Gå til innhold

Ydmykende å måtte tjene penger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

lest raskt gjennom tråden og dette er vel det første fornuftige svaret. Jeg interesserer meg nada for de som blir værende på gutterommet. Jeg har inntrykk av at de som blir det sliter med andre ting også. Er det virkelig slik at jobber er under deres verdighet?
Saken min, eller det jeg mener er at jeg føler meg lavintelligent som styres sånn av penger. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få seg en jobb jeg har erfaring med OG som er rimelig enkel å utføre. 
For det andre, at jeg ikke finner på noe eller egner meg til noe man gjør gode penger på irriterer meg grønn! 
Og jeg går faktisk heller på nav enn å ta en jobb jeg mistrives i hvor jeg får like lite som hos nav. 
Jeg gidder ikke lenger å ha dårlig samvittighet  for et samfunn som ikke engang vil gi meg jobb. 
 

Anonymkode: e7971...b83

"Spør ikke hva landet ditt kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for landet ditt." Samfunnet skylder deg ingenting. Så lenge du er frisk nok til å jobbe må du selv ta grep om eget liv. Det ligger selvverd i å jobbe, og mange av oss har jobber vi liker sånn passe for å få hverdagen til å gå opp. Mange står også i jobber de direkte mistrives i mens de søker andre stillinger. Du er rimelig bortskjemt hvis du mener alle andre skal ta ansvar for at du selv ikke gidder. I tillegg ødelegger du for de som faktisk trenger hjelp.

Anonymkode: 943e5...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Spør ikke hva landet ditt kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for landet ditt." Samfunnet skylder deg ingenting. Så lenge du er frisk nok til å jobbe må du selv ta grep om eget liv. Det ligger selvverd i å jobbe, og mange av oss har jobber vi liker sånn passe for å få hverdagen til å gå opp. Mange står også i jobber de direkte mistrives i mens de søker andre stillinger. Du er rimelig bortskjemt hvis du mener alle andre skal ta ansvar for at du selv ikke gidder. I tillegg ødelegger du for de som faktisk trenger hjelp.

Anonymkode: 943e5...913

men jeg søker jobber som bare faen! Men får ikke en jævla jobb! Jeg skjønner ikke hva som er galt når jeg faktisk er frisk nok til å jobbe, erfaring til og med. 
Ja, jeg vet det ligger selvverd i å jobbe, men hjelper lite når man ikke får jobb.
Jeg er også veldig sint på meg selv. For jeg har ikke lyst til å tilbake til jobben jeg hadde for en del år siden, det vil føles som ta mange skritt tilbake. 
Men jeg tenker at slik går det, og slik er det nødt til å gå, fordi jeg tar feil valg hele tiden. 
Jeg er ikke ment for å være lykkelig tror jeg, og det med at "det ordner seg til slutt" "livet blir bedre" tror jeg er bare tull. For eg tror faktisk det bare blir verre. jeg klarer ikke nyte tilværelsen i det hele tatt....eneste jeg kan nyte er at jeg er frisk (enn så lenge). Irriterer meg grønn at de jævla sjefene ikke kan gi meg noe snart, og så må jeg sikkert begynne å se på deg jeg direkte mistrives med igjen. 
 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men jeg søker jobber som bare faen! Men får ikke en jævla jobb! Jeg skjønner ikke hva som er galt når jeg faktisk er frisk nok til å jobbe, erfaring til og med. 
Ja, jeg vet det ligger selvverd i å jobbe, men hjelper lite når man ikke får jobb.
Jeg er også veldig sint på meg selv. For jeg har ikke lyst til å tilbake til jobben jeg hadde for en del år siden, det vil føles som ta mange skritt tilbake. 
Men jeg tenker at slik går det, og slik er det nødt til å gå, fordi jeg tar feil valg hele tiden. 
Jeg er ikke ment for å være lykkelig tror jeg, og det med at "det ordner seg til slutt" "livet blir bedre" tror jeg er bare tull. For eg tror faktisk det bare blir verre. jeg klarer ikke nyte tilværelsen i det hele tatt....eneste jeg kan nyte er at jeg er frisk (enn så lenge). Irriterer meg grønn at de jævla sjefene ikke kan gi meg noe snart, og så må jeg sikkert begynne å se på deg jeg direkte mistrives med igjen. 
 

