er ikke helt som hi skriver her.
Beklager men heier på den sure kontordamen jeg. 

Anonymkode: fcc8e...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det samme. fordi kontor-dama skriver ikke bare sånn til ei ukjent dame, dvs, hun vet om deg, og ting er ikke helt som hi skriver her.
Beklager men heier på den sure kontordamen jeg. 

Anonymkode: fcc8e...2c5

Du tror at alle er like rasjonelle og at det ikke finnes gærninger? 😂

Anonymkode: d71de...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det samme. fordi kontor-dama skriver ikke bare sånn til ei ukjent dame, dvs, hun vet om deg, og ting er ikke helt som hi skriver her.
Beklager men heier på den sure kontordamen jeg. 

Anonymkode: fcc8e...2c5

Mener du virkelig at dette er en normal måte å svare på epost? Selv om Hi hadde vært elskerinnen så svarer man ikke på denne måten. Ikke hvis man er ved sine fulle fem! Hvis det er elskerinnen, så er det da 100 % sannsynlig at hun videresender denne til sjefen og da har han en fin grunn til å gi advarsel eller det som er værre. Karrieremessig så er jo dette ikke særlig smart.

Anonymkode: 09493...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som hellere ikke hadde utlevert dokumenter til en ukjent dame? Jeg hadde ikke sendt dokumenter på bakgrunn av en epost fra en ukjent dame selv om hun henviste til min sjef. Jeg hadde ventet på en melding fra min sjef om å sende disse dokumenter. Når det er sagt så hadde jeg informert om dette på en professionel måte i første epost.

Den måten damen har svart deg hører ingen steder hjemme.

Anonymkode: 4a2ea...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at enten så er det åpenbart at mannen har en elskerinne, og at dette er noe alle vet om. Eller så er du forelsket i ham uten at noe har skjedd, og han forteller alle som vil høre på at du er så forelsket i ham og ikke vil gi deg selv om han er gift. Men du ikke det her fordi du vet det vil redusere støtten du får. 

Du hadde uansett en uproff fremgangsmåte og hun et ekstremt uproft og barnslig svar.

Anonymkode: 6fe24...3de

Jøss!

Anonymkode: 03215...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare meg som hellere ikke hadde utlevert dokumenter til en ukjent dame? Jeg hadde ikke sendt dokumenter på bakgrunn av en epost fra en ukjent dame selv om hun henviste til min sjef. Jeg hadde ventet på en melding fra min sjef om å sende disse dokumenter. Når det er sagt så hadde jeg informert om dette på en professionel måte i første epost.

Den måten damen har svart deg hører ingen steder hjemme.

Anonymkode: 4a2ea...9b2

Kunne du ikke spurt sjefen din selv? 

Anonymkode: 53a55...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dokumentene du etterlyste skilsmissepapirer, eller? Det er den eneste mulige sammenhengen jeg klarer å se mellom din forespørsel og hennes svar. Og da har jeg lagt til en solid dose godvilje, haha!

Endret av Mostly Harmless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at enten så er det åpenbart at mannen har en elskerinne, og at dette er noe alle vet om. Eller så er du forelsket i ham uten at noe har skjedd, og han forteller alle som vil høre på at du er så forelsket i ham og ikke vil gi deg selv om han er gift. Men du ikke det her fordi du vet det vil redusere støtten du får. 

Du hadde uansett en uproff fremgangsmåte og hun et ekstremt uproft og barnslig svar.

Anonymkode: 6fe24...3de

Jøss! Fantasien er det ikke noe i veien med, i hvert fall. Snakk om å lage sin egen historie. 

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Avhengig av hva slags dokumenter det er snakk om, så er det jo lovverk og prosedyrer i samsvar med disse som du må følge. Har du juridisk rett på dokumentene, har du fullmakt, har du samtykke, er infoen så sensitiv at den ikke kan gå via mail osv?

Anonymkode: 6fe24...3de

Er du seriøs? hvorfor tror du at hi gidder å svare på dette? Man kan vel kanskje gå ut fra at hi vet hva hun driver med og at hun kan jobben sin? Folk altså! 

