Gå til innhold

Noen her inne som har blitt forlatt av mannen og hvor karma har tatt mannen etterpå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt forlatt til fordel for en mye yngre kvinne. Trøster meg med at han en gang vil få smake sin egen medisin. Jeg tror liksom på at man ikke kan gjøre noe så jævlig mot noen uten å få igjen for det.. Han tar lite ansvar for barna og de har det vanskelig.

Er det noen som har noen eksempler? 

Anonymkode: 11f6a...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min var utro og flyttet inn hos den andre kvinnen. Vi var sammen i 13 år, gift i 8 år. De hadde visstnok hatt et forhold i 8 mnd før han flytta inn til henne (ble avslørt og flytta til henne dagen etter). 

Etter 2 år tok det slutt og hun anmeldte han for noe så han måtte i fengsel. Han fikk "bare" 6 mnd, men uansett er det ille. 

 

Bare så det et sagt, anmeldelsen var reell og jeg forguder den dama. Vi har snakket en del sammen og har blitt venninner (tar en kaffe sammen en gang per mnd ca pga travle hverdager). 

 

Da han slapp ut stod han på trappa mi, angret og ville ha tilbake meg og det trygge livet vi hadde sammen med barna. Men neida, det var for sent!

Anonymkode: 81f9d...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forlatt til fordel for en annen dame. Kan ikke si jeg synes hun er pen, men bra kropp har hun. I forhold til meg.

De er fortsatt sammen etter 8 år nå. Skapt et helvete for meg og ungene. Og hans familie. De er utrolig egoistiske, kan ikke samarbeide. Mye løyner, si seg enig for så å endre alt kort tid etterpå. Gidder kun å høre på meg om det gavner dem. Og det hører jeg tydelig. Ene barnet kjenner omtrent ikke faren sin, fordi det har aldri passet seg for bf å ta seg tid. Stor forskjellsbehandling av barna. Eldste får mest tid, yngste var nyfødt. Med en sjalu dame da, så passet det liksom ikke å være sammen med barna sine. Hun ville jo egentlig ikke ha stebarn, men la seg etter en som nettopp hadde blitt 2 barnspappa. 

Føler ikke at karma har banket på døra dems. Og jeg går på tåhev, får vondt langt inne margen av å høre om dem, få tlf eller sms fra dem. (For hun kan fint finne på å ringe meg om de ikke får vilja si) vil ikke se dem, ønsker de laaaangt bort.

Jeg har kjempet hardt for at barna skulle ha kontakt. Men nå vil jeg ikke at han skal det mer. Er helt nervevrak etter alle år med konflikter

Anonymkode: a43ba...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Du veit at karma er på linje med gud og nissen, ikke sant?

I know, men det må være lov å finne et lite håp i mørket. 😘

Anonymkode: 11f6a...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I know, men det må være lov å finne et lite håp i mørket. 😘

Anonymkode: 11f6a...d8f

Den er jeg med på!,,😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sug lut skrev:

Du veit at karma er på linje med gud og nissen, ikke sant?

Du kommer ikke her og antyder at Nissen ikke finnes?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Du kommer ikke her og antyder at Nissen ikke finnes?!

 

Neinei, bare at det er like mange slemme som snille som faktisk får nissebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Neinei, bare at det er like mange slemme som snille som faktisk får nissebesøk!

Men nå er det jo stor forskjell på å være slem, mot faktisk å "bare" gjøre noe slemt. Nissen er jo ikke helt umenneskelig heller! 😉 Men er forsåvidt enig angående voksne; mange flere skulle fått kull på julaften! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

Men nå er det jo stor forskjell på å være slem, mot faktisk å "bare" gjøre noe slemt. Nissen er jo ikke helt umenneskelig heller! 😉 Men er forsåvidt enig angående voksne; mange flere skulle fått kull på julaften! 😂

Nemlig. Dessuten er det nok av folk som ER slemme. Et lite besøk av antinissen hadde vært på sin plass både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Faren til mine barn forlot meg etter fem år sammen,til fordel for det jeg da regnet som min beste veninne.

To år senere forlater hun han på dagen for  hans bestevenn med et påfølgende drama uten like,da han ikke ville godta dette.

