Gå til innhold

Jeg dater en mann, tips til søte quotes, dikt, bilder jeg kan sende, uten å virke som "for mye og masete?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Fru Ugle skrev:

Gjør det du føler for! Det sier jo noe om hvem du er som person! Og drit i hva alle andre sier! 

Hvis du vil skrive et visdomsord, så gjør du det! 😉

Mitt favorittvisdomsord da jeg var 13 (og begynte med poesi og dikt for fullt) var:

«Ingen avstand kan skille dem som skjebnen forener. Ingen nærhet kan forene dem som skjebnen skiller.» 

 

💕

Takk ❤

Det var fint.. Jeg har også lagd dikt, og likt dikt og visdomsord siden mine første håpløse forelskelser på barneskolen. Blitt en del håpløse forelskelser, i en alder av snart 45, men jeg er den jeg er 😊

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Endelig en som greide å skrive på norsk.

Anonymkode: f22bb...57c

Hallo. Det er ikke SÅ lett med morsmål og sånn da.

Anonymkode: 2828a...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Men jeg hadde gjort det slutt om jeg hadde fått et sånt visdomsord. Hva er det amerikanerne kaller det - "uforenlige forskjeller"? Synes det er tacky og det virker så uintelligent.

Anonymkode: d89d1...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller sendt en meme, lolcatz eller noe tilsvarende. Visdomsord blir fort kleint. Meme/lolcat er hvertfall morsomt (og jeg hadde sannsynligvis ikke matchet med en mann som ikke synes det var morsomt 😛 min tålte der åpenbart, siden vi er sammen idag, og fremdeles sender sånne til hverandre!) 

Anonymkode: 1720f...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry. Men jeg hadde gjort det slutt om jeg hadde fått et sånt visdomsord. Hva er det amerikanerne kaller det - "uforenlige forskjeller"? Synes det er tacky og det virker så uintelligent.

Anonymkode: d89d1...e9e

Tror kanskje de som setter pris på dikt og visdomsord er litt dypere enn andre.. sjøl er jeg et følelsesmenneske med følelsene veldig utenpå. Mulig uintelligent i dine øyne, men med 6- på matematikkeksamen i sin tid, har det da vært litt funksjon i de små grå en gang i tida 😂

Anonymkode: 3e38e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som uttrykker kjærlighet på veldig mange vis, noe jeg i starten opplevde at var en utfordring, for jeg er heller dårlig på alle former for kjærlighetserklæringer. Hadde han derimot begynt å sende meg visdomsord og hunder med roser i munnen og kleine ord under, ville jeg tenkt at han er en meget enkel mann. Det hadde virkelig blitt for mye for meg, og jeg hadde skygget banen. Kommunikasjonen bør jo komme fra DEG, og ikke fra en eller annen som lekte liksom-poet i øyeblikket. Hvordan kan dere mangle ting å snakke om når dere er i startfasen av et forhold? Da er det jo en hel del man fortsatt ikke vet om hverandre! 

Du kan jo elske disse "visdomsordene" dine så mye som du bare vil, men jeg tenker at det er en litt merkelig måte å kommunisere på ... Hvordan tenker du at disse bildene vil kunne bidra til at samtalen flyter lettere liksom? Må allikevel si at det virker som om han ikke har så veldig mye å fornuftig å komme med selv, ettersom han ender med å sende deg gif med klein undertekst, så det er mulig du treffer blink med visdomsordene dine altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker alt av sånne ting. Og jeg tror han ville sette pris på det. Jeg skal finne noen fine for deg 😊

Anonymkode: 81f0f...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker alt av sånne ting. Og jeg tror han ville sette pris på det. Jeg skal finne noen fine for deg 😊

Anonymkode: 81f0f...040

 

7ed026276c1e89f124788e69d7053557.jpg

Anonymkode: 81f0f...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

7ed026276c1e89f124788e69d7053557.jpg

Anonymkode: 81f0f...040

Ååå... den var kjempefin ❤

Anonymkode: 3e38e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sto de det, disse tre; tro, håp og kjærlighet. Og størst av alt er blåhvalen.

