Gå til innhold

1 åringen beit meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg er sikkert hysterisk. Men jeg er ikke "hysterisk" nok til å ringe legevakta.... Enda. Spør her først😅

1 åringen satt på fanget, så beit a meg i armen. Ikke no blod, men blei rødt og blått. Hakke peil om det gikk igjennom. Har vel ikke tatt stivkrampe sprøyte siden jeg gikk på skolen for langt over 10 år sia... Altså, hadde dere ringt å hørt? Jeg har hørt menneske bitt er farlig. 

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger du ikke ringe legevakta for. Barnehagebarn blitt bitt hver dag uten at de ansatte ringer legevakta. 

Anonymkode: f0468...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig mulig å si " jeg vet ikke om det gikk gjennom"??? Se etter, da vel....

Anonymkode: b659a...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det trenger du ikke ringe legevakta for. Barnehagebarn blitt bitt hver dag uten at de ansatte ringer legevakta. 

Anonymkode: f0468...cd0

Ja vet det. Men de har som regelt tatt den stivkrampe sprøyta. Men da dropper jeg å ringe. 😃 De har sikkert nok å bedrive tiden med

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men er det virkelig mulig å si " jeg vet ikke om det gikk gjennom"??? Se etter, da vel....

Anonymkode: b659a...f4a

Ja jeg har sett, og det eneste jeg ser er at det er rødt og blått. Jøsses. Jeg blei advart om å spørre her inne😅 blør ikke da, så har sikkert ikke gått igjennom. 

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Du må da vite om det gikk gjennom. Enten blør du ellers blør du ikke. Har du usynlig blod?

Anonymkode: d46a1...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har sett, og det eneste jeg ser er at det er rødt og blått. Jøsses. Jeg blei advart om å spørre her inne😅 blør ikke da, så har sikkert ikke gått igjennom. 

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Hvordan greier du ikke se det? 

Anonymkode: 2b1b3...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har sett, og det eneste jeg ser er at det er rødt og blått. Jøsses. Jeg blei advart om å spørre her inne😅 blør ikke da, så har sikkert ikke gått igjennom. 

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Alvorlig, det er jo ikke bitt hull om du ikke kan se det. Det er ganske enkelt og helt sikkert. Stivkrampe-sprøyte kan du få tatt uansett, det er greit å ha.

Anonymkode: b659a...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beroliget nå? Uansett blir du ikke smittet av noe ved bitt som ikke går gjennom huden... bites det gjennom blør det, ok?

E0F5D976-B931-471A-956C-EF27488A8675.png

Anonymkode: 2b1b3...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alvorlig, det er jo ikke bitt hull om du ikke kan se det. Det er ganske enkelt og helt sikkert. Stivkrampe-sprøyte kan du få tatt uansett, det er greit å ha.

Anonymkode: b659a...f4a

Ja skal ta den 😃 gjør bare så sykt vondt. Men nei kan vel egentlig ikke si det har gått igjennom. Ligner mer på et blåmerke enn et bitt med hull. Takk for svar.

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beroliget nå? Uansett blir du ikke smittet av noe ved bitt som ikke går gjennom huden... bites det gjennom blør det, ok?

E0F5D976-B931-471A-956C-EF27488A8675.png

Anonymkode: 2b1b3...842

Takk 😃 0 blod👌👌

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så trenger man ikke stivkrampesprøyte ved menneskebitt.

Jobber på skole og ble bitt av en elev, ringte legevakten og smittevernkontoret, begge sa at man ikke trenger det ved menneskebitt.

"Med mindre det som biter er i direkte kontakt med jord eller sand, trenger man ikke stivkrampesprøyte"

Anonymkode: a72e7...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uansett så trenger man ikke stivkrampesprøyte ved menneskebitt.

Jobber på skole og ble bitt av en elev, ringte legevakten og smittevernkontoret, begge sa at man ikke trenger det ved menneskebitt.

"Med mindre det som biter er i direkte kontakt med jord eller sand, trenger man ikke stivkrampesprøyte"

Anonymkode: a72e7...816

Oh, det visste jeg ikke. Takk for info 😃

Anonymkode: 4fbd2...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...