Anonymkode: e7971...b83

Da skjønner jeg frustrasjonen din. Kan du gjøre noe for å øke kompetansen på området ditt? Det er lettere å få jobb mens man er i jobb; har du prøvd å finne stillinger nær deg? Min mann er sivilingeniør, og da han ble uteksaminert var det vanskelig å få jobb. Han arbeidet åtte mnd på Rimi før han fikk jobb innen sitt fagfelt.

Anonymkode: 943e5...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da skjønner jeg frustrasjonen din. Kan du gjøre noe for å øke kompetansen på området ditt? Det er lettere å få jobb mens man er i jobb; har du prøvd å finne stillinger nær deg? Min mann er sivilingeniør, og da han ble uteksaminert var det vanskelig å få jobb. Han arbeidet åtte mnd på Rimi før han fikk jobb innen sitt fagfelt.

Anonymkode: 943e5...913

Det er nettopp nær meg jeg søker. Søker også til utkantene da, er jo ikke farlig å pendle litt.
Og får man ikke jobb her, så er det ikke lettere noe annet sted. Jeg bor i Oslo.
Jeg kommer til intervjuer, men thats it. Noen arbeidsgivere svarer også sånn 2 mnd etter jeg sendte søknad. Det er ikke alltid det står frist. Noen svarer ikke i det hele tatt, og jeg har faktisk ringt for å høre, og da svarer enkelte at stillingen er kansellert eller noe. 
Det er ikke mye å øke, jeg lærer gjennom å GJØRE, ikke lese. 
Det er ikke vanskelig å jobbe i butikk eller kafe! Jeg har gjort det før. 
Og eg er heller ikke imponert over servicen til mange bak kassa der. Jeg kunne gjort det mye bedre.....så eg skjønner ikke hvordan disse imponerte sånn på intervju altså.

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du er stusselig. 

Men godt at du fant et nytt emne å sutre over da. 

Anonymkode: 560df...c4b

kanskje best at jeg holder meg som "stusselig"? For reiser man seg, eller plutselig blir noe "bedre" enn de andre så skal man settes "ned på jorden" igjen også.... 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kanskje best at jeg holder meg som "stusselig"? For reiser man seg, eller plutselig blir noe "bedre" enn de andre så skal man settes "ned på jorden" igjen også.... 

Anonymkode: e7971...b83

Hva vet du om det? Har du noen gang hevdet deg? 

Grunnen til at du ikke kommer lenger enn til første intervjurunde er jo at du er så negativ og bare opptatt av alt som er feil og hva andre bør gjøre for deg. Du må ikke lure deg selv med at andre ikke merker det. 

Hva slags jobber søker du? 

Anonymkode: 560df...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

lest raskt gjennom tråden og dette er vel det første fornuftige svaret. Jeg interesserer meg nada for de som blir værende på gutterommet. Jeg har inntrykk av at de som blir det sliter med andre ting også. Er det virkelig slik at jobber er under deres verdighet?
Saken min, eller det jeg mener er at jeg føler meg lavintelligent som styres sånn av penger. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få seg en jobb jeg har erfaring med OG som er rimelig enkel å utføre. 
For det andre, at jeg ikke finner på noe eller egner meg til noe man gjør gode penger på irriterer meg grønn! 
Og jeg går faktisk heller på nav enn å ta en jobb jeg mistrives i hvor jeg får like lite som hos nav. 
Jeg gidder ikke lenger å ha dårlig samvittighet  for et samfunn som ikke engang vil gi meg jobb. 
 

