Gå til innhold

Ydmykende å måtte tjene penger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig du virket mer mentalt stabil tidligere, men nå lyser det jo antakelig rødt med en gang du kommer inn døra. Du blir ikke akkurat bedre av å skrive det ene meningsløse innlegget etter det andre. Dagene dine bruker du jo til å velte deg i medlidenhet inne her og det kan ikke akkurat være bra for deg eller oss!

Anonymkode: 79815...1ba

Jammen jeg må liksom bare bære glad for den jeg er :( redusere forventningene . Selvfølgelig kan ikke ei med Asperger jobbe eller bli noe. Må sikkert flytte ut av Oslo og. Byen er ikke for små jenter......

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jammen jeg må liksom bare bære glad for den jeg er :( redusere forventningene . Selvfølgelig kan ikke ei med Asperger jobbe eller bli noe. Må sikkert flytte ut av Oslo og. Byen er ikke for små jenter......

Anonymkode: e7971...b83

Mamma bestemmer ikke over deg mer nå, du kan bo hvor du vil.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut snart og prøve å nyte tilværelsen... men jammen er det vanskelig. Når jeg vet jeg ikke er god nok og kanskje aldri kommer til Tyrkia eller noe annet land. Kommer aldri til å få en bra jobb. Og må sikkert bo en av disse små drittbygdene Norge byr på. Umulig for mange som vil være der fordi jobbitvalget er for lite, en stor mulighet for meg såklart....som ikke vil dit. 
Kaster bort hele livet! Har ikke noe som er mitt! 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er sikkert feil at jeg reiser ut også. Bør sitte hjemme og «jobbe med meg selv». Jeg vet jo hvorfor alt føles mer håpløst. Jeg får jo ikke brukt meg selv selv om jeg vet jeg gjør bra jobber! Jeg liker meg selv mindre og mindre. Jeg er kanskje ikke god nok da. Jeg blir nok gammel alene i et hus nesten uten naboer. 
For det er umulig for meg å få til det jeg vil. Tenk om vi faktisk er født med energier. For ting og lignende situasjoner bare gjentar seg. Er jo ikke sikkert det blir noe bra i det hele tatt. For det er jo aldri noe å se frem til.

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du kontakt med Autismeforeningen, HI? De har både veiledningstelefon og ressurspersoner for personer med Asperger, og ser de arrangerer aspergertreff. Kanskje du kunne hatt nytte av å snakke med noen i samme situasjon? https://autismeforeningen.no/målgrupper/diagnostiserte/

Anonymkode: a031f...ef9

Tja. Jeg har hatt kontakt, men du må melde deg inn og så er det ingen som faktisk er rådgviere. Ikke slik jeg så for meg. Målet mitt er å bli en annen, omgås andre folk. Men det er liksom bare Asperger som gjelder her..... 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke melde deg inn? Det koster 400 kroner. Du kan også sende epost til ressursgruppen: [email protected].

Siden du sier du har litt penger i reserve, tenker jeg dette + en god (bedre?) terapeut er den beste investeringen du kan gjøre. Jeg forstår at du er redd for å bruke opp pengene dine, men du trenger å komme deg videre. Hva skal du med alle de pengene på konto om du kun går rundt og er sulten og fortvilet? Autismeforeningen kan antagelig anbefale deg en fagperson. Vil tro at for deg er det beste å velge en psykiater eller psykolog, ikke noen annen form for terapeut.

Anonymkode: a031f...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blondine, norsk og jobber på sykehjem, og forje vakta jeg var på var vi 2 norske damer, 2 norske menn, og en mannlig tysk sykepleier. Vi gjør alle samme jobben. 

Anonymkode: b3209...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jammen jeg må liksom bare bære glad for den jeg er :( redusere forventningene . Selvfølgelig kan ikke ei med Asperger jobbe eller bli noe. Må sikkert flytte ut av Oslo og. Byen er ikke for små jenter......

Anonymkode: e7971...b83

Jeg driter lang marsj i om du har asperger eller ei, du har tydeligvis andre problemer. Det kan ikke være mulig å være så negativ til alt. Men når hele livet ditt går bort til å skrive lange innlegg om hvor idiotisk alle og alt er så kommer du ingen vei.

Anonymkode: 79815...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er en moderne munk. Bytta ut tornekvast-risen med dib 😆

Anonymkode: cf67b...012

Rasputin i såfall!

Anonymkode: 53c45...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...