Gå til innhold

Ville du sagt fra til ektefellen ved utroskap på jobb?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg VET at de har et forhold. Jeg har sett mange bevis, bla at de snek seg ut av et «kott» på jobben en kveld det bare var noen få igjen på kontoret. Flere andre på jobb vet også om forholdet, og folk har begynt å snakke om det.

For øvrig mener jeg ikke at jeg IKKE skal si fra til kjæresten til dama. Umiddelbart har jeg bare følt enda mer sorg på vegne av kona, siden de har vært gift lenge og har barn.

Anonymkode: e28f0...96e

Stakkars barna som både er den uskyldige og den tapende part i stridstoget dit... 😢

Anonymkode: 55293...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars barna som både er den uskyldige og den tapende part i stridstoget dit... 😢

Anonymkode: 55293...f92

Det er ikke meg som gjør noe galt mot barna, det er det faren deres som gjør.

Anonymkode: e28f0...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke meg som gjør noe galt mot barna, det er det faren deres som gjør.

Anonymkode: e28f0...96e

Du sørger bare for at det gale faren deres gjør går ut over dem. 

Anonymkode: e3a49...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du sørger bare for at det gale faren deres gjør går ut over dem. 

Anonymkode: e3a49...aa5

Jeg er uenig med deg. Men det har vært nyttig å få din input, for til flere dårlige argumenter du kommer med, dess mer kjenner jeg at det er riktig å gi beskjed.

Anonymkode: e28f0...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er uenig med deg. Men det har vært nyttig å få din input, for til flere dårlige argumenter du kommer med, dess mer kjenner jeg at det er riktig å gi beskjed.

Anonymkode: e28f0...96e

Hvorfor er argumentene mine dårlige?

Anonymkode: e3a49...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er argumentene mine dårlige?

Anonymkode: e3a49...aa5

Tok feil anonymkode, mente argumentene til f92.

Anonymkode: e28f0...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

To kollegaer har innledet et forhold. Begge er i forhold fra før, han er gift og har barn. Ville du sagt fra til kona? Jeg har aldri møtt henne, men vet hva hun heter og kan nå frem til henne.

Anonymkode: e28f0...96e

Jeg hadde blitt evig takknemlig om noen fortalte meg det, om de visste min samboer var utro. Det ville vært grusomt å finne det ut i ettertid, i visshet om at mange andre visse det og ikke en sjangse til å redde forholdet(om en ønsket det). Synes du skal si i fra anonymt, hvis du får til det på noen måte. Så det ikke slår tilbake på deg selv ved dårlig forhold til kollega. For eks en falsk facebook konto. 

Anonymkode: 816a8...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke meg som gjør noe galt mot barna, det er det faren deres som gjør.

Anonymkode: e28f0...96e

Jo det er det du som gjør. Du er mer opptatt av deg selv og å fremstå som moralsk, enn av de tre barna. Du tar selv et valg om hvilken rolle du vil spille her. Det mest viktige for deg er at alle lever sine liv etter den moralen du synes er best, ungene gir du f... i.

Anonymkode: 55293...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke meg som gjør noe galt mot barna, det er det faren deres som gjør.

Anonymkode: e28f0...96e

Og hvem er du som skal leke både dommer og bøddel? 

Bare for at du skal føle deg bedre? Du er faktisk ikke et bedre menneske enn de du dømmer.

Jeg håper inderlig at du revurderer dette, det er faktisk ikke din sak å blande deg inn i  dette. 

Du har sett at de kommer ut av et kott? Andre på jobb snakker om det? Så du tenker at du potensielt skal ødelegge to familier pga indisier og rykter? Vær så snill å tenk deg grundig om! Du kan gjøre ubotelig skade på tre barns liv. 

 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg gikk fra min mann begynte det å dukke opp historier, og litt perifere bekjente fortalte at han hadde prøvd seg på dem blant annet. Jeg ble veldig opprørt over at ingen hadde sagt noe til meg før! Det hadde gjort ting lettere og kanskje hadde jeg gått ut av ekteskapet tidligere. 

Jeg traff nåværende mann på Tinder, og en litt fuktig kveld skulle han viseen kompis hvordan profilen hans så ut når han kapret meg. Det han ikke helt var klar over var at han da dukket opp igjen i appen også. Det gikk ikke mange timene før jeg fikk første telefon fra noen som hadde fått han opp. Jeg var veldig takknemlig for at de ringte! (og mannen fikk gjennomgå, for det var ikke en helt enkel situasjon for meg å stå i) 

Poenget mitt er - hvis noen vet at min mann er utro, så vil jeg gjerne vite det. 

