Gå til innhold

Hvem tenker dere å stemme på ved neste stortingsvalg? Pr i dag aner jeg ikke, jeg syns alle er en gjeng med tullinger..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var det ikke slik at SP ikke vil si noe om hvem de ev. vil samarbeide med etter neste valg? Det vil si at man kan stemme SP og fortsatt få både H og Frp i regjering - som SP samarbeider med?

Anonymkode: 957dd...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AP, håper flest mulig stemmer slik at vi får et regjeringsskifte, blåblått har fått altfor lang tid nå, ikke bra for noen andre enn de rikeste og de som arver store summer. 

SP er overraskende konservative på meg, virker populistiske og joviale utad, men er jo imot det meste. Stemte jo også enstemmig for innstramningene i abortloven som fikk KRF inn i regjeringen. Er jo et bondeparti så burde sikkert ikke bli overrasket at de er gammeldagse og mannsorientert men... Håper de som stemmer SP setter seg godt inn i partiprogrammet og ikke bare fordi de ønsker skifte - gjelder jo uansett parti. Rødt og MDG blir for ekstreme for meg. 

Anonymkode: f5528...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da må du bruke huet ditt litt. Skulle tro du var 20 og naiv. Hva tror du hadde skjedd hvis Mdg hadde styrt landet alene? 

Anonymkode: df821...3c1

Hva med at du heller bruker ditt hue? Mdg kommer ikke til å styre landet alene. De kommer til å styre sammen med flere andre dersom de kommer til makten. Alle partiene må gi og ta for å klare å samarbeide. Det kommer selvsagt innslag av Mdg’s politikk, men den vil bli moderert pga de andre partiene!

Anonymkode: c8980...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

AP, håper flest mulig stemmer slik at vi får et regjeringsskifte, blåblått har fått altfor lang tid nå, ikke bra for noen andre enn de rikeste og de som arver store summer. 

SP er overraskende konservative på meg, virker populistiske og joviale utad, men er jo imot det meste. Stemte jo også enstemmig for innstramningene i abortloven som fikk KRF inn i regjeringen. Er jo et bondeparti så burde sikkert ikke bli overrasket at de er gammeldagse og mannsorientert men... Håper de som stemmer SP setter seg godt inn i partiprogrammet og ikke bare fordi de ønsker skifte - gjelder jo uansett parti. Rødt og MDG blir for ekstreme for meg. 

Anonymkode: f5528...7a5

Har stemt SP flere ganger, har ingenting med et ønske om et skifte (selv om det hadde vært veldig greit). Abortloven ja... Den har vel strengt tatt kun innvirkning på en bittebitte liten gruppe, så ser ikke helt problemet. 

Anonymkode: 12914...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med at du heller bruker ditt hue? Mdg kommer ikke til å styre landet alene. De kommer til å styre sammen med flere andre dersom de kommer til makten. Alle partiene må gi og ta for å klare å samarbeide. Det kommer selvsagt innslag av Mdg’s politikk, men den vil bli moderert pga de andre partiene!

Anonymkode: c8980...04a

Vet jo det ditt fehue! Men igjen, hva tror du hadde skjedd? Norge hadde gått konkurs på et par år. 

Anonymkode: df821...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet jo det ditt fehue! Men igjen, hva tror du hadde skjedd? Norge hadde gått konkurs på et par år. 

Anonymkode: df821...3c1

Hva med heller å bruke argumenter,istedet for kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har stemt SP flere ganger, har ingenting med et ønske om et skifte (selv om det hadde vært veldig greit). Abortloven ja... Den har vel strengt tatt kun innvirkning på en bittebitte liten gruppe, så ser ikke helt problemet. 

Anonymkode: 12914...6d9

Er mer prinsippet da. Å skrenke inn kvinners rett til å bestemme over egen kropp og helse i 2019 er ikke bra og fikk meg til å miste mye av respekten jeg frem til da hadde hatt gjennom gode valgkamper. De har endel gode kampsaker men tror ikke de er særlig økonomisk realistisk å få gjennomført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle SP, men slik det ligger ann pr i dag går nok min stemme til SP ved neste valg. 

I dag virker det som det kun er SP som er i stand til å forstå at også distriktene er en del av norgeskartet. 

(Å Viken og andre tvangssammenslåinger håper jeg er historie etter neste valg.....) 

Anonymkode: 1d0d8...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vet jo det ditt fehue! Men igjen, hva tror du hadde skjedd? Norge hadde gått konkurs på et par år. 

Anonymkode: df821...3c1

Du er jo sprø. 

Anonymkode: fa877...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vet jo det ditt fehue! Men igjen, hva tror du hadde skjedd? Norge hadde gått konkurs på et par år. 

Anonymkode: df821...3c1

La meg gjette én gang på hva du stemmer... 

Anonymkode: 64559...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La meg gjette én gang på hva du stemmer... 

Anonymkode: 64559...959

Ha-ha... jeg tror jeg tenkte det samme som deg da jeg leste svaret du siterte ;)

Anonymkode: 957dd...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet er den eneste store konkurrenten til blå regjering. For å få Tilbake rødgrønt styre er Arbeiderpartiet eneste alternativet.

Anonymkode: b7167...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

For det er kjempelurt å bruke enda mer penger på den prosessen... 

Anonymkode: 82bcf...818

Absolutt. Reversere hele idiotien

Anonymkode: bf84c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det Er altfor mye Oslopolitikk. Om rødt og mdg fungerer i Oslo vil det ikke gjøre det andre steder. Sp er ikke et parti for distriktene selv om de liker å si det. 
 

akkurat nå er det ingen partier jeg kunne tenke meg å stemme. Det er altfor mange hestehandler over hele linjen og politikken er nesten helt lik. Hvertfall de 5 på midten, så drar FrP rødt/sv litt i hver sin retning. 
 

egentlig kunne jeg ønske høyre og ap styrte sammen da de har ganske lik politikk og har så lyst på noen år uten mye tull og drama. 
 

eneste jeg vet jeg ikke skal stemme på er rødt. De finne på så mange rare ting og er antifeministiske. Kun de bransjene hvor kvinner satser kaller de velferdsprofitører, men når alt kommer til alt så vil alle private firmaer som jobber for kommunen ha fortjeneste når de priser det. De jobber ikke gratis og pengene fra samme sted, men kun når det er snakk om velferd er det ille. 

Anonymkode: d546f...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det Er altfor mye Oslopolitikk. Om rødt og mdg fungerer i Oslo vil det ikke gjøre det andre steder. Sp er ikke et parti for distriktene selv om de liker å si det. 
 

akkurat nå er det ingen partier jeg kunne tenke meg å stemme. Det er altfor mange hestehandler over hele linjen og politikken er nesten helt lik. Hvertfall de 5 på midten, så drar FrP rødt/sv litt i hver sin retning. 
 

egentlig kunne jeg ønske høyre og ap styrte sammen da de har ganske lik politikk og har så lyst på noen år uten mye tull og drama. 
 

eneste jeg vet jeg ikke skal stemme på er rødt. De finne på så mange rare ting og er antifeministiske. Kun de bransjene hvor kvinner satser kaller de velferdsprofitører, men når alt kommer til alt så vil alle private firmaer som jobber for kommunen ha fortjeneste når de priser det. De jobber ikke gratis og pengene fra samme sted, men kun når det er snakk om velferd er det ille. 

Anonymkode: d546f...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...