Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette? Far tok med datter til frisør...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Både gutter og jenter brukte den frisyren på 80-tallet, altså. Så du ble ikke klippet som en gutt.

Anonymkode: bed79...4f5

Jepp! Jeg hadde rottehale - lekkert!! 😂

Anonymkode: ef735...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok blitt litt fortvilet og oppgitt, men det er jo ikke så mye man får gjort. 

Å starte en kjempekrangel gjør i hvert fall ingenting bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir faen meg helt oppgitt over den dumme gjengen her inne, hvor liksom alt skal taes så positivt. »Det jo bare ditt, det er jo bare datt. Jeg hadde ikke brydd meg. Du har få problemer i livet om det er noe du henger deg opp i». Blablabla! Meg i RÆVA om dere er sååå positive og alt er så lite å bry seg om i livene deres. Hadde det vært sånn så hadde det ikke vært minst 10 MISFORNØYDE tråde her daglig! Er den første kommentaren positiv, så henger resten seg på, er den negativ så skjer akkurat det samme🤮

Jeg hadde blitt jævlig irritert om mannen kom hjem med en skamklipt unge, som alle andre kvinnfolk ville blitt! Han hadde fått så ørene flagra og skulle sørget for at han aldri gjorde det igjen! Så ville jeg dratt å kjøpt spenner og det som trengs for å få håret unna når det er i veien for henne (siden strikk ikke kan brukes) og så skulle han lært seg å ordne det om ikke hun klarer det selv. Eller, han skulle dratt å kjøpt det selv! 

Høyest FÅ jenter ønsker å ha så kort hår at ikke de kan ha det i strikk. 

Altså, det hadde selvsagt ikke vært en «deal breaker», men han skulle virkelig fått høre det!

Anonymkode: 5a149...7c9

😂😂😂 Og så leser vi i VG, kvinne tvangsinnlagt etter hun angrep mannen da han kom hjem fra frisøren med datteren. 

Du er ikke frisk en flekk du. Det er BARE hår ja. Hadde han latt tenåringen vår tatovere seg hadde jeg nok reagert, en bob er virkelig ikke noe å hisse seg opp over. 

Anonymkode: 473f1...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...