Jump to content
November-spire-79

Fertilitetstest?

Recommended Posts

November-spire-79

Hei jeg lurte på om de fertilitetstestene man kjøper på nett er greie eller bør jeg oppsøke en klinikk? Greit å sjekke dette siden jeg ikke er så ung som jeg skulle ønske akkurat nå😊

Fortsetter under...

Havfrue8

Oppsøk klinikk, privat klinikk ligger på 1500-2000kr for en enkel sjekk. Det er verdt det :)

November-spire-79

Ja ok da skal jeg prøve det. Men tror også at jeg prøver en test fra apoteket. Bare for å ha gjort det. Går inn i min andre prøve periode nå, så det er ennå tidlig, men greit å få vite litt mer om hvordan det ligger ann

OsloMamma41
På 15.11.2019 den 6.17, November-spire-79 skrev:

Hei jeg lurte på om de fertilitetstestene man kjøper på nett er greie eller bør jeg oppsøke en klinikk? Greit å sjekke dette siden jeg ikke er så ung som jeg skulle ønske akkurat nå😊

Jeg var hos gynekolog og tok UL. Hun sa at det så greit ut men fikk så en blodprøve som viste at jeg hadde få eggreserver AMH(AntiMullerHormon) hun fortalte meg at det ikke trengte å si noe om kvaliteten på eggene. 

November-spire-79
23 minutter siden, OsloMamma41 skrev:

Jeg var hos gynekolog og tok UL. Hun sa at det så greit ut men fikk så en blodprøve som viste at jeg hadde få eggreserver AMH(AntiMullerHormon) hun fortalte meg at det ikke trengte å si noe om kvaliteten på eggene. 

Tror jeg også skal gjøre det. Men gleder meg ikke akkurat😅