Gå til innhold

Fugler som vekker meg om natta🐦


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, det står noen store trær på grensa til tomta vår, på naboens side. Der bor det noen fugler som begynner å kvitre kl 03.30 hver natt! Det er skikkelig irriterende å bli vekket hver natt pga dette! Disse naboene er skikkelig sære, og vi har ikke noe godt forhold til de, så kan ikke regne med noe hjelp der. Men er det noe jeg kan gjøre? Er så lei av å bli vekket hver natt...

Anonymkode: 62e8a...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuglekvitter er ikke irriterende, men spetakkel fra måker, skjærer og kråker er irriterende det... 

Anonymkode: 75856...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke prate med naboen om det, er det selvfølgelig ikke noe du kan gjøre annet enn å stappe inn ørepropper når du legger deg. 

Anonymkode: 75856...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kloke dyr. Skyter du en av de med hagle så holder de seg unna i flere måneder etterpå.

Anonymkode: 2ab14...db4

Må si jeg har tenkt den tanken noen netter😂 Men håpte på en litt mer human løsning... Hva om jeg tar høytrykksspyleren og skyller ned redene? De har vel ikke egg på denne tiden av året, så det er vel ikke såååå slemt?🙈

Anonymkode: 62e8a...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.12.2019 den 15.53, Anonym bruker skrev:

Ingen fugler kviterer kl 03.30 denne tiden på året.

Anonymkode: 023c5...458

Akkurat det tenkte jeg også. De må ha en eller annen psykisk forvirring! For de gjør faktisk det🙀

Anonymkode: 62e8a...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 15.53, Anonym bruker skrev:

Ingen fugler kviterer kl 03.30 denne tiden på året.

Anonymkode: 023c5...458

De kvitrer på natta her jeg bor. Har ikke hørt det tidligere år, men det er jo mildt vær, så kanskje de er litt for tidlig våryre?

Anonymkode: acf84...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som faren min, ta frem hagla og skyte en av de. Etter det kom de aldri tilbake. 

Anonymkode: b1392...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 15.53, Anonym bruker skrev:

Ingen fugler kviterer kl 03.30 denne tiden på året.

Anonymkode: 023c5...458

Jo, rødstrupe gjør det av og til. Vi har noen her i nabolaget også, de kvitrer intenst fra ca kl 23.30 om kvelden 

Anonymkode: 22a74...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bruk ørepropper, er ikke verre enn det.

Det blir mindre av fugler, så vær glad de har et sted de trives og kan formere seg. Vi trenger dem. De gjør også at du får langt mindre insekter når våren og sommeren kommer, og er det småfugler så spiser de gjerne av bladlus fra rosene/plantene dine også :)

Les Fuglenes fantastiske liv av Jennifer Ackermann :) https://www.ark.no/boker/Jennifer-Ackerman-Fuglenes-fantastiske-liv-9788205500464?as_templateId=4682404&gclid=EAIaIQobChMIqsu8_v-c5wIVkIGyCh3bYwK7EAAYASAAEgKF8vD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 0a6c4...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...