Gå til innhold

Å nei! Kjenner jeg blir syk. Foran tidenes travleste helg😩


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet skal ha forestilling i morgen og har gledet seg i tre måneder og huset fullt av gjester😢😢

Jeg blir sjelden syk. Men ligger flat i dagevis når det slår til.

Anonymkode: 8e5bb...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå rett og legg deg, sov så lenge du makter, etterpå lager du deg en stor kopp varm urtete med honning. Ta paracet. Ikek gjør et slag hele dagen. Håper du står han av - god bedring!

Anonymkode: 75169...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Her spyr yngstemann (garantert omgangssyke da det går i bhg), og vi skal reise til familie i Australia på søndag. Klorer, vasker og bruker hansker, og håper på at ingen andre får det. 

Anonymkode: 771ab...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

God bedring. Her spyr yngstemann (garantert omgangssyke da det går i bhg), og vi skal reise til familie i Australia på søndag. Klorer, vasker og bruker hansker, og håper på at ingen andre får det. 

Anonymkode: 771ab...3a3

Oh no! Så kjipt. Er det mulig å flytte dato på billetten hvis andre blir syke? Det er jo en viss tid etter siste oppkast man må vente før man ikke er smittsom.. og et fly er jo en bakteriekapsel.. 

Anonymkode: 2f8e5...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oh no! Så kjipt. Er det mulig å flytte dato på billetten hvis andre blir syke? Det er jo en viss tid etter siste oppkast man må vente før man ikke er smittsom.. og et fly er jo en bakteriekapsel.. 

Anonymkode: 2f8e5...916

Det stoppet etter den ene runden med oppkast, så forhåpentlig er han frisk og smittefri før vi drar.  Håper vi andre har berget også. Ellers får vi ta det på reiseforsikringen og bestille nye billetter. Litt mer spenning før turen enn jeg hadde håpet på🥵

Anonymkode: 771ab...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stoppet etter den ene runden med oppkast, så forhåpentlig er han frisk og smittefri før vi drar.  Håper vi andre har berget også. Ellers får vi ta det på reiseforsikringen og bestille nye billetter. Litt mer spenning før turen enn jeg hadde håpet på🥵

Anonymkode: 771ab...3a3

Lykke til ❤️

Anonymkode: 2f8e5...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 8.24, Anonym bruker skrev:

Barnet skal ha forestilling i morgen og har gledet seg i tre måneder og huset fullt av gjester😢😢

Jeg blir sjelden syk. Men ligger flat i dagevis når det slår til.

Anonymkode: 8e5bb...872

Mitt beste råd er å la være å kjenne så godt etter. 

Anonymkode: b4b29...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 8.24, Anonym bruker skrev:

Barnet skal ha forestilling i morgen og har gledet seg i tre måneder og huset fullt av gjester😢😢

Jeg blir sjelden syk. Men ligger flat i dagevis når det slår til.

Anonymkode: 8e5bb...872

To ibux så går det meste bra. Evt gå på forstilling og send gjestene heim. 

Anonymkode: 75442...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

God bedring. Her spyr yngstemann (garantert omgangssyke da det går i bhg), og vi skal reise til familie i Australia på søndag. Klorer, vasker og bruker hansker, og håper på at ingen andre får det. 

Anonymkode: 771ab...3a3

Been there, done that. Hos oss gikk det bra, men ble nesten syk av stresset.

Hvordan syk kjenner du deg HI? Ved forkjølelse hold deg varm på beina og putt et sjal rundt deg. Ved mage trøbbel spis det du vet du tåler. Og hvil så mye du kan mellom slagene. Få hjelp fra gjestene til det de kan hjelpe med. Kjipt når det blir slik.

Anonymkode: 538f7...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...