Gå til innhold

Kan man noensinne felle en kvinnelig psykopat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller må man bare finne seg i å bli terrorisert resten av livet, selv om man har kuttet alle bånd ? 

Ingen tør jo stå opp for seg selv eller andre når det kommer til sånne mennesker eller ? 

Anonymkode: 964f5...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller må man bare finne seg i å bli terrorisert resten av livet, selv om man har kuttet alle bånd ? 

Ingen tør jo stå opp for seg selv eller andre når det kommer til sånne mennesker eller ? 

Anonymkode: 964f5...757

Har vel ikke noe med kjønn å gjøre!

Psykopater er vanskelige å komme seg løs fra. Uansett kjønn. 

Anonymkode: afbd5...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel ikke noe med kjønn å gjøre!

Psykopater er vanskelige å komme seg løs fra. Uansett kjønn. 

Anonymkode: afbd5...e81

Kvinner er feilfrie i dagens verden. Å kritisere en kvinne er som å spytte på koranen i Saudiarabia. Det er uhyre vanskelig å bli kvitt kvinnelige psykopater.

Anonymkode: 3b495...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner er feilfrie i dagens verden. Å kritisere en kvinne er som å spytte på koranen i Saudiarabia. Det er uhyre vanskelig å bli kvitt kvinnelige psykopater.

Anonymkode: 3b495...427

Og der var du våken ja. Like positiv og ser lyst på verden sånn generelt?

Anonymkode: 4f64a...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner er feilfrie i dagens verden. Å kritisere en kvinne er som å spytte på koranen i Saudiarabia. Det er uhyre vanskelig å bli kvitt kvinnelige psykopater.

Anonymkode: 3b495...427

Å herlighet! Hvilken alternativ virkelighet lever du i?

Hos psykopater av begge kjønn er det psykopatien som er problemet, ikke kjønnet. Og en psykopat er notorisk vanskelig å komme seg unna. Uansett kjønn. 

Om du bare ønsker å svare meg med masse anti-feminist-svada trenger du ikke svare, for det er fullstendig uinteressant og har intet med emnet å gjøre.

Anonymkode: afbd5...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vinne over en psykopat er nærmest umulig, eneste måte du som person kan vinne på er å slette all kontakt og flytte unna. 

Anonymkode: f8882...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner er feilfrie i dagens verden. Å kritisere en kvinne er som å spytte på koranen i Saudiarabia. Det er uhyre vanskelig å bli kvitt kvinnelige psykopater.

Anonymkode: 3b495...427

Ikke på langt nær så vanskelig som å bli kvitt utøy som deg, tydeligvis.

Anonymkode: ed63d...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å bli kvitt en psykopat på jobb. Brukte to år og det krevde mye av meg. Lang historie men jeg tok h*n på tillit. Trodde jeg var en lydig følger, men jeg sørget for at vedkommende så dum ut faglig ved gjentatte anledninger. Til slutt rabla det for personen mot feil person og h*n ble sagt opp. Mulig jeg er litt psykisk ustabil selv som klarte å gjennomføre det. Etter en oppvekst med er søsken som er psykopat har jeg erfaring med å håndtere de. Ikke gi motstand og handle bak ryggen. Fordelen med en psykopat er at de er så høye på seg selv at de ikke gjennomskuer falsk smiger. 

Anonymkode: cf544...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun personlig erfaring med mannlige. 
Jeg har lest og lest. 
Ingenting tyder på at de kan felles. Alle forsøk vil komme tilbake på deg Som en bondeantikviteter med 1000 gangers styrke.

Folk blander drittsekker og psykopater. En drittsekk kan felles. Psykopat kan ikke.

Anonymkode: 7b8d2...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun personlig erfaring med mannlige. 
Jeg har lest og lest. 
Ingenting tyder på at de kan felles. Alle forsøk vil komme tilbake på deg Som en bondeantikviteter med 1000 gangers styrke.

Folk blander drittsekker og psykopater. En drittsekk kan felles. Psykopat kan ikke.

Anonymkode: 7b8d2...cab

Hahaha.. bondeantikvitet skulle være boomerang😅😂😂

Anonymkode: 7b8d2...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun personlig erfaring med mannlige. 
Jeg har lest og lest. 
Ingenting tyder på at de kan felles. Alle forsøk vil komme tilbake på deg Som en bondeantikviteter med 1000 gangers styrke.

Folk blander drittsekker og psykopater. En drittsekk kan felles. Psykopat kan ikke.

