Gå til innhold

"Kvelden før kvelden" mistet 220.000 seere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingenting imot Haddy. Men programmet var ganske kjedelig i år. Litt mer spennende gjester osv kunne nok vært fint.

Anonymkode: 397b2...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med henne å gjøre da. Finn deg en annen hobby nå. Hva med å hate Trump? Han er et gedigent rasshøl. 

Anonymkode: 1218e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje folk begynner å bli lei av sånne programmer som er påtatt koselige og alt det der perfekte greiene.

Anonymkode: 11688...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KenCreek

Har ingenting med Haddy å gjøre. Slutt å være så stygg mot andre mennesker. Færre og færre ser lineær TV etter Apple TV og Netflix og chromecast og Gud vet hva, gjorde sitt inntog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skal lære litt av hva som skjedde med Ari Behn. Slutt å henge ut mennesker, uansett hvem. 
Jeg så ikke på programmet fordi jeg syns det er kjedelig med sånt prat og heller vil være med familie og spille spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem programmet "mistet" i år. Men det er ikke pga. programlederen, jeg synes det er et koselig program uansett hvem som leder det. Jeg har ikke hatt eller sett på tv siste året, derfor har de "mistet" meg. Men trolig er jeg tilbake igjen neste år som seer - uavhengig av programleder.

Anonymkode: f5d9c...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Optatium skrev:

Kanskje vi skal lære litt av hva som skjedde med Ari Behn. Slutt å henge ut mennesker, uansett hvem. 
Jeg så ikke på programmet fordi jeg syns det er kjedelig med sånt prat og heller vil være med familie og spille spill. 

Ja, la oss endelig beskytte henne, av alle. Drit i ofre.

Anonymkode: 05bc8...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, la oss endelig beskytte henne, av alle. Drit i ofre.

Anonymkode: 05bc8...1d9

Den boken var jo litt ugreit, men Hady selv har vel ikke egentlig noen offere.

Anonymkode: f38fc...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere og flere sitter og glor i tvn i stedet.

Tenk på influenserne. Den dagen dette skjer. Plutselig har de mistet all interesser. De kommer jo til å ta selvmord

Anonymkode: ebc78...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Optatium skrev:

Kanskje vi skal lære litt av hva som skjedde med Ari Behn. Slutt å henge ut mennesker, uansett hvem. 
Jeg så ikke på programmet fordi jeg syns det er kjedelig med sånt prat og heller vil være med familie og spille spill. 

Nå blander du sammen mye rart her. Bare for å fremstille deg selv som moralsk. På tide å korke flaska!

For det første tok ikke Ari livet sitt fordi noen har «hengt han ut». For det andre har historien om Haddy flere uskyldige ofre, som trenger både støtte og forståelse fra samfunnet. Og for det tredje er det Haddy selv som har valgt å eksponere seg i denne saken, og da er det selvsagt også lov til å komme med motargumenter. Ingen, som ytrer seg i det offentlige rom, kan kreve å få være uimotsagt. 

Anonymkode: d80b8...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alltid sett på det, men både mannen min og jeg synes det Haddy gjorde tidligere i høst der hun tok Giske i forsvar og ikke trodde på varslerne, både i bok og intervju gjør at hun ikke passer til å være på Kvelden før kvelden. Det skal være samlende og nøytralt, med noen som ikke er kontroversielle. Spesielt og kritikkverdig at ikke NRK forstår det

Anonymkode: f85d2...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alltid sett på det, men både mannen min og jeg synes det Haddy gjorde tidligere i høst der hun tok Giske i forsvar og ikke trodde på varslerne, både i bok og intervju gjør at hun ikke passer til å være på Kvelden før kvelden. Det skal være samlende og nøytralt, med noen som ikke er kontroversielle. Spesielt og kritikkverdig at ikke NRK forstår det

Anonymkode: f85d2...5fc

Støtter denne!

Anonymkode: 3629c...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alltid sett på det, men både mannen min og jeg synes det Haddy gjorde tidligere i høst der hun tok Giske i forsvar og ikke trodde på varslerne, både i bok og intervju gjør at hun ikke passer til å være på Kvelden før kvelden. Det skal være samlende og nøytralt, med noen som ikke er kontroversielle. Spesielt og kritikkverdig at ikke NRK forstår det

Anonymkode: f85d2...5fc

Jeg hadde tenkt å skrive akkurat dette. Jeg var en av dem som ikke så på nettopp pga. Haddy.

Anonymkode: 82264...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett på programmet, men i år gjorde jeg det kun fordi Haddy var programleder. En flott person er hun!

Anonymkode: 8c2c3...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alltid sett på det, men både mannen min og jeg synes det Haddy gjorde tidligere i høst der hun tok Giske i forsvar og ikke trodde på varslerne, både i bok og intervju gjør at hun ikke passer til å være på Kvelden før kvelden. Det skal være samlende og nøytralt, med noen som ikke er kontroversielle. Spesielt og kritikkverdig at ikke NRK forstår det

Anonymkode: f85d2...5fc

Enig, og det var grunnen til at vi heller ikke så på. En liten stille boikott fra oss

Anonymkode: de4a6...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ga meg vond smak i munnen at Haddy skulle være programleder, hadde ikke tenkt så mye på det før jeg svippet innom. Så kun på de 15 minuttene som Grevinnen og Hovmesteren varte. 

Anonymkode: c2531...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var dårlig i år. Påtatt politisk korrekt til det kjedsommelige og kjedelige gjester (eller gjestene ble kjedelige pga programlederne)

Anonymkode: c363c...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjorde Haddy i høst? Hvorfor har mange mistet sansen for henne ..? 

Anonymkode: 29686...4c0

Du lå under en stein, eller? Jeg antar du har google, hun fikk offentlig talerstol for å henge ut mannens metoo-ofre.

Anonymkode: 05bc8...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...