Anonymkode: e7971...b83

Du skal være glad for at jeg unnlater å skrive det du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kanskje best at jeg holder meg som "stusselig"? For reiser man seg, eller plutselig blir noe "bedre" enn de andre så skal man settes "ned på jorden" igjen også.... 

Anonymkode: e7971...b83

Fy fader for et ynkelig utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om det? Har du noen gang hevdet deg? 

Grunnen til at du ikke kommer lenger enn til første intervjurunde er jo at du er så negativ og bare opptatt av alt som er feil og hva andre bør gjøre for deg. Du må ikke lure deg selv med at andre ikke merker det. 

Hva slags jobber søker du? 

Anonymkode: 560df...c4b

jeg søker jobber jeg har erfaring med , og som jeg vet jeg mestreer. jeg søker ikke i barnehage, da jeg ikke forstår hvordan man skal omgås en haug med unger....finnes nok av folk som trives med det.
Jeg søker altså jobber jeg kan mestre. 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sug lut skrev:

Du skal være glad for at jeg unnlater å skrive det du fortjener.

Hvorfor det? Skulle jeg liksom bli såret av en som deg?
Dette er grunnen til at jeg ikke er for flere mennesker på kloden, for det blir så mange om det lille som er.
Det positive er jo at det er desto flere til å ta jobbene jeg ikke vil ha, og det er lettere å gjemme seg i mengden.
Men dere moralens voktere er jo noe.... Dere kommer alltid med kjedelige meninger og mener at alle skal gjrøe noe bare for å gjøre noe. 

Hvorfor mener dere jeg skal snakke fint til meg selv, dersom jeg er så grusomt et menneske som bare fortjener straff da? 
For jeg fortjener jo tydeligvis ikke å ha det bra, for jeg er jo så selvopptatt fordi jeg vil ha en jobb jeg trives med, bo et sted jeg ønsker osv.
 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg søker jobber jeg har erfaring med , og som jeg vet jeg mestreer. jeg søker ikke i barnehage, da jeg ikke forstår hvordan man skal omgås en haug med unger....finnes nok av folk som trives med det.
Jeg søker altså jobber jeg kan mestre. 

Anonymkode: e7971...b83

Og hvilke jobber er det? Du nevner stadig vekk de jobbene du overhodet ikke vil forsøke, så jeg lurer veldig på hvilke jobber du faktisk søker på? 

Anonymkode: c2ac7...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvilke jobber er det? Du nevner stadig vekk de jobbene du overhodet ikke vil forsøke, så jeg lurer veldig på hvilke jobber du faktisk søker på? 

Anonymkode: c2ac7...c87

butikkjobber, kafe, oppvask, og det er myyyyyyyye forskjellig der altså. 
Altså, jeg søker på det som ikke krever jurist, omsorg, leder, helse, barn, sikkerhet......

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville syntes det var nedverdigende å ikke tjene egne penger dersom jeg var frisk nok til å jobbe. Ingen yrker er lite verdt i mine øyne.

Anonymkode: 1a95b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

butikkjobber, kafe, oppvask, og det er myyyyyyyye forskjellig der altså. 
Altså, jeg søker på det som ikke krever jurist, omsorg, leder, helse, barn, sikkerhet......

Anonymkode: e7971...b83

Men hvorfor tror DU at du ikke får de jobbene da? Er det noe DU kan gjøre for at noen skal ha lyst å ansette deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke utdanning? Et fagbrev i det minste. Erfaring alene holder ikke. 

Anonymkode: e4c5d...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste finner en stolthet i det å tjene egne penger, greie seg selv. Du synes det er ydmykende...

Du har gjort det vanskelig for deg selv på alle måter. I Oslo er det SÅ mange som søker jobber at du lettere faller gjennom når du har noen utfordringer. Det vil trolig være enklere for deg å finne jobb på et noe mindre sted.

