Gå til innhold

Anne Birth Davidsen har blitt dårlig behandlet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med tanke på at jeg mer eller mindre har bodd på forumet siste årene og ikke har fått med meg hvem dette er, så tror jeg ikke hvem hun enn er har blitt diskutert så mye eller dårlig.

Har sett dette navnet nevnes på et annet forum i en eller flere tråder, men siden jeg ikke aner hvem det er, og ikke er interessert heller, har jeg aldri klikket meg inn på noen av dem.

Anonymkode: a506e...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med å finne frem julekalenderen, eller til tråden kvinner som hater kvinner? 

Anonymkode: 17dc5...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste av oss hadde blitt såkalt "dårlig behandlet" om vi var kjendiser gjennom blogg. Slik blir det når noen blir kjendis, folk tåler det ikke. 

Anonymkode: 212ae...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:


Med tanke på at jeg mer eller mindre har bodd på forumet siste årene og ikke har fått med meg hvem dette er, så tror jeg ikke hvem hun enn er har blitt diskutert så mye eller dårlig.

Har sett dette navnet nevnes på et annet forum i en eller flere tråder, men siden jeg ikke aner hvem det er, og ikke er interessert heller, har jeg aldri klikket meg inn på noen av dem.

Anonymkode: a506e...9a3

Dette. Har også bodd her og har ikke merket at hun blir dårlig behandlet.

Og det er for øvrig samme bruker som oppretter alle trådene, for vedkommende staver navnet hennes med samme feil hver gang.

Anonymkode: ca9af...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vel vært enkeltkommentarer om utseende og alder, ellers synes jeg stort sett dama har fått saklig kritikk. Men hun er et menneske som ikke tåler kritikk i det hele tatt så hun skyter jo fra hofta, tar ting ut av kontekst og løper og anmelder alt. 

 

Anonymkode: 2ca94...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun ikke sluttet å blogge da?

Anonymkode: 2ca94...807

Hehe jeg kommer ikke til å lete etter den.

Anonymkode: 7ed98...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det blir litt sånn typisk influencer/blogg-greie. Man lager seg en «virkelighet» for å få klikk og likes og alt det der. Veldig ofte stemmer det ikke med virkeligheten overhodet. 
Flott for Anne-Brith at hun har kjøpt seg hus, håper hun klarer å beholde det. Jeg synes det er utrolig kleint hvordan hun eksponerer barna på Snap, -spesielt de to yngste. 
Veldig merkelig det influencer-programmet hun har starta opp. Altså... Hvis man skal leve av å være en sånn blogg/influencer-person bør man ha noe helt unikt å komme med. Og det tror jeg ikke Anne-Brith kan hjelpe deg med! 😉Men hun skal ha cred for at hun står på for å tjene egne penger da! 👍🏻 Tror hun bør konsentrere seg mer om det, og mindre om å jakte på alle som, i følge henne selv, er ute etter henne. Men det er vel en måte å genere likes/klikk/penger på, det også. 
Jeg husker henne for øvrig godt fra da hun var aktiv på forumet her, og holdt på med å spå folk. Hun kan jo alltids åpne en spå-telefon eller noe, om det går trått med de andre foretakene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt å gjøre med henne via forumet her for mange mange år siden, og jeg kan ikke si jeg er spesielt fan. Men at hun, som mange andre bloggere, får kritikk som ikke alltid er berettiget tenker jeg er en del av jobben. 

Anonymkode: 8d8cb...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som kan hjelpe med å finne frem julekalenderen, eller til tråden kvinner som hater kvinner? 

Anonymkode: 17dc5...01f

Hva vil du med de egentlig?

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er innom her hver dag. Men har aldri hørt om den personen. Aner ikke hvem hun er.

Anonymkode: 45dbb...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er innom her hver dag. Men har aldri hørt om den personen. Aner ikke hvem hun er.

Anonymkode: 45dbb...5ab

Birth må være en særdeles ukjent person annet enn her inne.

Anonymkode: 7b7d4...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er innom her hver dag. Men har aldri hørt om den personen. Aner ikke hvem hun er.

Anonymkode: 45dbb...5ab

Det er ganske godt gjort egentlig

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske godt gjort egentlig

Anonymkode: 6b3ed...a47

Google Anne Birth. Finner kun 1 norsk som heter det. Og det er et annet etternavn.

Kommer mest om dronning Anne.

Anonymkode: 7b7d4...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Google Anne Birth. Finner kun 1 norsk som heter det. Og det er et annet etternavn.

Kommer mest om dronning Anne.

Anonymkode: 7b7d4...213

Kanskje du skulle prøve å skrive hele navnet 🙄

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du skulle prøve å skrive hele navnet 🙄

Anonymkode: 6b3ed...a47

Anne Birth Davidsen? 😂

Anonymkode: 7b7d4...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her og min feil. Riktig navn er selvsagt Anne Brith Davidsen. Regner med at dere som har besvart tråden her har skjønt at det var skrivefeil. 

Anonymkode: 17dc5...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 0.05, Anonym bruker skrev:

Hi her og min feil. Riktig navn er selvsagt Anne Brith Davidsen. Regner med at dere som har besvart tråden her har skjønt at det var skrivefeil. 

Anonymkode: 17dc5...01f

Jada, det har vi skjønt. Og du har eksakt samme skrivefeilen i alle trådtitlene dine, derfor skjønner vi at det er den samme som gang etter gang ønsker å ha tråder gående om Anne "Birth". 

Men DU er den eneste som ønsker å diskutere henne! Alle vi andre gir bengen!

Anonymkode: ca9af...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada, det har vi skjønt. Og du har eksakt samme skrivefeilen i alle trådtitlene dine, derfor skjønner vi at det er den samme som gang etter gang ønsker å ha tråder gående om Anne "Birth". 

Men DU er den eneste som ønsker å diskutere henne! Alle vi andre gir bengen!

Anonymkode: ca9af...979

Hvem er Alle? Gjelder denne kommentaren din HELE forumet?

Anonymkode: 17dc5...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er Alle? Gjelder denne kommentaren din HELE forumet?

Anonymkode: 17dc5...01f

Du kan jo bare se på engasjementet i tråden din. 27 svar på 3 uker, og 7 av dem er dine. 

VI bryr oss ikke om dama. Hun er en nobody. 

Anonymkode: fbaab...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg bryr meg om er at dama får seg en vanlig jobb og slutter å lage feite overskrifter i media. Drama, drama, drama. Altså i all verden liksom, hvordan klarer hun å havne i så mye bråk? Det som havner i media er trolig bare toppe av isfjellet. Jeg konkluderer med at msn aldri burde omgås dama. 

Anonymkode: 2ca94...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...