Gå til innhold

Er det ikke litt opphauset hysteri med dette nye viruset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Angående svineinfluensavaksinen viser studier akkurat det Pashla sier; det er større risiko for utvikling av narkolepsi forbundet med infeksjon enn vaksine. Det er skummelt når mennesker uten helsefaglig kompetanse sprer løgner om vaksiner, uansett hvor gode intensjoner de har. 
 

The recent study’s findings mean that H1N1 infection, as well as vaccination, can cause narcolepsy. Ahmed explained that the infection causes a greater immune response, and is a stronger trigger for narcolepsy, than the vaccine. “This makes getting vaccinated even more important, because the wild disease is worse,” said Dr. Noni MacDonald, professor of paediatrics at Dalhousie University, Halifax, and coauthor of a previous review on the subject with Ahmed and Steinman. 
 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4562845/

 

 

Anonymkode: e417c...fd0

Alt for å dekke sin egen bak😂

Anonymkode: 234dd...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk svineinfluensaen , men ikke narkolepsi eller andre senskader. Noen av vennene mine, som  tok vaksinen, sliter i dag med narkolepsi og andre sykdommer , som legene mener  kommer fra vaksinen. En venninne av meg som jobber i helsevesenet vaksinerte alle barna sine og hun overtalte mange i vennegjengen vår til å gjøre det samme, hun angrer den dag i dag. 

Anonymkode: 234dd...02c

❤️❤️❤️ Svogerforskning❤️❤️❤️

Anonymkode: 3489b...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kusinen min er ufør, etter å ha fått vaksinen. Skal huske å be henne være mer takknemlig neste gang

Anonymkode: 22b78...07d

❤️❤️❤️ Mer svogerforskning ❤️❤️❤️

Anonymkode: 3489b...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

❤️❤️❤️ Svogerforskning❤️❤️❤️

Anonymkode: 3489b...92e

Vi blir nok ikke enig og det er ikke meningen heller 😊

Anonymkode: 234dd...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kusinen min er ufør, etter å ha fått vaksinen. Skal huske å be henne være mer takknemlig neste gang

Anonymkode: 22b78...07d

Faren til en venninne av meg er død etter ikke å ha tatt vaksinen. Jeg skal huske å be henne være glad for at han ikke tok den.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mennesker har laga viruset

er mange, også her inne, som klager over "overbefolkning"(-spåfunnet)

Anonymkode: 802af...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror mennesker har laga viruset

er mange, også her inne, som klager over "overbefolkning"(-spåfunnet)

Anonymkode: 802af...870

Tviler jeg på. Da hadde de laget noe med høyere dødlighet og spredd det mer effektivt i utgangsåunktet. Den dagen vi får en plutselig oppblomstring av et virus som sprer seg ekstremt fort, fra flere steder på en gang og som dreper hovedsaklig bare en type memnesker, for eksempel mørkhårede, de som tåler alkohol dårlig eller dem som har født barn skkal jeg mistenke at det er menneskeskapt.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tviler jeg på. Da hadde de laget noe med høyere dødlighet og spredd det mer effektivt i utgangsåunktet. Den dagen vi får en plutselig oppblomstring av et virus som sprer seg ekstremt fort, fra flere steder på en gang og som dreper hovedsaklig bare en type memnesker, for eksempel mørkhårede, de som tåler alkohol dårlig eller dem som har født barn skkal jeg mistenke at det er menneskeskapt.

Anonymkode: 88f2d...797

Nei, det hadde vært for åpenlyst.

Anonymkode: 802af...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi blir nok ikke enig og det er ikke meningen heller 😊

Anonymkode: 234dd...02c

Finnes ikke noe enig og uenig. Dette er vitenskap. Man diskuterer ikke svaret på 2+2. 

Anonymkode: e417c...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det hadde vært for åpenlyst.