Jeg er for fysisk syk for å jobbe, men bodde Osloområdet. Trengte en ekstrajobb for noen år siden der nede, har gode attester, er flinkt med folk, var fleksibel, villig til å gjøre hva som helst, allsidig erfaring, også fra yrker som jeg ikke er utdannet i og yrker som ikke krever utdannelse. Jeg slet veldig med å finne en jobb. Etter jeg ble så syk flyttet jeg til en annen kant av landet. Selv om folk her vet hvor syk jeg er og ikke er i nærheten av å kunne jobbe nå har jeg siste året fått tilbud om fire forskjellige jobber. To fra folk jeg kjenner, to fra folk jeg ikke kjenner, men som har sett mitt potensiale (noe som er godt gjort nå som jeg enkelte dager knapt står på beina). Og dette sier jeg for å få frem at mindre steder er mer personlige, noe som gjør at man lettere kan komme i uformell kommunikasjon med folk som kan være et springbrett inn i en jobb.

Og et mindre sted kan, med tålmodighet, være det som gir erfaring og stabilitet slik at man kan reise ut i verden senere, om man da ønsker det.

Men igjen, regner jeg med at du ikke vil ta til deg noen råd. Ergo er min konklusjon det samme som før - du må ta dette med din lege og terapeut og fortelle hvordan du faktisk har det med alt, først da kan du få nok hjelp.

Anonymkode: 1397c...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tar du ikke utdanning? Et fagbrev i det minste. Erfaring alene holder ikke. 

Anonymkode: e4c5d...5b7

HÆ?? Har jo gjort det for meg. Har fått jobber heg. Og jeg kommer jo til intervju

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

kanskje best at jeg holder meg som "stusselig"? For reiser man seg, eller plutselig blir noe "bedre" enn de andre så skal man settes "ned på jorden" igjen også.... 

Anonymkode: e7971...b83

Ser du ikke at du bruker samme retorikk, overfor deg selv og andre, konsekvent? Uansett hva du skriver om?

1) Du er altfor tynn og sulten - men så er normalen nå altfor tykk

2) Du vil ikke bo der du bor - men du kan ikke flytte

3) Det er noe feil med deg, noe du vil endre - men så er mennesker så "svake" og fulle av feil at det bør være færre av oss

4) Du vil ha jobb - men på den annen side vil du få kritikk om du er for ambisiøs

5) Du vil ha en tyrkisk mann - men selv om han tar kontakt er det andre som er bedre og alt er umulig

Du gjør det veldig vanskelig for deg selv! Og uansett hva slags svar du får avfeier du det med den ene eller den andre typen argument, i en ren svart/hvitt tenkning. Er det mulig for deg å akseptere at det finnes middelveier?

Anonymkode: a031f...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste finner en stolthet i det å tjene egne penger, greie seg selv. Du synes det er ydmykende...

Du har gjort det vanskelig for deg selv på alle måter. I Oslo er det SÅ mange som søker jobber at du lettere faller gjennom når du har noen utfordringer. Det vil trolig være enklere for deg å finne jobb på et noe mindre sted.

Jeg er for fysisk syk for å jobbe, men bodde Osloområdet. Trengte en ekstrajobb for noen år siden der nede, har gode attester, er flinkt med folk, var fleksibel, villig til å gjøre hva som helst, allsidig erfaring, også fra yrker som jeg ikke er utdannet i og yrker som ikke krever utdannelse. Jeg slet veldig med å finne en jobb. Etter jeg ble så syk flyttet jeg til en annen kant av landet. Selv om folk her vet hvor syk jeg er og ikke er i nærheten av å kunne jobbe nå har jeg siste året fått tilbud om fire forskjellige jobber. To fra folk jeg kjenner, to fra folk jeg ikke kjenner, men som har sett mitt potensiale (noe som er godt gjort nå som jeg enkelte dager knapt står på beina). Og dette sier jeg for å få frem at mindre steder er mer personlige, noe som gjør at man lettere kan komme i uformell kommunikasjon med folk som kan være et springbrett inn i en jobb.

