Gå til innhold

Er ikke dette veldig sært?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har lite kontakt med sin familie, vi blir stadig vekk invitert på forskjellige sammenkomster av hans familie. Men han vil altså ikke dra, når det er baby shower eller dame fester så dukker jeg som regel opp. Mannen min og broren hans( + kona hans) har hatt og har uoppklarte uenigheter med hverandre. 
Jeg har så si alle hans nære på sosiale medier, men nå har broren hans og kona hans slettet meg både fra Snapchat og Instagram.

Er ikke dette sært og spesielt? Jeg og kona til broren har vel aldri hatt noe uenigheter med hverandre. Hadde inntrykk av at vi hadde et godt forhold. Jeg skrev så klart til svigerinna om hvorfor de hadde fjernet meg, men fikk ikke noe svar. Men det står at vedkommende har åpnet meldingen....

Bør jeg bare drite i det? Jeg føler meg såra og fornærmet egentlig. De har jo gjentatte ganger ringt fordi de vil komme på besøk, men mannen min har som regel bare alltid funnet på noe fordi han Ikke vil ha besøk av de. Men når vi møtes med de andre familie medlemmene til mannen å de er også der så er vi jo voksen og hyggelige mot hverandre. Selv om at mannen min og alle andre vet han ikke kommer overens med svigerinne og broren hans. 
 

Bør jeg ringe henne og spør hva som foregår?

Anonymkode: 56e3d...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du allerede har skrevet, så ville jeg ventet litt til de eventuelt svarte. 

Flott at du vil løse uoverensstemmelsen, men kan være du ikke får svarene du ønsker

Anonymkode: 12887...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definerer du dine forhold ut fra sosiale medier? De har slettet deg fordi de vil ha minimalt med deg og din mann å gjøre. Du trenger da ikke spørre om hvorfor. Den eneste grunnen man sletter folk er fordi man ikke gidder å ha kontakt med dem. 

Anonymkode: 83871...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du allerede har skrevet, så ville jeg ventet litt til de eventuelt svarte. 

Flott at du vil løse uoverensstemmelsen, men kan være du ikke får svarene du ønsker

Anonymkode: 12887...edc

Ja, det tror jeg er lurt.
Men jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å få noe svar.

Også tenker jeg på neste gang vi skal sees i en samling der alle hans familie medlemer er. Også kommer de to..... Pinlig blir det!!

Jeg driter i at de har slettet meg fra snap og Instagram. Men mener det er slags bekreftelse på at de ikke vil ha noe med meg og gjøre. 
Jeg har jo ikke gjort de noe? Så forstår bare ikke? 

Anonymkode: 56e3d...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Definerer du dine forhold ut fra sosiale medier? De har slettet deg fordi de vil ha minimalt med deg og din mann å gjøre. Du trenger da ikke spørre om hvorfor. Den eneste grunnen man sletter folk er fordi man ikke gidder å ha kontakt med dem. 

Anonymkode: 83871...b31

Nei, jeg gjør ikke det. Men jeg synes det er sært og spesielt. Vi er i familie. 

Anonymkode: 56e3d...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør mannen din for å rydde opp med broren sin, da? Er det noe de kan rydde opp i, eller er begge for stae til å gjøre det?

 

Anonymkode: 91b24...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pinlig for deg. Men pinlig for mannen din som er barnslig. Og svigerinne og svogeren din som furter. Gå på familiesammenkomster med hevet hode. Det er ikke din feil at de ikke er voksne nok til å løse konflikter på en ordentlig måte! 

Anonymkode: 1fa82...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tatt kontakt flere ganger og spurt om å komme på besøk- altså ønsker de en relasjon. Dere (mannen din) har ikke ønsket det- altså han ønsker ikke en relasjon. Jeg tror jammen jeg hadde slettet dere også. Det er begrenset hvor lenge man ønsker å forsøke å fikse en relasjon og det er tydelig at grensen er nådd for de andre når dere ikke gidder.

Anonymkode: bd01f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og mannen er en enhet på en måte, særlig siden du er inngiftet. Å ha et godt forhold til deg, men være i konflikt med mannen din (hans bror, hennes svoger) blir veldig rart.

Jeg ville også vært forsiktig med Å dele privatlivets bilder med noen som absolutt ikke vil treffe oss.

Anonymkode: 323b6...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...