Anonymkode: 488e3...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å tro på at noen er så gal😂 Men jeg ville gjort som flere andre skriver: send hele mailkorrespondansen til han du kjenner. Sett den gale dama på kopi, og spør om det er noen andre du kan kontakte istedet for å få overlevert dokumentene. 
 

Dere som henger dere så veldig opp i hva dokumentene gjelder. Hva tror dere egentlig hi er ute etter? De dokumentene kan være hva som helst, og det er jo ikke det som er poenget her..

Anonymkode: e92f0...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send eposten til kontakten din og please, la oss få høre om responsen. Makan til ufin tilbakemelding fra dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal si i fra til han du kjenner/sjefen hennes. Send hele mailkorrespondansen til ham som foreslått av flere over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også du skal si fra. Og jeg håper du oppdaterer oss med hvordan dette går.

Jeg blir også fascinert av de gale anonyme som dikter opp forklaringer på hvorfor denne damens svar var helt eller nesten innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Avhengig av hva slags dokumenter det er snakk om, så er det jo lovverk og prosedyrer i samsvar med disse som du må følge. Har du juridisk rett på dokumentene, har du fullmakt, har du samtykke, er infoen så sensitiv at den ikke kan gå via mail osv?

Anonymkode: 6fe24...3de

Du skjønner at ikke det er noe som helst juridisk som ligger til grunn i svarene fra denne ansatte, eller?

Anonymkode: 1eecd...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at enten så er det åpenbart at mannen har en elskerinne, og at dette er noe alle vet om. Eller så er du forelsket i ham uten at noe har skjedd, og han forteller alle som vil høre på at du er så forelsket i ham og ikke vil gi deg selv om han er gift. Men du ikke det her fordi du vet det vil redusere støtten du får. 

Du hadde uansett en uproff fremgangsmåte og hun et ekstremt uproft og barnslig svar.

Anonymkode: 6fe24...3de

God fantasi har du i hvert fall

Anonymkode: 055ba...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt utrolig at dama faktisk TØR å skrive sånt på MAIL, som er lagret for all framtid om man ønsker det😱 det vitner jo om lav intelligens lang vei😂 hadde sendt en Mail til fyren og sagt at jeg ikke fikk det jeg etterspurte, og forklart det med vedlagte korrespondanse fra gale-damen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superdolly skrev:

Jeg synes også du skal si fra. Og jeg håper du oppdaterer oss med hvordan dette går.

Jeg blir også fascinert av de gale anonyme som dikter opp forklaringer på hvorfor denne damens svar var helt eller nesten innafor.

Enig, det er faktisk fascinerende.

Noen av de sprø svarene Hi har fått her er ironisk med på å styrke troverdigheten i His historie, at det finnes forbausende mange slike sprø kjeks rundt omkring ;)

I bransjer jeg jobbet i tidligere ville en slik horribel oppførsel denne sekretæren har faktisk vært oppsigelsesgrunn.

Anonymkode: 860a6...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppdatere oss på denne altså, hvordan gikk det da du gav mannen beskjed om at du ikke fikk det du ville ha og hvorfor....

Dama må jo være helt gal.

Anonymkode: 22dfe...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superdolly skrev:

Jeg synes også du skal si fra. Og jeg håper du oppdaterer oss med hvordan dette går.

Jeg blir også fascinert av de gale anonyme som dikter opp forklaringer på hvorfor denne damens svar var helt eller nesten innafor.

I enkelte kretser, også blant de som tilsynelatende virker normale fra utsiden, er det helt hørt at en kvinne kan ha kontakt med en gift mann om det nå er jobbmessig eller pga barnas fritidsaktiviteter. Og dette mener de er helt riktig og vanlig å mene. 

Jeg synes de er sprø!

Anonymkode: be64e...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen klarer å gjennomskue Hi som oppmerksomhetsyk med denne trollingen er helt utrolig.. Samme skrivefeil fra Hi og denne «kontordamen». Skaff deg et liv, Hi..

