Gå til innhold

Dårlig kvalitet på Bugaboo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter vårt første barn og har lenge sett på Bugaboo. Har de siste dagene sittet en del på finn.no for å sjekke, og oppdager at veldig mange blir fort solbleket og har problemer med understellet? 

Stemmer dette, eller er det bare normal bruksslitasje? 🙄 Har ikke sett på andre vogner, så kan tenkes det ikke er noe forskjell altså. 

 

Ønsker bare høre deres erfaring 😊

Anonymkode: d3449...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kvittet meg med min ganske raskt før den gikk i stykker. Skjønner ikke at det søppelet der selger så bra. Synes hele vogna knirka og skrangla. 

Anonymkode: 005bf...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt og brukt min lenge, fire år til sammen. Den har blitt litt solbleket, det er sant, ellers er det ikke noe i veien med den.

Anonymkode: abb0a...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erter to barn er vår i veldig god stand, og vi bruker den masse.

Alle mørke kalesjer solblekes

Anonymkode: 36706...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig fornøyd med vår. God kvalitet, holdt gjennom tre år og er fremdeles fullt brukendes.
 

Har dog inntrykk at det er litt forskjell på de forskjellige modellene. Folk jeg kjenner som har hatt Bogaboo Cameleon har vært ganske misfornøyde, mens de som har hatt Bogaboo Buffalo (som er den vi hadde) har vært fornøyde. Så gjør research på de forskjellige modellene. 

Anonymkode: 0585b...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde cameleon til mine, veldig fornøyd. Ingen knirking eller problem med ramme/ understell. Brukt til 2barn og solgt videre etterpå. Kalesjen ble solbleket, men vi bor i søreuropa, så veldig mye sol her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjesket også på den, men sammenlignet med Stokke så den rett og slett spinkel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bugaboo! Hadde cameleon til de to første, buffalo til den siste. Ville aldri hatt noe annet. Super kvalitet, aldri noe galt. 

Anonymkode: f6eea...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til info så sa de i to uavhengige butikker at. Stokke sine hadde mye flere reklamasjoner enn bugaboo. Som de fikk veldig lite klager på. Jeg har nå min andre kanskje snart tredje bugaboo og jeg elsker de! Beste vognene som finnes. Om kalesjen er falmet er det bare å kjøpe en ny og bytte. 

Anonymkode: 06c49...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å spraye kalesjen med sånn spray som du bruker på putene i utemøblene, som beskytter både mot vann og uv-stråler. Da blekes den ikke på samme måte og tåler mye mer.

Du får kjøpt sånn spray alle steder de selger hagemøbler om du ikke får kjøpt det i vognbutikken.

Anonymkode: 5ec4d...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Husk å spraye kalesjen med sånn spray som du bruker på putene i utemøblene, som beskytter både mot vann og uv-stråler. Da blekes den ikke på samme måte og tåler mye mer.

Du får kjøpt sånn spray alle steder de selger hagemøbler om du ikke får kjøpt det i vognbutikken.

Anonymkode: 5ec4d...4e2

Sånn som dette, finnes mange forskjellige merker

https://www.atriumhagemobler.no/fiberprotector-impregnering-spray.html

Anonymkode: 5ec4d...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt min bugaboo til 2 barn, og nå brukes den til barn nummer 3. Den er fortsatt like fin. Så jeg elsker den vogna, og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 4e699...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt Bugaboo donkey til mine to største. Hadde den i 6 år før jeg solgte den. Kjøpte en Bugaboo fox til minste mann. De tåler utrolig mye, kan erstatte alle slags deler om noe blir ødelagt og man får mye for dem igjen når man selger. Elsker Bugaboo vognene og har aldri vært skuffet. 

Anonymkode: bbe90...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...