Anonym bruker · #1 Posted November 18 Hva tenker dere f.eks om de som kjenner og ser ulike energier rundt om? eller åndenes makt? Eller mennesker i nåtid som hevder de kan kurere ulike sykdommer o.l? Jeg er bare nysgjerrig og ønsker å lære mer om hvordan folk tenker... Anonymkode: 0f139...94f Share this post Link to post Share on other sites
Pashla · #2 Posted November 18 Nei, én overtro utelukker den andre. Vi ateistene er de verste, vi utelukker én gud mer enn de religiøse gjør... Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #3 Posted November 18 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker dere f.eks om de som kjenner og ser ulike energier rundt om? eller åndenes makt? Eller mennesker i nåtid som hevder de kan kurere ulike sykdommer o.l? Jeg er bare nysgjerrig og ønsker å lære mer om hvordan folk tenker... Anonymkode: 0f139...94f Det jeg tenker om åndenes makt er at det er folk som tuller med ting de ikke bør tulle med. "Spøkelser" er demoner. Jeg tror ikke på at mennesker kan kurere sykdommer. Annet enn leger da, som bruker vitenskapen Anonymkode: b2488...6e3 Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #4 Posted November 18 Ja, jeg tror på julenissen, påskeharen og Stallo. Anonymkode: adc7e...d63 Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #5 Posted November 18 Nei, slike ting som strider mot naturlovene tror jeg ikke på. Det jeg tror på er en skaperkraft Gud, som har skapt verden og naturlovene ved å sette i gang noe før big bang. Anonymkode: 064a5...f8e Share this post Link to post Share on other sites