Gjett hvem som skadefro godtet seg.....

Karma is a BITCH!

Anonymkode: fe0d1...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne ble forlatt til fordel for ei yngre dame. Hun slet veldig etterpå. Med 3 små barn og dårlig økonomi.Hun måtte bo i en kommunal leilighet.  Han levde i sus og dus med ett svært hus, mange ferier osv. Barna hadde han av og til når det passet han. Men barna gråt når dem kom hjem. Hun nye damen var ikke snill med dem. Men etter 8 år ble det slutt med hun nye. Og hjem kommer krypende da? Jo, den stygge, falske dritten. Og min venninne tar han tilbake. Det har gått 3 år og dem er sammen ennå. Han behandler henne som en dronning og bærer henne på en rullestol. Jeg blir kveld..Jeg har fortalt min venninne hva jeg mener.....Jeg er sjelden på besøk når han er hjemme. Hun kan tilgi men ikke jeg. Det var jeg som stilte opp når han og barna hadde det jævli. Og det glemmer jeg ikke 😡

Anonymkode: 42fab...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne ble forlatt til fordel for ei yngre dame. Hun slet veldig etterpå. Med 3 små barn og dårlig økonomi.Hun måtte bo i en kommunal leilighet.  Han levde i sus og dus med ett svært hus, mange ferier osv. Barna hadde han av og til når det passet han. Men barna gråt når dem kom hjem. Hun nye damen var ikke snill med dem. Men etter 8 år ble det slutt med hun nye. Og hjem kommer krypende da? Jo, den stygge, falske dritten. Og min venninne tar han tilbake. Det har gått 3 år og dem er sammen ennå. Han behandler henne som en dronning og bærer henne på en rullestol. Jeg blir kveld..Jeg har fortalt min venninne hva jeg mener.....Jeg er sjelden på besøk når han er hjemme. Hun kan tilgi men ikke jeg. Det var jeg som stilte opp når han og barna hadde det jævli. Og det glemmer jeg ikke 😡

Anonymkode: 42fab...b34

Jækla upraktisk å bære rundt på en rullestol?

Anonymkode: 78afd...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne ble forlatt til fordel for ei yngre dame. Hun slet veldig etterpå. Med 3 små barn og dårlig økonomi.Hun måtte bo i en kommunal leilighet.  Han levde i sus og dus med ett svært hus, mange ferier osv. Barna hadde han av og til når det passet han. Men barna gråt når dem kom hjem. Hun nye damen var ikke snill med dem. Men etter 8 år ble det slutt med hun nye. Og hjem kommer krypende da? Jo, den stygge, falske dritten. Og min venninne tar han tilbake. Det har gått 3 år og dem er sammen ennå. Han behandler henne som en dronning og bærer henne på en rullestol. Jeg blir kveld..Jeg har fortalt min venninne hva jeg mener.....Jeg er sjelden på besøk når han er hjemme. Hun kan tilgi men ikke jeg. Det var jeg som stilte opp når han og barna hadde det jævli. Og det glemmer jeg ikke 😡

Anonymkode: 42fab...b34

Han bærer henne på en rullestol😂 Ja jeg skjønte hva du mente, men det var morsomt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men hørt karma rammer de som venter spent på at karma skal ramme andre. 
Eller vent.. du er allerede rammet. Kanskje det at han forlot deg er karma???

Karma er tull og vås!!! Voks opp og skaff deg et nytt liv. Så blir du kanskje like lykkelig som din eksmann.

Anonymkode: 05b04...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma vet jeg ikke, men har kjent på skadefryd. Min eks innledet et forhold til en annen da datteren vår ble født, samme uke faktisk. Det tok et halvår før jeg fikk vite det, da måtte de flytte sammen fordi de var så forelsket at de ikke kunne leve uten hverandre. Hun flyttet da fra sin mann og tre barn. Husker jeg spurte eksen om hvordan de skulle kunne stole på hverandre, han mente det var et utrolig teit spørsmål - for det de to hadde var den store kjærligheten. Vel - 12 år etter og to nye barn, flyttet kona fra ham. Fordi hun var så forelsket og ikke kunne leve uten den nye kjærligheten. Da eksen da tok kontakt, og sa at nå skjønte han hvorfor jeg var så lei meg den gangen for 12 år siden, og hvor sviktet man faktisk føler seg, følte jeg både skadefryd, irritasjon og medfølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en sånn oppførsel vil ting slå tilbake på dem før eller siden, enten det kalles karma eller ei.  Ja, jeg har en eks som stakk rett etter at vi mistet barnet vårt, lite visste jeg at han hadde vært utro i sikkert et år og at han fikk en ny unge med hun som han var utro med , rett etter at vi var ferdig som par. Hadde vært sammen i 6 år og hadde lagt planer for fremtiden. De planene fortsatte han sammen med den nye.

