Gå til innhold

43 år. Eggdonor i utlandet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer ønsker barn sammen. Vet at det er sent, men han har ikke barn fra før. Største ønske hans i livet er å få oppleve å bli far. Jeg har voksne barn fra tidligere forhold. 

Problemet er at det ser ikke ut til å bli barn på naturmetoden. Og tiden går. Samboer har vært på time i utlandet for oss. Han er opprinnelig utenlandsk. I hans hjemland er eggdonasjon lovlig. Klinikken rådet oss til å ta eggdonasjon istedet for å sjekke mine egg. Dette pga alder. Jeg har også fått papirer om hvilke blodprøver som de må ha fra meg. Kan jeg ta hormonprøver hos fastlegen selv om jeg er så gammel / eller må jeg til privat klinikk i Norge om det? Noen som vet? Noen som har råd om dette med eggdonasjon / alderen min osv ? Noen som har historier om andre som har lykkes i min alder. 

Jeg er egentlig altfor gammel for dette, men jeg vil i det et forsøk. Vil at min samboer skal få oppleve gleden av å få sitt eget barn. 

Anonymkode: 5eb96...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si lykke til! Har en venninne som prøvde lenge med egne egg og det gikk aldri, prøvde så med donoregg og det satt.

Uten at jeg vet det sikkert vil jeg tro fastlegen kan ta disse prøvene, men du kan jo alltids ringe legekontoret og sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pobie skrev:

Ville bare si lykke til! Har en venninne som prøvde lenge med egne egg og det gikk aldri, prøvde så med donoregg og det satt.

Uten at jeg vet det sikkert vil jeg tro fastlegen kan ta disse prøvene, men du kan jo alltids ringe legekontoret og sjekke?

Klinikken påstår at i min alder er det smart å prøve med donoregg fordi det er stor sjanse for å lykkes med det  :)

Anonymkode: 5eb96...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...