Gå til innhold

Når kom deres datter i puberteten? Hva er vanlig ang bryststørrelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter begynte allerede å få synlige pupper som niåring, hun fikk også mensen som når hun var ti år... I dag er hun 13 år å bruker størrelse 75D. Det er veldig stort syntes jeg til å være 13 (snart 14) år. De har liksom ikke sluttet å vokse. Hun har mye større en alle venninnene sine. Hvor vanlig er dette? Selv har jeg alltid hatt små pupper og tror jeg kom i puberteten som 11 - 12 åring. 

Anonymkode: fd468...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter startet også tidlig, både med pupper og hår og hun vokste seg lang i rekordfart. I tiårsalderen fikk hun mensen og nå som 13 åring, så er hun velutviklet på puppefronten. Men det ser ut som om det er helt vanlig, alle jentene i klassen hennes ser ut som om de er ferdigvokst, selv om de ikke er det. 

Anonymkode: ed5f7...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min datter startet også tidlig, både med pupper og hår og hun vokste seg lang i rekordfart. I tiårsalderen fikk hun mensen og nå som 13 åring, så er hun velutviklet på puppefronten. Men det ser ut som om det er helt vanlig, alle jentene i klassen hennes ser ut som om de er ferdigvokst, selv om de ikke er det. 

Anonymkode: ed5f7...52c

Så alle jentene i klassen hennes har store pupper? Men 75D er jo relativt drøyt for en 13 åring. Skal også nevnes at hun har mye kjønnshår, men det henger jo sammen vil jeg tro. 

Hi

Anonymkode: fd468...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...