Og et mindre sted kan, med tålmodighet, være det som gir erfaring og stabilitet slik at man kan reise ut i verden senere, om man da ønsker det.

Men igjen, regner jeg med at du ikke vil ta til deg noen råd. Ergo er min konklusjon det samme som før - du må ta dette med din lege og terapeut og fortelle hvordan du faktisk har det med alt, først da kan du få nok hjelp.

Anonymkode: 1397c...9cd

Jo. Men dette er også utrolig typisk! Selvfølgelig må jeg flytte til et lite drittsted. Oslo er dit mange flytter fordi de ikke får seg noe i på sine små steder. Mens jeg da...som IKkE vil til disse små stedene må selvfølgelig sikkert. 
Og med tålmodighet.../hvirfor skal det skje senere når det ikke skjer fort? Det virker som man skal kaste bort hele livet på å kjede seg...når man nærmer seg pensjonsalder DA kommer man ut i arbeidslivet ;) tenk å klare så lite 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. Men dette er også utrolig typisk! Selvfølgelig må jeg flytte til et lite drittsted. Oslo er dit mange flytter fordi de ikke får seg noe i på sine små steder. Mens jeg da...som IKkE vil til disse små stedene må selvfølgelig sikkert. 
Og med tålmodighet.../hvirfor skal det skje senere når det ikke skjer fort? Det virker som man skal kaste bort hele livet på å kjede seg...når man nærmer seg pensjonsalder DA kommer man ut i arbeidslivet ;) tenk å klare så lite 

Anonymkode: e7971...b83

INGENTING vil skje fort for deg så lenge du hele tiden motarbeider deg selv med tusenvis av negative tanker om deg selv og andre hver eneste dag. Du kommer til å kjede og klage deg gjennom livet fordi du aldri tar ansvar for deg selv.

Så lite som du spiser så forsterker du også dine psykiske problemer.

Det er DITT VALG om du vil gjøre ingenting - eller om du vil gjøre det som tross alt vil bringe deg fremover i livet, selv om det vil ta tid. Det du har gjort siste året har ikke hjulpet - du er smart nok til å vite at da bør du gjøre ting på en anderledes måte istedenfor å bare klage på alt.

TA DETTE MED DIN LEGE OG DIN TERAPEUT!

Anonymkode: 1397c...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste finner en stolthet i det å tjene egne penger, greie seg selv. Du synes det er ydmykende...

Du har gjort det vanskelig for deg selv på alle måter. I Oslo er det SÅ mange som søker jobber at du lettere faller gjennom når du har noen utfordringer. Det vil trolig være enklere for deg å finne jobb på et noe mindre sted.

Jeg er for fysisk syk for å jobbe, men bodde Osloområdet. Trengte en ekstrajobb for noen år siden der nede, har gode attester, er flinkt med folk, var fleksibel, villig til å gjøre hva som helst, allsidig erfaring, også fra yrker som jeg ikke er utdannet i og yrker som ikke krever utdannelse. Jeg slet veldig med å finne en jobb. Etter jeg ble så syk flyttet jeg til en annen kant av landet. Selv om folk her vet hvor syk jeg er og ikke er i nærheten av å kunne jobbe nå har jeg siste året fått tilbud om fire forskjellige jobber. To fra folk jeg kjenner, to fra folk jeg ikke kjenner, men som har sett mitt potensiale (noe som er godt gjort nå som jeg enkelte dager knapt står på beina). Og dette sier jeg for å få frem at mindre steder er mer personlige, noe som gjør at man lettere kan komme i uformell kommunikasjon med folk som kan være et springbrett inn i en jobb.

Og et mindre sted kan, med tålmodighet, være det som gir erfaring og stabilitet slik at man kan reise ut i verden senere, om man da ønsker det.