Anonymkode: 802af...870

Hva så? Hvis du er så bestemt på å redusere antall mennesker vil jeg tro du bryr deg lite om at det blir oppdaget hva som skjer og at du utvikler noe som kan ta livet av en milliard eller mer, ikke bare noen hundre. Det monner jo ingenting.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva så? Hvis du er så bestemt på å redusere antall mennesker vil jeg tro du bryr deg lite om at det blir oppdaget hva som skjer og at du utvikler noe som kan ta livet av en milliard eller mer, ikke bare noen hundre. Det monner jo ingenting.

Anonymkode: 88f2d...797

Joda. Men du vet jo enda ikke hva viruset gjør.

Med det sagt er det slik at borrelia faktisk ble laget av mennesker. 

Anonymkode: 802af...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Men du vet jo enda ikke hva viruset gjør.

Med det sagt er det slik at borrelia faktisk ble laget av mennesker. 

Anonymkode: 802af...870

En del er ukjent med biruset, mrn jeg synes ikke det virker som mpe som er utviklet for å ta livet av mange.

Hvor har du det fra at borelia skulle være utviklet av mennesker? Hvem skulle ha laget det og hva skuøle de oppnå?

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En del er ukjent med biruset, mrn jeg synes ikke det virker som mpe som er utviklet for å ta livet av mange.

Hvor har du det fra at borelia skulle være utviklet av mennesker? Hvem skulle ha laget det og hva skuøle de oppnå?

Anonymkode: 88f2d...797

Det er bevist, og innrømmet, det skjedde for ca 40-50 år siden at de skulle bruke det som biologisk våpen. 

Anonymkode: 802af...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En del er ukjent med biruset, mrn jeg synes ikke det virker som mpe som er utviklet for å ta livet av mange.

Hvor har du det fra at borelia skulle være utviklet av mennesker? Hvem skulle ha laget det og hva skuøle de oppnå?

Anonymkode: 88f2d...797

Mye rare tastefeil, men håper dere kan lese det.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er bevist, og innrømmet, det skjedde for ca 40-50 år siden at de skulle bruke det som biologisk våpen. 

Anonymkode: 802af...870

Hvem? Hva? Hvordan? Dokumentasjon?

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvem? Hva? Hvordan? Dokumentasjon?

Anonymkode: 88f2d...797

Google pleier å funke ganske bra assa! 

Anonymkode: 802af...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Men du vet jo enda ikke hva viruset gjør.

Med det sagt er det slik at borrelia faktisk ble laget av mennesker. 

Anonymkode: 802af...870

Hvordan forklarer du at Ötzi (den 5300 år gamle mumien funnet i Alpene) testet positivt for borreliose? Aliens?

Anonymkode: e417c...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Google pleier å funke ganske bra assa! 

Anonymkode: 802af...870

Den som kommer med påstanden bør kunne legge ved den linken. Det er tross alt mye enklere å finne dokumentasjon på noe man vet noe om enn ting man aldri har hørt om. Du kan kanskje søke mer presist.

Jeg har gjort et enkelt googlesøk. Det eneste jegfant var en tilbakevist teori om forsøk på bruk av innsekter og edderkoppdyr i og rett etter krigen, men ingenting om at de har utviklet borelia.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler noe skurrer oppi dette jeg da, når de kjører full shutdown og avlyser store tilstelninger. 

En helt normal sesonginfluensa vil smitte mellom 5-10 % av befolkningen i Norge. Antall dødsfall knyttet til dette er alt fra 900 til 1700 mennesker hvert år. Rundt 3-4 promille av befolkningen. Vi stenger ikke hele byer av den grunn. Kan godt være uvissheten og mulighet for mutasjon som er mest urovekkende her, men denne type virus er jo ikke kjent for å mutere så lett. Smittekilden er antatt å komme fra ulovlig dyrehold. For min del synes jeg reaksjonene rundt dette er mer urovekkende enn å lese om selve viruset. Ingen dødsfall hos friske mennesker til nå. 

