Gå til innhold

Hvordan holder man ut når man ikke har mer å gå på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt desperat kjenner jeg. Gravid i uke 37, og har så mye smerter. Vet at baby har det bra, men har en del «ufarlige» komplikasjoner som gjør at jeg blir helt utmattet og har sterke smerter hver eneste dag. Jeg bekymrer meg jo også mye på grunn av dette selv om jeg får god oppfølging. Jeg føler meg som verdens verste mamma, da det er min samboer som nå må ta seg av de barna vi har fra før, jeg ligger nesten hele tiden. Jeg vet at det er ikke er lenge igjen, men hver time føles som en uke og jeg forstår ikke hvordan jeg skal greie å holde ut😞 

Vet jeg burde «ta meg sammen» litt, og jeg vet jeg ikke er alene om å ha/føle det slik. Men fy søren assa... 

takk for oppmerksomheten, det var godt å blåse ut litt. 

Anonymkode: 3269e...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være tøft de siste ukene, i mitt siste svangerskap lå jeg på sykehus siste uka før babyen kom...

Det er lov å klage litt og det er lov å synes litt synd på seg selv, du har all min medfølelse.

Men sånn i ettertid ser man jo at man tålte mer enn man trodde, holdt ut lenger enn man hadde tro på selv der og da osv. Vi kvinner er sterke og vi klarer det vi må klare, det gjør du også.

Hold ut, premien er fantastisk, og den er ikke langt unna. Klem.

Anonymkode: 2b652...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være tøft de siste ukene, i mitt siste svangerskap lå jeg på sykehus siste uka før babyen kom...

Det er lov å klage litt og det er lov å synes litt synd på seg selv, du har all min medfølelse.

Men sånn i ettertid ser man jo at man tålte mer enn man trodde, holdt ut lenger enn man hadde tro på selv der og da osv. Vi kvinner er sterke og vi klarer det vi må klare, det gjør du også.

Hold ut, premien er fantastisk, og den er ikke langt unna. Klem.

Anonymkode: 2b652...60b

Tusen takk for et fint svar❤️ Ja, premien er jo helt fantastisk, og jeg håper den kommer raskere enn jeg greier å se for meg nå❤️

Anonymkode: 3269e...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...