 

 

Anonymkode: c62cf...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

7ed026276c1e89f124788e69d7053557.jpg

Anonymkode: 81f0f...040

Dikt av Trygve Skaug er finfint,  

visdomsord med bakgrunnsbilder av ymse slag er mest kleint. 

Men om det er «greia deres» så sender du jo selvsagt det. Er jo du som kjenner han. 

Lykke til 😊

Anonymkode: aa831...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan uansett ikke «redde» et forhold hvor kommunikasjonen går trått, med sånne visdomsord... 

Anonymkode: 9e4f4...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nyforelska selv, og enten han jeg elsker liker det eller ikke, så får han quotes. Men virker som han setter pris på det 😊

Anonymkode: 81f0f...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mest på at du skriver at du har begynt å date og samtidig om taushet. Tar du ikke hint fra typen? Tips: Se filmen "He's just not that into you". Morsom og treffer spikeren på hodet. Treffer man en mann og han viser ikke initiativ er det faktisk så simpel at han ikke er interessert nok.

Jeg hadde ikke sendt noe som helst.

Anonymkode: dba8c...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er nyforelska selv, og enten han jeg elsker liker det eller ikke, så får han quotes. Men virker som han setter pris på det 😊

Anonymkode: 81f0f...040

Tror han jeg dater kan være typen til å sette pris på det også 😊. Lykke til ❤

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

7ed026276c1e89f124788e69d7053557.jpg

Anonymkode: 81f0f...040

Skulle trodd det var en jentunge på 13 år som skrev det der. Fint quote, men burde vært formulert mer voksent. 

Anonymkode: c91a8...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, sikkert en gjeng med perfekte skapninger her inne, med langvarige forhold, som absolutt ikke sender noe som omhandler følelser til noen 🤪

Det er bare litt vanskelig med avstand og taushet 😊

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Hvis det er avstand og taushet, så er ikke dikt det du bør sende en mann!

Anonymkode: 62131...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror han jeg dater kan være typen til å sette pris på det også 😊. Lykke til ❤

Hi

Anonymkode: 3e38e...f8b

Dater dere eller er dere et par? Når man dater må man kommunisere og møtes på halvveien for å finne ut hva man er. Det kan virke som at du tror dere er seriøse, mens for han er du bare en uskyldig flørt. Folk definerer dating forskjellig. Jeg for eksempel tenker at dating er uskyldig flørting som enten kan eller ikke kan føre til mer. Man er ikke seriøse. Så når jeg leser at du vil sende quotes mtp stillhet fra han tenker jeg umiddelbart at det er det dummeste og kleineste du kan gjøre for deg selv. Da burde du først finne ut hvor dere står. Kleint hvis du sender quotes til en som ikke er SÅ interessert i deg som du er i han. Samtidig, hvis du vil sende quotes så kjør på! du finner tidsnok ut hva han ønsker videre. Finnes masse quotes på nett og norske sider med sitater og visdomsord på facebook.

Anonymkode: c91a8...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sendte vi countrysanger til hverandre.🤪🥰 Med tekster som fortalte om våre følelser for hverandre. Og en dag sendte han «Amazed» til meg, og da visste jeg at han mente alvor. 
Jeg sendte dikt og mine innerste tanker til han, for, det er faktisk meg. Min kjærlighet i livet elsket å få ord fra meg, mine tanker og mine følelser. Han elsket å lese om alt, siden avstanden var der for en god periode i begynnelsen. Klissete, kleint og vakkert om hverandre. 
Nå har vi det som en felles reise, og ville ikke vært foruten. ❤️
Heia kjærligheten og ord fra hjertet! 

Anonymkode: 7f990...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde fått neller, men det er du som kjenner han. Berre ikkje send slike teikningar med lubne damer og "god helg" osv..  Olav H Hauge og Haldis Moren Vesaas har sagt mykje fint (innser eg kanskje er litt ihuga nynorskar) men på denne sida er det samla likt og ulikt, så du finn sikkert noko du likar:  https://www.ordtak.no/index.php?fn=Olav H.&en=Hauge&side=3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...