Gå til innhold

Gravid i uke 29, antydning til blod🤯


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Ser såvidt innslag av rosa i truseinnlegget. Blod farger jo fort, så det er nok ikke mye. Men hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ser såvidt innslag av rosa i truseinnlegget. Blod farger jo fort, så det er nok ikke mye. Men hva gjør jeg?

Hvis du akkurat har hatt sex kan deg være derfor. Slimhinnene blir tynne og skjøre. Men ring og hør du.

Anonymkode: e5a8c...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor fikk jeg ikke tak i, er da føden et bedre alternativ en legekontoret? Jeg har ikke hatt sex på mange dager, så det kan ikke være en årsak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jordmor fikk jeg ikke tak i, er da føden et bedre alternativ en legekontoret? Jeg har ikke hatt sex på mange dager, så det kan ikke være en årsak...

Ja, ring føden. 

Anonymkode: df454...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk takk føden. De virka heldigvis ikke skrekkslagne, og jeg fikk beskjed om å kjenne etter liv og ta kontakt hvis mer blødning eller lite liv. 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Fikk takk føden. De virka heldigvis ikke skrekkslagne, og jeg fikk beskjed om å kjenne etter liv og ta kontakt hvis mer blødning eller lite liv. 🥵

Det er nok helt vanlig og ofte helt ufarlig med en liten blødning. Men skjønner du blir engstelig. Når man er gravid, og såpass langt også, er det alltid bedre med en sjekk for mye😀 Det beroliger mor også, som er bra for babyen. 

Anonymkode: e5a8c...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg var igrunn ikke bekymret med det samme, men tankene og bekymringene kommer litt etter hvert🥵 Men har heldigvis roa seg igjen nå🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så små blødninger er vel nesten aldri indikasjon på at noe er galt, men det er uansett alltid lurt å ta en tlf❤️ Håper det ikke blir noe mer hos deg. Jeg har hatt et pr episoder med slik blødning du beskriver, samt noen ganger med litt mer, alt har vist seg å være i orden alle gangene:) Men ikke nøl med å kontakte føden igjen. 

Anonymkode: 09f7d...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...