Gå til innhold

Jeg har angst for forbruk, og irriterende mennesker som har høye tanker om seg selv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg har også angst for at vi må finne en helt annen levemåte. Da jeg var barn og frem til voken alder tenkte jeg ikke på det. Alt var bare morro. 
Men nå må vi kanskje tenke litt over hva vil vil, hvordan vi skal ha det fremover. 

Så, har vi de som faker at de bryr seg om miljøet da. 
Men likevel kjøper seg splitter nye klær eller ting. Fordi de føler seg så viktige..

Anonymkode: 0101e...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi de føker seg viktige? Hvordan da mener du?

Anonymkode: 90d6f...04e

jeg tenker at de føler seg vitkige fordi de ofte kjøper nye klær, bare for å kanskje ta bilder i dem. og at de går med noe nytt. 
Det er lov om man handler sjelden, men nå tenker jeg på folk som fyller opp skapene sine. 

Anonymkode: 0101e...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke du som mener at det er så mye som ligger under din verdighet, at andre er for kjedelige til at du vil ha noe med dem å gjøre, for kjedelig til at du orker å delta og bidra selv? Er ikke det å ha høye tanker om deg selv?

Om du er den jeg tror - se på det tredje ordet i overskriften din, ta det med terapeutene dine, for du har begynt å bli manisk igjen i nettskrivingen din.

Anonymkode: f897a...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikke du som mener at det er så mye som ligger under din verdighet, at andre er for kjedelige til at du vil ha noe med dem å gjøre, for kjedelig til at du orker å delta og bidra selv? Er ikke det å ha høye tanker om deg selv?

Om du er den jeg tror - se på det tredje ordet i overskriften din, ta det med terapeutene dine, for du har begynt å bli manisk igjen i nettskrivingen din.

Anonymkode: f897a...4af

Alt og alle er ikke for kjedelige. Det er ikke høye tanker om seg selv å synes at noe er kjedelig. De fleste synes at noe er kjedelig.

Anonymkode: 0101e...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg tenker at de føler seg vitkige fordi de ofte kjøper nye klær, bare for å kanskje ta bilder i dem. og at de går med noe nytt. 
Det er lov om man handler sjelden, men nå tenker jeg på folk som fyller opp skapene sine. 

Anonymkode: 0101e...136

Jeg har mye klær, tar ikke et eneste bilde, men liker å ha noe å velge mellom. Er helt normal mentalt sett og føler meg ikke viktig. Jeg stiller heller spørsmål til hvorfor du føler en trang til å dømme og stemple mennesker? Jeg vil heller ha en venn med mye klær enn enn en som tenker slik om mennesker, bare fordi de ikke tenker som deg.

 

Anonymkode: 5631b...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, er det deg med asberger som har lyst på kjæreste i Tyrkia igjen? 

Du har det virkelig ikke greit altså, hvorfor bruker du så mye negativ energi på å sammenligne deg med andre? Bruk den energien på å få det bra selv isteden. 

Ikke bry deg så mye med hva andre gjør, fokuser på deg selv og gjør det du føler er riktig for deg. 

Anonymkode: 5e865...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg tenker at de føler seg vitkige fordi de ofte kjøper nye klær, bare for å kanskje ta bilder i dem. og at de går med noe nytt. 
Det er lov om man handler sjelden, men nå tenker jeg på folk som fyller opp skapene sine. 

Anonymkode: 0101e...136

Dem er det nok mange av. Hver av oss kjøper dobbelt så mye klær i dag sammenlignet med i 1995...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...