Gå til innhold

Dere som har både gutt og jente (ang ditt utseende)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var du styggere under graviditeten med jenta enn du var med gutten? 
 

Jeg har hørt at jenter stjeler skjønnheten fra sin mor. Jeg har selv gjettet riktig kjønn på gravide venninner flere ganger, men jeg har selvsagt ikke fortalt at jeg bruker deres skjønnhet eller mangel på sådan som metode. 

Anonymkode: 2a692...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var frisk og rask og glødende med gutt, og sliten, grå og dratt med jente. 

Anonymkode: 62098...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er grunnen. De som venter jente, er oftere plaget med svangerskapskvalme. Har hormonelle årsaker. Og man ser jo litt bleikere ut når man er kronisk kvalm...

Anonymkode: 1b1ed...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styggere, faktisk! Jeg var like elendig, kvalm og utvaska med alle , ellers tusen takk. 

Anonymkode: a4200...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Twintipp skrev:

Har også hørt det utsagnet... Synes jeg så lik ut i begge svangerskap egentlig, bare mye mer kvalm med jenta!

Her også. 

Anonymkode: a4843...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt og jente i magen samtidig. Veldig usikker på hva det gjorde med min beautyfaktor, egentlig. 

Anonymkode: 0d69c...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prikk like svangerskap med unntak av kviser. Med gutten hadde jeg perfekt, kvisefri hus. Med jenta poppet kvisene opp, den ene verre enn den andre. Så ja, jeg tror det er noe i det🙂

Anonymkode: 8fb3e...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fått gutt, men var helt jævlig i det svangerskapet, hyperremisis, og så svangerskapsforgifting. Og det gjorde sitt, for å si det sånn 🙈

Har alltid gjettet riktig kjønn på de rundt meg, selv da ultralyd hos min søster viste gutt mens jeg tviholdt på jente stemte det, men har aldri brukt «skjønnhet» som en del av det, altså ;)

Anonymkode: 54b77...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var du styggere under graviditeten med jenta enn du var med gutten? 
 

Jeg har hørt at jenter stjeler skjønnheten fra sin mor. Jeg har selv gjettet riktig kjønn på gravide venninner flere ganger, men jeg har selvsagt ikke fortalt at jeg bruker deres skjønnhet eller mangel på sådan som metode. 

Anonymkode: 2a692...ab6

MYTE!  

Anonymkode: 79245...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ganske lik ut tror jeg, men mer opplagt med jenten enn guttene fordi jeg slapp kvalmen da.

Anonymkode: a5506...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gutt og jente i magen samtidig. Veldig usikker på hva det gjorde med min beautyfaktor, egentlig. 

Anonymkode: 0d69c...ff5

Det hadde eg òg, dei utlikna vel kvarandre sikkert. For eg var akkurat like vakker som vanleg. 

Anonymkode: 57482...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en gutt. Var kvalm, deprimert, slet med hodepine, og gråt hver dag. 

Så en jente. Da var livet mer på stell, jeg var ikke så dårlig, hadde det bedre og var lykkeligere. 

Så jeg tror ikke på det tullet ditt 😊

Anonymkode: 3eaa2...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var da veldig så fornærma folk skulle bli 😂😂😂

Anonymkode: 2a692...ab6

Jeg ser ingen som ble fornærma, hvem mener du ble det?

Anonymkode: af557...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ingen som ble fornærma, hvem mener du ble det?

Anonymkode: af557...ecb

Kanskje alle de som mener det er myte og tull? Men hvordan det kan tolkes som en fornærmelse, vet ikke jeg! 🤷‍♀️

Anonymkode: dc9d7...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje alle de som mener det er myte og tull? Men hvordan det kan tolkes som en fornærmelse, vet ikke jeg! 🤷‍♀️

Anonymkode: dc9d7...137

Du er ikke så skarp du? Du tror helt seriøst på at jenter stjeler skjønnheten fra mora si, og ikke minst tror du at vi som ikke tror på slikt tull er fornærma?

Innenfor hvilke andre områder bare antar og tror du ting uten å ha noe vitenskap å støtte deg til?

Anonymkode: c8e97...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt likt her med første jenta og gutten. Med gutt nummer to kom kvisene, kvalmen og jeg la på meg masse. Så stemmer ikke her i vertfall. 

Anonymkode: 3dd0f...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke så skarp du? Du tror helt seriøst på at jenter stjeler skjønnheten fra mora si, og ikke minst tror du at vi som ikke tror på slikt tull er fornærma?

Innenfor hvilke andre områder bare antar og tror du ting uten å ha noe vitenskap å støtte deg til?

Anonymkode: c8e97...36a

Kanskje ikke så skarp du heller, som ikke klarer å se at det ikke er hi du siterer

Anonymkode: af557...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...