Gå til innhold

Hva slags jobber kan jeg med lærerutdanning søke på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utdannet lærer (lektor), og har flere års erfaring med p undervise i norsk som andrespråk. Nå skal vi flytte, og jeg skal søke ny stilling. Jeg liker godt å være lærer, men det er ikke så mye ledig i det aktuelle området. Jeg har aldri tenkt på å jobbe med annet enn undervisning. Hva kan jeg være kvalifisert til? Jeg har mastergrad i nordisk.

Anonymkode: 5466a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Se under "bedrifter" her: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/laerer

Anonymkode: 2b84a...d11

Takk for svar, men det ga ikke helt svar på det jeg lurer på. Jeg lurer på hvilke andre jobber enn lærerjobber jeg vil kunne søke på med min utdannelse. Er det noen andre her som er lærerutdannet og jobber med noe annet?

Anonymkode: 5466a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Søk på det du kunne tenke deg og mener du kan få til. 

Anonymkode: 6f588...909

Ja, det kommer jeg til å gjøre. Men vil altså gjerne ha noen tilbakemeldinger om hva det kan være. Jeg har aldri tenkt på å jobbe som noe annet enn lærer, og vet egentlig ikke hva annet jeg kan være kvalifisert til. 

Anonymkode: 5466a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Robottrener (språk)

Asyl/flyktningemottak

Avløser på gård

Renholder

 

 

Anonymkode: 86609...947

Jeg skal love deg at jeg ikke har noe i nærheten av den kompetansen som trengs for å være avløser på gård!

Anonymkode: 5466a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ta en doktorgrad?

Anonymkode: affea...a1f

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Anonymkode: 5466a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider