Gå til innhold

Noen som har vært på Pegasos world hotell i Side i Tyrkia?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bra eller ikke? Ser fint ut. Barnevennlig strand osv?

Kom gjerne med råd og tips om andre hoteller andre steder og😊 

Må være barnevennlig, ikke alt for langt til strand osv.

Anonymkode: 58987...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vært der, og venter spent på om folk klarer å svare uten å skrive «ikke dra til Tyrkia!!» eller skal påpeke hvor dårlig mor du er.

Anonymkode: 2d793...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke vært der, og venter spent på om folk klarer å svare uten å skrive «ikke dra til Tyrkia!!» eller skal påpeke hvor dårlig mor du er.

Anonymkode: 2d793...652

Ja, da får vi vente å se😉 håper jeg ikke blir meldt til barnevernet da.

Anonymkode: 58987...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der ja. Utrolig fint hotell. Sønnen min syntes det var magisk. Men det ligger veldig øde. Ingenting i nærheten. Men det er så mye å gjøre på hotellet både på dag og kveld så man trenger strengt tatt aldri å forlate hotellområdet. 

Anonymkode: 66b82...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært der ja. Utrolig fint hotell. Sønnen min syntes det var magisk. Men det ligger veldig øde. Ingenting i nærheten. Men det er så mye å gjøre på hotellet både på dag og kveld så man trenger strengt tatt aldri å forlate hotellområdet. 

Anonymkode: 66b82...028

Takk for svar. Blir nok bare å være på hotellet ja, vi får se litt mer på det.

Anonymkode: 58987...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var der for snart 5 år siden. Kjempefint hotell. Ikke så imponert over rommet eller maten, men all inklusive er nå så som så uansett. Basseng og lek for barn var kjempeflott da! Mange vannsklier og mye moro for barn. Fint for en ukes tid! 

Anonymkode: a1eb6...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, var der for snart 5 år siden. Kjempefint hotell. Ikke så imponert over rommet eller maten, men all inklusive er nå så som så uansett. Basseng og lek for barn var kjempeflott da! Mange vannsklier og mye moro for barn. Fint for en ukes tid! 

Anonymkode: a1eb6...263

Takk for svar.

Anonymkode: 58987...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for 7 år siden. Vil ikke anbefale det. To uker i ødemarken og en kamp om solstolene. Kunne se langt etter en solstol om du ikke stod opp 6.30 og hang håndkleet ditt på en. Maten var ok. Bra utvalg. Men fikk en ekkel følelsen av at de som arbeidet der var slaver for oss hvite, rike tosker fra andre land. De får luselønn og jobber over 12 timers dager (sa hun ene). Det var sykt mye mygg der og guttungen fikk nesten ikke komme med flyet hjem fordi de trodde han hadde vannkopper. Alt for mange russere som bøllet seg rundt om. Kjedelig show som var nøyaktig det samme kveld etter kveld. Drinkene utvannet. Ellers et veldig fint opphold 😅

Anonymkode: 44886...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Pegasos resort, som er nabo hotellet for 13 år siden. Og vi var utrolig fornøyde, jeg har aldri sett så mye mat, og så mye variert mat på den tiden vi var der. Og utrolig god mat og. Vi reiste på noen av turene deres, og syntes det var veldig greit. Jeg synes ikke det er gøy å være på hotellet hele tiden. Vi var der og med familie, som reiser utrolig mye. Og de og sa at de aldri hadde fått bedre mat på et all inclusive hotell. Eneste negative var at det var en del russere og tyskere der, og de var ganske frekke, ikke bare mot de ansatte, men mot oss gjestene og. Men vet ikke hvordan det er nå.

Anonymkode: 87c1c...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi var på Pegasos resort, som er nabo hotellet for 13 år siden. Og vi var utrolig fornøyde, jeg har aldri sett så mye mat, og så mye variert mat på den tiden vi var der. Og utrolig god mat og. Vi reiste på noen av turene deres, og syntes det var veldig greit. Jeg synes ikke det er gøy å være på hotellet hele tiden. Vi var der og med familie, som reiser utrolig mye. Og de og sa at de aldri hadde fått bedre mat på et all inclusive hotell. Eneste negative var at det var en del russere og tyskere der, og de var ganske frekke, ikke bare mot de ansatte, men mot oss gjestene og. Men vet ikke hvordan det er nå.

Anonymkode: 87c1c...367

Pegasos resort er naboen til pegasos royal. De er ikke i nærheten av pegasos world. 

Anonymkode: 66b82...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare bekrefte dette med med mange russere og de er ikke hyggelig på ferie! SÅ mange som drakk bøttevis med alkohol selv med små barn rundt.. 

Bekrefter også dette med mygg. Jeg kunne aldri reist tilbake pga myggen. Det var helt vilt mye mygg, spesielt på rommet om natta! Jeg så ut som om jeg hadde utslett over hele kroppen etter ei uke der. Det var grusomt.

Anonymkode: a1eb6...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lest om hotellet på tripadvisor . Det glemte jeg i fjor og det viste seg at hotellet ble kalt « little russia « av de lokale i byen. Når jeg så leste navn på de som hadde anmeldt hotellet så var det 90 prosent russiske navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...