Gå til innhold

Familie på 4 og 2 hunder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Vi lagde et budsjett i dag,og fikk en god oversikt over hvor mye vi egentlig har til overs når vi har betalt alle våre faste regninger og lagt penger til side til mat.

Vi er en familie på to småbarn og to voksne.I tillegg til to hunder.Vi har til overs ca. 4000 kr etter alle regninger er betalt og penger til mat er lagt til side. Det vil si 4000kr til kos,aktiviteter, klær,sko til familien.

Jeg synes dette er lite,men mannen min sier at dette er mer enn nok penger når alt av regninger er betalt.Jeg er nok litt uenig,men jeg er da kanskje litt bortskjemt? Vi har alt vi trenger,hus,bil osv. Det å ha to barnehagebarn har jo absolutt gjort at økonomien ikke er som før. Er vant med mye penger til overs etter regninger,så syntes 4000kr er lite. Det må sies at vi har ingen unødvendige regninger,og alle regninger vi har kan ikke kuttes ned på.

Hva mener dere?Hvor mye sitter dere igjen med når alle de faste regningene er betalt(når matpenger er lagt til side og du har overført litt penger til en sparekontoen)?

 

 

Anonymkode: 117c9...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...