Anonymkode: 002b7...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I enkelte kretser, også blant de som tilsynelatende virker normale fra utsiden, er det helt hørt at en kvinne kan ha kontakt med en gift mann om det nå er jobbmessig eller pga barnas fritidsaktiviteter. Og dette mener de er helt riktig og vanlig å mene. 

Jeg synes de er sprø!

Anonymkode: be64e...87c

Ja, jeg har jo lest om dette fenomenet her inne selvsagt. Om damer som går helt i spinn hvis ektemannen/ samboeren klikker liker på et bilde av en dame på Facebook for eksempel. Og hver gang lurer jeg på hvordan slike mennesker klarer å fungere i samfunnet. Jeg har både kvinnelige og mannlige kolleger, de fleste er gift eller samboere, og jeg snakker med dem alle. Hver dag. Det finnes menn på butikken og barna mine har fedre som jeg kommuniserer med. Jeg ser ikke hvordan jeg skulle ha klart meg i livet hvis jeg ikke kunne prate med menn. Senest i dag var jeg innom butikken og der var det en mannlig ansatt som satt i kassa og som hjalp meg med å finne fram noe jeg skulle handle men ikke fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

At ingen klarer å gjennomskue Hi som oppmerksomhetsyk med denne trollingen er helt utrolig.. Samme skrivefeil fra Hi og denne «kontordamen». Skaff deg et liv, Hi..

Anonymkode: 002b7...a66

Samme skrivefeil er det. Det er jo jeg som har skrevet hele korrespondansen. Jeg skrev i det første innlegget at jeg har skrevet det om, så det er jo forklart greit?

Jeg ringte sjefen hennes i dag og sa at hans ansatte ikke hadde noe ønske om å levere noen dokumenter og hvorfor. Han begynte å le, for det hele er jo latterlig. Sjokkerende i går, latterlig i dag. Jeg fikk dokumentene på mail fra han og jeg fikk beskjed om å sende over det hun hadde sendt. Fikk sms senere på dagen om at han skal ta en prat med henne i løpet av uken, og at den samtalen ikke kan bli noe annet enn interessant.

Anonymkode: 1fc67...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Samme skrivefeil er det. Det er jo jeg som har skrevet hele korrespondansen. Jeg skrev i det første innlegget at jeg har skrevet det om, så det er jo forklart greit?

Jeg ringte sjefen hennes i dag og sa at hans ansatte ikke hadde noe ønske om å levere noen dokumenter og hvorfor. Han begynte å le, for det hele er jo latterlig. Sjokkerende i går, latterlig i dag. Jeg fikk dokumentene på mail fra han og jeg fikk beskjed om å sende over det hun hadde sendt. Fikk sms senere på dagen om at han skal ta en prat med henne i løpet av uken, og at den samtalen ikke kan bli noe annet enn interessant.

Anonymkode: 1fc67...0da

Hvis alt dette er sant, så synes jeg det er på tide at du slutter å dele så mye opplysninger her inne. Har har en gærn ansatt, men jeg synes han er en uprofesjonell sjef som deler de opplysningene med deg, regner med at du nok får vite hva som blir sagt der.

Anonymkode: 055ba...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du virkelig at dette er en normal måte å svare på epost? Selv om Hi hadde vært elskerinnen så svarer man ikke på denne måten. Ikke hvis man er ved sine fulle fem! Hvis det er elskerinnen, så er det da 100 % sannsynlig at hun videresender denne til sjefen og da har han en fin grunn til å gi advarsel eller det som er værre. Karrieremessig så er jo dette ikke særlig smart.

Anonymkode: 09493...444

Nei det er akkurat det jeg mener, ei skriver IKKE sånt til en som ber om dokumenter. Men den bedriftene kontordamen vet mye mer enn det HI skriver her - ellers hadde hun ikke skrevet den u-hyggelige e-posten i retur til HI. 
 

HI kan vi få høre hvorfor kontor-dama skrev det svaret hun gjorde til deg? Helt ærlig 🙏🏼

Anonymkode: fcc8e...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...