Gå til innhold

Er det bare meg eller jobber flere menn i dameavdelingene i klesbutikker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Isåfall, hvorfor? er det homser/transer? Eller er det norge som skal prøve å balansere denne kjønnsgreia?

Anonymkode: f3227...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe rarere enn at de jobber damer i herrebutikker? Eller er de kanskje lesbiske/transer?

Anonymkode: 25bd2...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det noe rarere enn at de jobber damer i herrebutikker? Eller er de kanskje lesbiske/transer?

Anonymkode: 25bd2...cd6

jeg tror flere kvinner jobber i herreavdelinger fordi det er flere kvinnelige søkere til slike jobber. Men jeg ser MANGE menn i herrebutikker jeg altså, så kvinner er ikke overreprentert der. 
Jeg synes bare ikke det helt stemmer når menn skal jobbe i sminke og undertøysavdelingen. Jeg bare lurer på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: f3227...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg tror flere kvinner jobber i herreavdelinger fordi det er flere kvinnelige søkere til slike jobber. Men jeg ser MANGE menn i herrebutikker jeg altså, så kvinner er ikke overreprentert der. 
Jeg synes bare ikke det helt stemmer når menn skal jobbe i sminke og undertøysavdelingen. Jeg bare lurer på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: f3227...57d

Det skjer kun for å plage deg. Hver morgen samles en haug med mennesker seg for å avtale hvem som skal gå sakte, hvem som skal flytte utenlands til eksotiske steder og knakke kokosnøtter med drømmemannen, hvem som skal være lave, hvem som skal jobbe hvor  og ikke minst hvem som skal være kjedelige. 

I dag skulle jeg være kjedelig så nå skal vi ha fiskepinner til middag. 

Anonymkode: 35641...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...