Gå til innhold

5:2, noen her som prøver/har prøvd det for vektnedgang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke 5:2, men 16:8 fungerer veldig bra :)

16 timers faste, 8 timer spisevindu med to-tre måltider.

 

 

Anonymkode: 459d5...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke 5:2, men 16:8 fungerer veldig bra :)

16 timers faste, 8 timer spisevindu med to-tre måltider.

 

 

Anonymkode: 459d5...5bd

Har du gått ned mye?

Hi

Anonymkode: 4bac6...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor mye er det snakk om at du ønsker å gå ned? Jeg tviler på at det finnes noen 'enkel' måte uansett hvilken metode du velger. Jeg anbefaler deg å prøve de ut og se hvilken som kan passe deg best. 

Jeg skrev enkel i hermetegn for jeg tror alle kurer er tunge å komme i gang med, men så går det seg til etter en uke eller to. 

Anonymkode: 293d5...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, hvor mye er det snakk om at du ønsker å gå ned? Jeg tviler på at det finnes noen 'enkel' måte uansett hvilken metode du velger. Jeg anbefaler deg å prøve de ut og se hvilken som kan passe deg best. 

Jeg skrev enkel i hermetegn for jeg tror alle kurer er tunge å komme i gang med, men så går det seg til etter en uke eller to. 

Anonymkode: 293d5...4bc

Veldig mye. Jeg er ikke ute etter en enkel måte heller, men en måte som vil fungere i lengden, derfor snuser jeg litt 5:2 for å se om det kan være noe for meg.

Hi

Anonymkode: 4bac6...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde 5-2-dietten i tre måneder for noen år siden. På fastedagene spiste jeg lavkarbo, passet på å få i meg nok proteiner og sunt fett. Gikk ned 7 Kg (fra 65 til 58 kg).

I det siste har jeg kjørt 16-8 (spiser bare innenfor 8 timer) kombinert med moderat lavkarbo, og har gått ned 4 kg på 4 uker 

Anonymkode: 06a24...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ned mye og var lett. Men jeg fikk problemer med magen av det, forstoppelse og mye luftplager. 

Anonymkode: c247f...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fungerte det for deg? Hva er dine erfaringer med 5:2

Anonymkode: 4bac6...13d

Funker ikke. 

Anonymkode: 623d5...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du gått ned mye?

Hi

Anonymkode: 4bac6...13d

Gikk ned 22 kilo fra i fjor sommer til jul. 

Anonymkode: 459d5...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerte fint for meg, gikk ned rundt 7 kilo på et par måneder. Syntes ikke det var altfor hardt heller, men så jobbet jeg hjemmefra i den perioden, og det hjalp no mye. 

Problemet med denne - og alle andre slankekurer - er ikke å gå opp igjen når man har gått ned nok. Min erfaring er nedslående, et år eller to etter en slankekur har jeg alltid gått opp alt sammen igjen... pluss litt. HVER gang. Det er helt utrolig hvordan kiloene sniker seg tilbake, selv om jeg synes jeg har fått bedre vaner, spiser mindre enn før osv. 

Men effektiv, det er 5:2. Tiden etterpå, derimot....

Anonymkode: 32c68...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fungerte fint for meg, gikk ned rundt 7 kilo på et par måneder. Syntes ikke det var altfor hardt heller, men så jobbet jeg hjemmefra i den perioden, og det hjalp no mye. 

Problemet med denne - og alle andre slankekurer - er ikke å gå opp igjen når man har gått ned nok. Min erfaring er nedslående, et år eller to etter en slankekur har jeg alltid gått opp alt sammen igjen... pluss litt. HVER gang. Det er helt utrolig hvordan kiloene sniker seg tilbake, selv om jeg synes jeg har fått bedre vaner, spiser mindre enn før osv. 

Men effektiv, det er 5:2. Tiden etterpå, derimot....

Anonymkode: 32c68...066

Det er jo det som er feilen... Slankekurer er bare tull, man må finne et kosthold som fungerer livet ut. 5:2, 16:8, lavkarbo osv., alt fungerer, bare man er innstilt på å leve sånn. Ellers fucker man det jo bare til. 

Anonymkode: 4c916...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 15.07, Anonym bruker skrev:

Fungerte fint for meg, gikk ned rundt 7 kilo på et par måneder. Syntes ikke det var altfor hardt heller, men så jobbet jeg hjemmefra i den perioden, og det hjalp no mye. 

Problemet med denne - og alle andre slankekurer - er ikke å gå opp igjen når man har gått ned nok. Min erfaring er nedslående, et år eller to etter en slankekur har jeg alltid gått opp alt sammen igjen... pluss litt. HVER gang. Det er helt utrolig hvordan kiloene sniker seg tilbake, selv om jeg synes jeg har fått bedre vaner, spiser mindre enn før osv. 

Men effektiv, det er 5:2. Tiden etterpå, derimot....

Anonymkode: 32c68...066

Men er 5:2 helt umulig å holde i lengden da?

Hi

Anonymkode: 4bac6...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er 5:2 helt umulig å holde i lengden da?

Hi

Anonymkode: 4bac6...13d

Du kan jo ikke fortsette å gå ned i det uendelige? Jeg har hørt at noen holder vekta med en ukentlig fastedag og fornuftige vaner ellers, har ikke prøvd det selv. 

Anonymkode: 32c68...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...