Anonymkode: 74844...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Etter jeg gikk fra min mann begynte det å dukke opp historier, og litt perifere bekjente fortalte at han hadde prøvd seg på dem blant annet. Jeg ble veldig opprørt over at ingen hadde sagt noe til meg før! Det hadde gjort ting lettere og kanskje hadde jeg gått ut av ekteskapet tidligere. 

Jeg traff nåværende mann på Tinder, og en litt fuktig kveld skulle han viseen kompis hvordan profilen hans så ut når han kapret meg. Det han ikke helt var klar over var at han da dukket opp igjen i appen også. Det gikk ikke mange timene før jeg fikk første telefon fra noen som hadde fått han opp. Jeg var veldig takknemlig for at de ringte! (og mannen fikk gjennomgå, for det var ikke en helt enkel situasjon for meg å stå i) 

Poenget mitt er - hvis noen vet at min mann er utro, så vil jeg gjerne vite det. 

Anonymkode: 74844...e18

Men du er bare deg. 

Jeg vil ikke vite på den måten. 

Hvorfor skal andre sette seg til doms over andres liv? 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du er bare deg. 

Jeg vil ikke vite på den måten. 

Hvorfor skal andre sette seg til doms over andres liv? 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Så du vil ikke vite det om din "bedre" halvdel er utro? 

OK, fair enough. Men nå var spørsmålet fra HI "Ville du sagt ifra" Og mitt svar på det er ja, det ville jeg. Og jeg ville blitt takknemlig for at noen andre hadde turt å si ifra til meg. 

Personlig synes jeg ikke det er å gjøre seg til doms over noen, men å gi informasjon jeg sitter med. Men, jeg skulle vært 100% sikker før jeg sa noe. Hva vedkommende (i dette tilfellet kona) velger å gjøre med den informasjonen får bli opp til henne. Jeg dømmer ingen. 

Anonymkode: 74844...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du er bare deg. 

Jeg vil ikke vite på den måten. 

Hvorfor skal andre sette seg til doms over andres liv? 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Men du vil vite? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI,

Du vet hva som er rett her. Du virker som en oppegående dame. Mannen er utro, likegyldig om de har åpent forhold noe, jeg tviler på. Hvis han er så åpen om dette så kan du også være det. Jeg bryr meg ikke hvordan måte du hadde fortalt meg det, bare fortell meg. For jeg tar vare på barn, kanskje jeg til og med er ulykkelig i forholdet, kanskje jeg selv lurer, men aldri får bevist at min magefølelse stemmer.

Hvorfor skal ikke vi kvinner backe hverandre? Hvorfor skal vi la drittsekken få lov å holde på? HI lar han selv fortelle det, men send gjerne en bekreftelse til kona for er han luring på jobb, er han luring generelt, og kan påstå at det har blitt fortalt 👍

Nei vet dere hva damer. Så lenge han er skitten på den måten så må det fortelles. På en måte eller annen. Når de åpenlyst viser sin elsk til hverandre på jobb, så har det blitt et åpent forhold spør du meg. Dette er åpenlyst for andre, da er det fritt frem å fortelle HI. Jeg for min del ville gjerne visst, om kona går får være opp til hun da vet hun i hvertfall. 

Støtt hverandre litt. Få vekk de skitne mannfolka uten respekt for sin kone eller familie!

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI,

Du vet hva som er rett her. Du virker som en oppegående dame. Mannen er utro, likegyldig om de har åpent forhold noe, jeg tviler på. Hvis han er så åpen om dette så kan du også være det. Jeg bryr meg ikke hvordan måte du hadde fortalt meg det, bare fortell meg. For jeg tar vare på barn, kanskje jeg til og med er ulykkelig i forholdet, kanskje jeg selv lurer, men aldri får bevist at min magefølelse stemmer.

Hvorfor skal ikke vi kvinner backe hverandre? Hvorfor skal vi la drittsekken få lov å holde på? HI lar han selv fortelle det, men send gjerne en bekreftelse til kona for er han luring på jobb, er han luring generelt, og kan påstå at det har blitt fortalt 👍

Nei vet dere hva damer. Så lenge han er skitten på den måten så må det fortelles. På en måte eller annen. Når de åpenlyst viser sin elsk til hverandre på jobb, så har det blitt et åpent forhold spør du meg. Dette er åpenlyst for andre, da er det fritt frem å fortelle HI. Jeg for min del ville gjerne visst, om kona går får være opp til hun da vet hun i hvertfall. 

Støtt hverandre litt. Få vekk de skitne mannfolka uten respekt for sin kone eller familie!