Men igjen, regner jeg med at du ikke vil ta til deg noen råd. Ergo er min konklusjon det samme som før - du må ta dette med din lege og terapeut og fortelle hvordan du faktisk har det med alt, først da kan du få nok hjelp.

Anonymkode: 1397c...9cd

Jeg søker jo utenfor Oslo og. Men jeg gidder ikke flytte til distriktene igjen. 
Det er derfor jeg hater mennesker. Alle tar plassen min liksom. De står i veien for at jeg får jobb i Oslo 😛 

Og det er såååå typisk om jeg må til en av Norges små drittsteder. Jeg er så motsatt skapt av det jeg vil. Selvfølgelig passer jeg bedre inn i ei bygd, for storbyer er jo ikke for små jenter med Aspergers 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

INGENTING vil skje fort for deg så lenge du hele tiden motarbeider deg selv med tusenvis av negative tanker om deg selv og andre hver eneste dag. Du kommer til å kjede og klage deg gjennom livet fordi du aldri tar ansvar for deg selv.

Så lite som du spiser så forsterker du også dine psykiske problemer.

Det er DITT VALG om du vil gjøre ingenting - eller om du vil gjøre det som tross alt vil bringe deg fremover i livet, selv om det vil ta tid. Det du har gjort siste året har ikke hjulpet - du er smart nok til å vite at da bør du gjøre ting på en anderledes måte istedenfor å bare klage på alt.

TA DETTE MED DIN LEGE OG DIN TERAPEUT!

Anonymkode: 1397c...9cd

De har allerede sagt at jeg ikke trenger å flytte til er lite sted om jeg ikke vil og at mulighetene ikke er flere. Ihvertfall Ikke om du ikke kjenner noen. 
 

Men jeg har aldri vært en likt person. Har ikke blitt mislikt over alt, men jeg kommer bare ikke ut fra denne boblen jeg føles stengt inne i. Og jeg har googlet Asperger og kom over ei som beskrev diagnosen som en usynlig vegg mellom henne og andre. Inni meg er en person men dette jævla feilskapte skallet holder meg fanget.

 

Anonymkode: e7971...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg søker jo utenfor Oslo og. Men jeg gidder ikke flytte til distriktene igjen. 
Det er derfor jeg hater mennesker. Alle tar plassen min liksom. De står i veien for at jeg får jobb i Oslo 😛 

Og det er såååå typisk om jeg må til en av Norges små drittsteder. Jeg er så motsatt skapt av det jeg vil. Selvfølgelig passer jeg bedre inn i ei bygd, for storbyer er jo ikke for små jenter med Aspergers 

Anonymkode: e7971...b83

Joda, det kan det fint være. Men for A-jenter som er så psykisk syk som du er, som nekter å være ærlig med lege/terapeut, som ikke spiser nok og riktig mat, men som sulter seg selv, som ikke gidder følge noen av de rådene du får... så nei, da er ikke Oslo stedet for deg. Ikke nå. Ikke før du begynner å gjøre det du må for å bli friskere!

Slutt å skrive på nettet og ta dette med legen og terapeuten din!

Anonymkode: 1397c...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har allerede sagt at jeg ikke trenger å flytte til er lite sted om jeg ikke vil og at mulighetene ikke er flere. Ihvertfall Ikke om du ikke kjenner noen. 
 

Men jeg har aldri vært en likt person. Har ikke blitt mislikt over alt, men jeg kommer bare ikke ut fra denne boblen jeg føles stengt inne i. Og jeg har googlet Asperger og kom over ei som beskrev diagnosen som en usynlig vegg mellom henne og andre. Inni meg er en person men dette jævla feilskapte skallet holder meg fanget.

 

Anonymkode: e7971...b83

Du stenger deg selv inne når du nekter å følge rådene du får og nekter å være ærlig med lege og terapeut.

Det er ikke Aspergeren som er ditt største problem. Det er bare unnskyldningen du bruker for å ikke ta tak i alle de andre problemene dine.

Anonymkode: 1397c...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...