Gå til innhold

Hva betalte dere for å få malt rekkehuset utvendig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har et ganske smalt hus med tre etg. Ikke enderekke. Vi skal ikke male selv.

Jeg lurer litt på ca hvor mye vi bør sette av til maling i sommer.

Anonymkode: fce0b...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal dere i male selv? Gidder dere ikke, eller kan dere ikke? 

Anonymkode: f4912...353

Vi har høydeskrekk, og klarer ikke male 2 og 3 etg. Vi skal gjøre det hvitt. 

Anonymkode: fce0b...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enderekkehus med tre etasjer, 135 m2. Vi fikk tilbud fra tre ulike firmaer, alle landet på ca. 115 000 kr. Dette er da inkludert vasking, skraping og to strøk maling, og inkluderer vindskier, vinduer, terrassedør, balkongdør, utebod med dør og rekkverk på en ganske stor terrasse, prosjektledelse, stillas osv. Nabokommune til Oslo. Vil regne med at det er billigere andre steder i landet, og billigere dersom dere ikke har alle disse tingene som må males. Og minus en tre etasjers gavlvegg.

Det er bare å ta kontakt med tre-fire malerfirmaer og be om gratis befaring og tilbud, så vet dere mye bedre hva det vil komme på. Da kan dere også bestille jobben allerede nå, det er lurt, for bøkene deres begynner nok å bli fulle for våren 2020.

Anonymkode: 50335...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide en lift til høyveggen og betalte 17-åringen til en arbeidskollega av mannen for å gjøre det. 

Du kan betale opptil 6.000 kr uten å tenke på skatt for å få noen til å gjøre tjenester for deg hjemme. Så lenge de du betaler ikke jobber med det til daglig er det ikke svart arbeid. 

Anonymkode: 516df...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000 betalte jeg noen polakker for 6 år siden. Halvparten av en tomannsbolig. Tre vegger, to etasjer. Jeg kjøpte maling og utstyr i tillegg. 

Anonymkode: cfeca...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...