Gå til innhold

Ved salg av bolig.. Har man lov å være til stede og nekte visse personer å komme inn på visning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en eks som jeg er redd. Han gjør mye for å ødelegge for meg der han kan. Jeg er redd han eller medhjelpere av han kan dukke opp på visning. Det verste av alt er at han kunne funnet på å kjøpe boligen bare for å lage masse kvalme. 
Kan jeg sørge for at de ikke får gå inn i boligen eller kjøpe den?

Anonymkode: 9b6b1...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel bestemme hvem som skal inn i ditt hus så lenge det er du som eier det. Du trenger heller ikke selge det til den med høyest bud, mener jeg, men det kan du sjekke med megler  

Men om han kjøper det så er det jo bare å ta mot pengene hans og kose deg med de? Du skal jo ikke bo der lenger, så hvem som kjøper det er vel det samme for deg? 

Anonymkode: bff71...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan vel bestemme hvem som skal inn i ditt hus så lenge det er du som eier det. Du trenger heller ikke selge det til den med høyest bud, mener jeg, men det kan du sjekke med megler  

Men om han kjøper det så er det jo bare å ta mot pengene hans og kose deg med de? Du skal jo ikke bo der lenger, så hvem som kjøper det er vel det samme for deg? 

Anonymkode: bff71...fce

Hvis han hadde kjøpt det hadde det vært for å velte salget. Han hadde dikter opp eller fått til noe og krevd å heve kjøpet. Hsn er troendes til å kjøpe hundrevis av rotter å få de til å slå seg ned. Det er rett og slett ikke grenser. Bare de som har hatt så farlige ekser vil forstå😌

Anonymkode: 9b6b1...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan vel bestemme hvem som skal inn i ditt hus så lenge det er du som eier det. Du trenger heller ikke selge det til den med høyest bud, mener jeg, men det kan du sjekke med megler  

Men om han kjøper det så er det jo bare å ta mot pengene hans og kose deg med de? Du skal jo ikke bo der lenger, så hvem som kjøper det er vel det samme for deg? 

Anonymkode: bff71...fce

Om det er en person som kan klage på allverdens, lage saker med eierskifteforsikring, krevd salget omgjort osv så skjønner jeg at hun helst vil selge til noen andre. 

Du velger selv hvem du vil selge til, naboen her solgte til en ung alenemor selv om hun ikke kom med høyeste bud. De hadde nok penger selv og ønsket gi henne en sjanse. 

Anonymkode: 9e3ea...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det er en person som kan klage på allverdens, lage saker med eierskifteforsikring, krevd salget omgjort osv så skjønner jeg at hun helst vil selge til noen andre. 

Du velger selv hvem du vil selge til, naboen her solgte til en ung alenemor selv om hun ikke kom med høyeste bud. De hadde nok penger selv og ønsket gi henne en sjanse. 

Anonymkode: 9e3ea...b37

Så snilt av de🌸

Anonymkode: 9b6b1...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han hadde kjøpt det hadde det vært for å velte salget. Han hadde dikter opp eller fått til noe og krevd å heve kjøpet. Hsn er troendes til å kjøpe hundrevis av rotter å få de til å slå seg ned. Det er rett og slett ikke grenser. Bare de som har hatt så farlige ekser vil forstå😌

Anonymkode: 9b6b1...5b8

Ok, da skjønner jeg. 

Jeg er ganske sikker på at du både kan nekte han tilgang og å selge til han. Vær åpen med megler, så ordner det seg nok. 

Lykke til, så godt for deg at du har komt det ut av forholdet med han! 

Anonymkode: bff71...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...