Men det forholdet gikk også til helvete. Så begynte han å maile meg, ville også tilbake til det gamle, men ikke  f...om jeg vil ha han tilbake, skal før være singel resten av livet. De må jo ha stor tro på seg selv, jeg hadde aldri våget å prøvd å få en eks tilbake, som jeg hadde behandlet så dårlig. 

Anonymkode: fc59e...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Han bærer henne på en rullestol😂 Ja jeg skjønte hva du mente, men det var morsomt😊

Haha. Gullstol 🤣🤣🤣

Anonymkode: 42fab...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis karma finnes må jo dere som blir forlatt ha gjort noe temlig bedritent tidliger? Karma straffer dere jo hardt.

Anonymkode: bb05f...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What comes around goes around 

Uttrykket kommer fra et sted, så at menn (og kvinner) som oppfører seg bedritent må ofte bite seg selv i rumpa etterhvert. 

Karma har jeg mindre tro på, det utløser jo spørsmålet om hva den som blir forlatt har gjort for å fortjene det.... 

 

Anonymkode: f2786...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en. Gikk fra kona. Hadde mye penger og kjekk kar. Fikk ny yngre dame kun ute etter penger. De levde i sus og dus i mange år til han fikk økonomiske problemer. Så ble han også syk, ikke veldig alvorlig men nok til at han ble redusert og  attraktiv. Nå bor han i en leilighet, barna kutta han ut (han brydde seg ikke om de i åtte år) eksen hans (min venninne) har ny mann og har blomstret i forholdet. Gått ned i vekt og er super fresh og sprek. 

Han har forsøkt å smiske seg inn men hun vil ikke ha noe med han å gjøre. Ungene er store nå så hun trenger ikke forholde seg til han. 

På 15 år har han gått fra en vellykket arbeidskar med dyre dresser og jobbreiser, fint hus i åsen med ungjente på armen til en sliten mann i femtiårene med leilighet og sliten bil, kulemage og tynn i håret på toppen. Han er bitter. Og det fortjener han. Verdens største rasshøl spør du meg. 

Anonymkode: ee1cb...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blitt forlatt til fordel for en mye yngre kvinne. Trøster meg med at han en gang vil få smake sin egen medisin. Jeg tror liksom på at man ikke kan gjøre noe så jævlig mot noen uten å få igjen for det.. Han tar lite ansvar for barna og de har det vanskelig.

Er det noen som har noen eksempler? 

Anonymkode: 11f6a...d8f

Min gikk da jeg var gravid, fordi ekskona ville ha ham igjen og brukte alle slags mulige trusler for å få ham tilbake (typ: ville begå selvmord osv.)

Det sprakk selvfølgelig noen måneder senere. Ingen kan bygge et forhold på trusler. Han startet en desperat leteaksjon etter dame, og har senere giftet seg igjen to ganger til... Han er nå skilt fra dem alle, og sist jeg så ham ute på byen, var det sammen med en slags kjøpekone fra Filippinene som ikke snakket norsk. Ikke smilte hun heller, det gjorde ingen av dem på hele kvelden... 

Anonymkode: 36f1b...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp. Faren til mine barn forlot meg etter fem år sammen,til fordel for det jeg da regnet som min beste veninne.

To år senere forlater hun han på dagen for  hans bestevenn med et påfølgende drama uten like,da han ikke ville godta dette.

Gjett hvem som skadefro godtet seg.....

Karma is a BITCH!

Anonymkode: fe0d1...5bc

Auda… skal si historien gjentok seg da!

Anonymkode: 36f1b...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...