Anonymkode: ac54e...fe7

Men det er bare den bedradde kona som trenger å vite? Hva med mannen til den andre kollegaen? 

Skal man leke moralens vokter bør vel det gjelde alle? 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du vil ikke vite det om din "bedre" halvdel er utro? 

OK, fair enough. Men nå var spørsmålet fra HI "Ville du sagt ifra" Og mitt svar på det er ja, det ville jeg. Og jeg ville blitt takknemlig for at noen andre hadde turt å si ifra til meg. 

Personlig synes jeg ikke det er å gjøre seg til doms over noen, men å gi informasjon jeg sitter med. Men, jeg skulle vært 100% sikker før jeg sa noe. Hva vedkommende (i dette tilfellet kona) velger å gjøre med den informasjonen får bli opp til henne. Jeg dømmer ingen. 

Anonymkode: 74844...e18

 

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du vil vite? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Jeg ville absolutt ikke fått beskjed om noe slikt av en tilfeldig person som ikke engang er sikker på hva hun vet, nei. 

Jeg hadde faktisk spurt henne hva i all verden hun tenkte på. 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg ville absolutt ikke fått beskjed om noe slikt av en tilfeldig person som ikke engang er sikker på hva hun vet, nei. 

Jeg hadde faktisk spurt henne hva i all verden hun tenkte på. 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Hun er ikke sikker på hun vet? Hun virker veldig sikker. 

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ikke sikker på hun vet? Hun virker veldig sikker. 

Anonymkode: ac54e...fe7

Hun har sett at de kom ut av et kott (!) og andre snakker om det på jobb. 

Så altså svært tvilsomt grunnlag å ødelegge to familier på. 

 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er bare den bedradde kona som trenger å vite? Hva med mannen til den andre kollegaen? 

Skal man leke moralens vokter bør vel det gjelde alle? 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Moralsk vokter? Hvor er din moral? Jeg synes i hvertfall hun som har barn med drittsekken skal vite. Men ja enig da burde alle informeres. 

Så om mannen din var utro mot deg og det var 100% sikkert. Ville ikke du ha visst? Og i såfall  hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun har sett at de kom ut av et kott (!) og andre snakker om det på jobb. 

Så altså svært tvilsomt grunnlag å ødelegge to familier på. 

 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Kan love deg at den familien blir ødelagt uansett. 

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Moralsk vokter? Hvor er din moral? Jeg synes i hvertfall hun som har barn med drittsekken skal vite. Men ja enig da burde alle informeres. 

Så om mannen din var utro mot deg og det var 100% sikkert. Ville ikke du ha visst? Og i såfall  hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Hvem vil være gift på et slikt grunnlag? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Moralsk vokter? Hvor er din moral? Jeg synes i hvertfall hun som har barn med drittsekken skal vite. Men ja enig da burde alle informeres. 

Så om mannen din var utro mot deg og det var 100% sikkert. Ville ikke du ha visst? Og i såfall  hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac54e...fe7

Min moral gjelder meg og mine. Jeg blander meg ikke inn i andres forhold. 

Jeg ville ikke fått ‘vite’ det av en, for meg, fremmed som ikke er helt sikker og som ikke har noen annen grunn for å fortelle det enn at hun selv skal få det bedre. 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan love deg at den familien blir ødelagt uansett. 

Anonymkode: ac54e...fe7

Hvordan kan du love det? Mange kommer gjennom utroskap. Og her er det ikke sikkert at det engang er noe å fortelle. 

Anonymkode: 6a52e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har flere her svart at de ikke hadde ønsket å få denne informasjonen av en fremmed dersom det var de som var den angivelige bedratte kona. Selv om dere mener hva som er rett for DERE, så er det ikke sikkert det er rett for de det gjelder. Det kan i verste fall få fatale konsekvenser som en annen skrev om hun med den voldelige mannen.

Anonymkode: 5327c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har flere her svart at de ikke hadde ønsket å få denne informasjonen av en fremmed dersom det var de som var den angivelige bedratte kona. Selv om dere mener hva som er rett for DERE, så er det ikke sikkert det er rett for de det gjelder. Det kan i verste fall få fatale konsekvenser som en annen skrev om hun med den voldelige mannen.

Anonymkode: 5327c...409

Flere har også svart at de VILLE visst, og at de ville oppfattet det som et svik dersom alle gikk rundt og visste og ingen sa noe. Jeg ser ingen grunn til å høre mer på dem som ikke ville visst. Her kan det tippe begge veier, så jeg får følge magefølelsen min.

HI

Anonymkode: e28f0...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...