Gå til innhold

Farmen altså! Spoiler.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare digger hvordan Agna gruset på. Fy fader for ei dame! OK, du spiller skittent, det kan jeg også 👌🏻

Så er det på tide Gaute setter rette hodet på plass og slutter å favorisere søte jenter som spiller på folks medlidenhet. 

Verdig vinner som tok seieren i dag, håper Agna nailer hele driten! 

Anonymkode: b66a9...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke med på farmen lenger, men får meg noen glimt avogtil. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de blir så himmelfallende overrasket når de får høre om Torpet? Har ikke det vært i mange sesonger da? 

Og hvor er alle som har kommet inn der, jeg syns det de to husnissene som har vært der hele tiden? 

Anonymkode: fb022...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare digger hvordan Agna gruset på. Fy fader for ei dame! OK, du spiller skittent, det kan jeg også 👌🏻

Så er det på tide Gaute setter rette hodet på plass og slutter å favorisere søte jenter som spiller på folks medlidenhet. 

Verdig vinner som tok seieren i dag, håper Agna nailer hele driten! 

Anonymkode: b66a9...32b

Det gjør hun nok, hvis det blir ei dame. Erik, hvis det blir mannlig vinner.

Anonymkode: f5f25...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dritt lei Agna og hennes holdning. Hun tror hun er så viktig, noe hun ikke er. Utrolig kjipt at Marte ikke fikk sendt henne på huet og ræva ut. Hun er så kjedelig at jeg sovner!!

Anonymkode: ce458...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agna ruler! Marte bølla med henne først i tvekampen så det var greit at hun fikk en lærepenge tilbake. Agna ser ut til å være et arbeidsjern uten like så hun fortjente å komme videre.

Anonymkode: 3aff6...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følger ikke med på farmen lenger, men får meg noen glimt avogtil. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de blir så himmelfallende overrasket når de får høre om Torpet? Har ikke det vært i mange sesonger da? 

Og hvor er alle som har kommet inn der, jeg syns det de to husnissene som har vært der hele tiden? 

Anonymkode: fb022...023

Helt enig! 

Anonymkode: 366c5...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...