Gå til innhold

Jeg dater en mann, tips til søte quotes, dikt, bilder jeg kan sende, uten å virke som "for mye og masete?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh nei 🙈 ikke gjør det. Send heller en melding som en forslo...med noe du formulerer selv.

Anonymkode: 71732...63a

Det visdomsordet var cirka det kleineste jeg har sett. Hadde jeg fått sånn av noen hadde white trash alarmen min tatt helt av 🙈

Anonymkode: f5314...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror kanskje de som setter pris på dikt og visdomsord er litt dypere enn andre.. sjøl er jeg et følelsesmenneske med følelsene veldig utenpå. Mulig uintelligent i dine øyne, men med 6- på matematikkeksamen i sin tid, har det da vært litt funksjon i de små grå en gang i tida 😂

Anonymkode: 3e38e...f8b

Dikt og visdomsord er to forskjellige ting. Men mi oppfatning er at det er heilt omvendt. At dei som set pris på visdomsord med solnedgang som bakgrunn er litt enklare og har litt mindre komplisert følelsesliv enn mange andre... Det er no iallfall det eg føler når eg ser slikt. Det blir for enkelt rett og slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror kanskje de som setter pris på dikt og visdomsord er litt dypere enn andre.. sjøl er jeg et følelsesmenneske med følelsene veldig utenpå. Mulig uintelligent i dine øyne, men med 6- på matematikkeksamen i sin tid, har det da vært litt funksjon i de små grå en gang i tida 😂

Anonymkode: 3e38e...f8b

Njæææ...https://www.tv2.no/2015/12/04/nyheter/7743088

Anonymkode: 1a349...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så sto de det, disse tre; tro, håp og kjærlighet. Og størst av alt er blåhvalen.

 

 

Anonymkode: c62cf...62c

Og nå lo eg. Verdens dårligste humor, men det var morsomt. 

Anonymkode: 0ac50...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt fordomsfull når det gjelder bilder av solnedganger eller søte hunder, og noe «klokt» eller «dypsindig» i en tekst oppå. Jeg tenker at folk viser seg best frem, og kommuniserer ekte hvis de uttrykker med egne ord hva de tenker og føler. Har lett for å himle med øynene når folk deler sånt på FB. Samtidig tenker jeg at hvis det er deg - at det er sånt du liker - så er det 100% irrelevant hva som hadde passet for meg. Han du liker må jo like deg for den du er. Derfor har jeg ikke noen tro på å spille et spill for at den andre ikke skal bli skremt eller miste interessen. Mister han interessen fordi du viser frem den du er, så er det like godt at det avdekkes med det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle trodd det var en jentunge på 13 år som skrev det der. Fint quote, men burde vært formulert mer voksent. 

Anonymkode: c91a8...cd0

Det er ikke et quote, det er et dikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig synes jeg visdomsord er kleint og virker ja.. 65+, eller folk son oppfattes litt butte « gått livets skole» type folk.. (sykt fordomsfullt av meg, jeg vet.. må jobbe med meg selv) . Det er kun de typene som legger ut sånt på face det jeg har sett😅
 

Når det er sagt.. Hvis du insisterer.. Hvorfor ikke bruke litt tid på å dikte selv? Med egne ord? Myyye mer koselig når det Kommer fra hjertet, enn sånne platte visdomsord😊

er selv 35, så vet ikke om dette er aldersbetinget.

Anonymkode: b9821...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, sikkert en gjeng med perfekte skapninger her inne, med langvarige forhold, som absolutt ikke sender noe som omhandler følelser til noen 🤪

Det er bare litt vanskelig med avstand og taushet 😊

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Hæ? Hehe. Joda, vi sender ting som omhandler føler selvom vi har vært gift i 10 år. Men quotes og dikt.. Neh.. Fjortiss og slitsomt. 

Anonymkode: e165c...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han et bilde av en død grevling og skriv « i motsetning til denne grevlingen vil vår kjærlighet aldri dø» under!

Anonymkode: e3fc0...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Takk for et ordentlig svar 😊

Sjøl er jeg over gjennomsnittet glad i visdomsord osv. Er bare slik jeg er.. f. Eks dette 😊

Hi

får-æ-holde-dæ-i-handa-holde-fast-ei-lita-stund-slippe-taket-i-alt-anna-og-bare-holde-uten-grunn-1.png

Anonymkode: 3e38e...f8b

🙈Orker ikke 🙈

Anonymkode: e165c...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 19.56, Anonym bruker skrev:

Hei Hi! 
 

Klart du kan sende feks ordet du foreslår over. Han dater DEG og liker deg, ikke alle de perfekte her inne som har vært gift i et tosifret antall år. Send noe som kommer fra ditt hjerte. Er det et ord på denne måten så er det det:-)

Anonymkode: b7357...e2b

Hva i huleste har det med saken å gjøre hvor lenge vi har vært gift? 😂 Kleint med 

 

På 28.1.2020 den 20.05, Anonym bruker skrev:

Dere som svarer at jeg ikke skal gjøre det.. At han sendte en gif i dag, med en hund som gir roser, er greit, men ikke et visdomsord? 😊

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Haha! Jammen, da ombestemmer jeg meg! Dere er jo like! 😁 Passer sammen 😊Kjør på med gifer og quotes. Dere liker det jo begge to😊 

Anonymkode: e165c...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 20.48, Anonym bruker skrev:

Ååå... den var kjempefin ❤

Anonymkode: 3e38e...f8b

Jeg dævver!!! 🙈🙈🙈 Jaja.. Godt man er forskjellige. 

Anonymkode: e165c...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...