Gå til innhold

"Jeg har så vondt i tennene mine!!"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 Men er forferdelig forkjøla, vondt i bihulene, øreneosb. Kan dette sette seg i kjeven også? Verker, og klør i kjeven. Har litt lyst å trekke alle tennene bare for å få klødd mellom dem... Og bli kvitt verken. 

 

 

Anonymkode: eed68...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg får vondt i tennene når bihulene er tette, akkurat sånn som du beskriver. Bruk nesespray (og ikke trekk tennene 😆). 

Anonymkode: 5e038...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg får vondt i tennene når bihulene er tette, akkurat sånn som du beskriver. Bruk nesespray (og ikke trekk tennene 😆). 

Anonymkode: 5e038...c2d

Har kjøpt nesespray👍 det hjelper litt😊. (Tror kanskje jeg hadde funnet ut at det var verre å trekke tennene enn å ha dem viss jeg hadde leita fram storetanga 🤣. Men det er veldig ubehagelig! ) 

Anonymkode: eed68...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyll med saltvann gjennom sånn nesehorn, bruk nesespray, eller helst dråper, og ta Paracet. Sov med hodet høyt. God bedring!😊

Anonymkode: de2a2...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

for ett par år siden dro jeg til tannlegen, hastetime. Helt sikker på at jeg hadde ett alvorlig hull i en jeksel. Litt pinlig når jeg fikk beskjed om at det ikke var noe galt med tennene, men at jeg antagelig hadde bihulebetennelse....🙄 

var jo forkjølet også, men koblet ikke smerten i munnen med det😂👌🏻

Anonymkode: 8c028...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja!

for ett par år siden dro jeg til tannlegen, hastetime. Helt sikker på at jeg hadde ett alvorlig hull i en jeksel. Litt pinlig når jeg fikk beskjed om at det ikke var noe galt med tennene, men at jeg antagelig hadde bihulebetennelse....🙄 

var jo forkjølet også, men koblet ikke smerten i munnen med det😂👌🏻

Anonymkode: 8c028...56a

Forstår jeg godt at du gjorde, tenkte på å ringe tannlegen selv! I dag har jeg tinnitus i tillegg🙈

Anonymkode: eed68...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forstår jeg godt at du gjorde, tenkte på å ringe tannlegen selv! I dag har jeg tinnitus i tillegg🙈

Anonymkode: eed68...ac5

Ring legen og be om resept på Rhinexin tabletter, de hjelper veldig på bihulebetennelse. De er slimhinneavsvellende.

Anonymkode: 207d2...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Hadde vore greit å bli frisk før jul, er liksom helt helt uaktuelt vaske noe som helst som gjør at jeg må bøye meg. Det er en lidelse å legge i oven! 

Anonymkode: eed68...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart aldri ringt til lege i går, var så syk at jeg orket ikke e tanken på å reise å få tak i dei tablettene. Er det normalt at man hører det knaker inne i fjeset når man har bihulebetennelse? Akkurat som om det begynner å bli altfor fullt?? Skal ringe legen i morgen. 

Anonymkode: eed68...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...