Anonymkode: 3c67b...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler noe skurrer oppi dette jeg da, når de kjører full shutdown og avlyser store tilstelninger. 

En helt normal sesonginfluensa vil smitte mellom 5-10 % av befolkningen i Norge. Antall dødsfall knyttet til dette er alt fra 900 til 1700 mennesker hvert år. Rundt 3-4 promille av befolkningen. Vi stenger ikke hele byer av den grunn. Kan godt være uvissheten og mulighet for mutasjon som er mest urovekkende her, men denne type virus er jo ikke kjent for å mutere så lett. Smittekilden er antatt å komme fra ulovlig dyrehold. For min del synes jeg reaksjonene rundt dette er mer urovekkende enn å lese om selve viruset. Ingen dødsfall hos friske mennesker til nå. 

Anonymkode: 3c67b...996

Av de første 400 som ble bekreftet smittet for en knapp uke siden er vell nå 56 døde. Samtidig sier kinesiske myndigheter at viruset ser ut til å utvikle seg til å bli mer smittsomt og de forventer 200.000 smittede om 10 dager. Hvis dødligheten blir den samme hos disse vil ca 30.000 mennesker være døde om ca 15 dager. Om alle mennesker ble smittet vil det kunne medføre en milliard dødsfall.

Det er jo i værste tilfelle, men vi kan ikke forvente at det finnes helsehjelp og medisiner til så store antall smittede. Det vil kunne føre til mange dødsfall.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler noe skurrer oppi dette jeg da, når de kjører full shutdown og avlyser store tilstelninger. 

En helt normal sesonginfluensa vil smitte mellom 5-10 % av befolkningen i Norge. Antall dødsfall knyttet til dette er alt fra 900 til 1700 mennesker hvert år. Rundt 3-4 promille av befolkningen. Vi stenger ikke hele byer av den grunn. Kan godt være uvissheten og mulighet for mutasjon som er mest urovekkende her, men denne type virus er jo ikke kjent for å mutere så lett. Smittekilden er antatt å komme fra ulovlig dyrehold. For min del synes jeg reaksjonene rundt dette er mer urovekkende enn å lese om selve viruset. Ingen dødsfall hos friske mennesker til nå. 

Anonymkode: 3c67b...996

Ellers friske mennesker er forøvrig døde, blamt annet en a  legene som behandlet de første syke.

Anonymkode: 88f2d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ellers friske mennesker er forøvrig døde, blamt annet en a  legene som behandlet de første syke.

Anonymkode: 88f2d...797

Leste i går kveld at det var enda en lege, altså to av de som behandlet de første pasientene som er døde.

Anonymkode: 8a276...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Leste i går kveld at det var enda en lege, altså to av de som behandlet de første pasientene som er døde.

Anonymkode: 8a276...09e

Den ene legen hadde dødd av hjerteinfarkt, de trodde det var stress og ikke virus som var utløsende faktor... 

Anonymkode: a80c6...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg misforstår deg, men mener du at de ville ha blitt syke uansett hvis de ikke hadde tatt vaksinen?

Anonymkode: 779ae...230

Les på forskning.no. Vi vet jo ikke om akkurat de personene ville ha fått svineinfluensa. Men risikoen for bivirkninger, ettersykdommer osv var større ved gjennomgått sykdom enn ved gjennomført vaksine. Dermed; eneste måten å sikre seg på ville ha vært å verken ta vaksinen ELLER få influensaen. Det sistnevnte kunne de ikke garantere seg mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk svineinfluensaen , men ikke narkolepsi eller andre senskader. Noen av vennene mine, som  tok vaksinen, sliter i dag med narkolepsi og andre sykdommer , som legene mener  kommer fra vaksinen. En venninne av meg som jobber i helsevesenet vaksinerte alle barna sine og hun overtalte mange i vennegjengen vår til å gjøre det samme, hun angrer den dag i dag. 

Anonymkode: 234dd...02c

Svogerforskning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...