Anonymkode: 7b8d2...cab

Å felle en man er i forhold med/har nær relasjon til er tilnærmet umulig. En kollega kan felles om man er strategisk og smart. Viktig er å ikke være impulsiv og holde maska. Nå vet jeg jo ikke om den jeg felte faktisk er psykopat, de har sjelden fått diagnose da de selv ikke ser at de er det. De er så fulle av egen fortreffelighet. 

Uansett så klarte jeg å lure en psykopat, det kostet mye for meg da, å holde maska og være den trofaste kollegaen. Jeg har jatta med og gått mot egne prinsipper i to år. Til slutt felte psykopaten seg selv med å utøve sine kunster mot feil person i bedriften. 

Anonymkode: cf544...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater er vanskelig å felle, helt uavhengig av kjønn. Men ja, de kan felles. Man må være utrolig klok, og dessverre ganske manipulerende selv.

Anonymkode: fc054...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Psykopater er vanskelig å felle, helt uavhengig av kjønn. Men ja, de kan felles.

Anonymkode: fc054...f94

Ja, men det er 100 ganger lettere å "felle" en mannlig, fordi det er så hinsides mye lettere å få sympati fra folk rundt seg om konflikten går mot en mann.

Det forventes at en mann er slemmere og mer egoistisk enn en kvinne, inntil han beviser det motsatte i hvert tilfelle.

Anonymkode: 99fb3...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha.. bondeantikvitet skulle være boomerang😅😂😂

Anonymkode: 7b8d2...cab

Hehe jeg lurte litt på den😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner er feilfrie i dagens verden. Å kritisere en kvinne er som å spytte på koranen i Saudiarabia. Det er uhyre vanskelig å bli kvitt kvinnelige psykopater.

Anonymkode: 3b495...427

Slått deg at du er en av dem?

Anonymkode: 48ce0...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å vinne over en psykopat er nærmest umulig, eneste måte du som person kan vinne på er å slette all kontakt og flytte unna. 

Anonymkode: f8882...661

For min del er det en kvinnelig slektning. Jeg har kuttet alle bånd, blokkert på mobil, og alle sosiale medier. Jeg bor noen gode mil unna, men ingenting hjelper. Har gitt beskjed til alle jeg kjenner som er felles venn med henne, at de ikke skal fortelle noe positivt om meg til henne, for da blir det som å helle bensin over bålet. De jeg vet jeg ikke kan stole på , har jeg både slettet på sosiale medier og kuttet kontakten med sånn ellers i dagliglivet. Men av en eller annen  merkelig grunn, så klarer hun å få litt  info om meg her og der og er det noe positivt som har skjedd meg, så starter rykteflommen igjen og hun dikter opp de villeste historier. Selv de tingene hun har utført mot meg, sier hun at jeg har gjort mot henne. De fleste som kjenner oss begge, vet at hun lyver, men nye folk i kretsen hennes, de sluker alt rått og det hjelper ikke akkurat på. Det har faktisk også gått utover barna våre , som har måtte skifte skole, pga usanne ryktet om både dem og meg. Lurer nesten  på om man er nødt til å skifte både navn og flytte til et annet land for å få fred. Det er jo ikke så fristende mtp at all familiene vår bor her i Norge.. 

Anonymkode: 964f5...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slått deg at du er en av dem?

Anonymkode: 48ce0...d12

Hvis du mener jeg er en kvinnelig psykopat, nei, det har ikke slått meg. Jeg prøver ikke å manipulere eller lure andre til å ta valg de ikke vil. Jeg finner ikke glede å i tråkke på eller såre andre.

Anonymkode: 3b495...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller må man bare finne seg i å bli terrorisert resten av livet, selv om man har kuttet alle bånd ? 

Ingen tør jo stå opp for seg selv eller andre når det kommer til sånne mennesker eller ? 

Anonymkode: 964f5...757

Snakk for deg selv, du vet vel ikke hva andre tør? 

Man kan ikke omvende en psykopat, men man kan isolere ham/henne, slik at de gjør mindre skade. Å kutte kontakten er det beste.

Anonymkode: b7d79...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakk for deg selv, du vet vel ikke hva andre tør? 

Man kan ikke omvende en psykopat, men man kan isolere ham/henne, slik at de gjør mindre skade. Å kutte kontakten er det beste.

Anonymkode: b7d79...acb

Vel, det vet jeg faktisk, for jeg har venner som selv vil bort fra denne personen, men de tør ikke fordi de er redd for konsekvensene ved å trekke seg unna. Nå har de sett på meg som faktisk har trekt meg unna, jeg blir ikke akkurat spart av den grunn, heller tvert imot. Og jeg har også vært i deres posisjon tildligere , så jo, jeg vet at mange ikke tør stå opp for andre, enn seg selv, den dagen det rammer en selv. 

Anonymkode: 964f5...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...