Gå til innhold

Dere med dårlig råd (og barn)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte en god og varm vinterjakke til mannen min på salg på Zalando i fjor. Den hadde koste 800 kr, men jeg fikk den til 250kr! Han brukte den hele vinteren og bruker den igjen denne vinteren.

Til barna kjøper jeg på salg etter vinteren for neste vinter. Ting som vinterdresser og ullklær. Ikke sko for vet ikke hvilken størrelse de kommer til å ha der neste vinter..

Kjøpte også noen ullklær når det var 50% salg på Pierre Robert på den lokale matbutikken. Følger veldig med på slike ting og prøver å planlegge.

Kjøpte sherrox til dem fra Jollyroom. 350kr per par for Viking Ultra.

Anonymkode: cc678...173

det var noen gode kupp :)

Anonymkode: c7b63...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikkje kjøper brukt på loppis eller uff eller Fretex kan du ikkje klaga. Då har du ikkje dårleg råd. Allergi held ikkje.

Anonymkode: b2fcd...39c

Og det bestemmer liksom du 🤣tåpelige menneske🙄

Anonymkode: b5ba7...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, må nok det. Vi handler endel der. Så lønner seg nok. Har en halvferdig konto der, men alltid ventet fordi jeg må betale 300kr

Anonymkode: c7b63...728

Husk at det er bare et depositum, så hvis dere må ha de tilbake eller dere ikke synes at det lønner seg, så er det bare å melde seg ut og få de tilbake

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husk at det er bare et depositum, så hvis dere må ha de tilbake eller dere ikke synes at det lønner seg, så er det bare å melde seg ut og få de tilbake

Anonymkode: 54968...599

Jepp :) har bare vært det å prioritere betalingen liksom. Har føltes som mye. Men lønner seg helt sikkert. Er det en engangssum?

Anonymkode: c7b63...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jepp :) har bare vært det å prioritere betalingen liksom. Har føltes som mye. Men lønner seg helt sikkert. Er det en engangssum?

Anonymkode: c7b63...728

De 300 er en engangssum ja.

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jepp :) har bare vært det å prioritere betalingen liksom. Har føltes som mye. Men lønner seg helt sikkert. Er det en engangssum?

Anonymkode: c7b63...728

Hvis du melder deg inn, så meld deg på coop sitt medlemspanel hvis de trenger flere. Da får man spørreundersøkelser som passer til dere, får poeng for det som veksles inn i gavekort. Det blir ikke mye, men noen kroner blir det

 

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ventet til black friday for å se om det kom noen gode tilbud på vintersko og jakke. Vintersko av god kvalitet kan holde mange år for en som er utvokst i bena. Selv har jeg gått mange vintre i joggesko og støvler, og selv om det ikke er optimalt, går det bra med ullsokker. Han holder nok ut et par uker til salget :) 

Anonymkode: b206f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, har ikke mulighet til å handle på HM. Men har Cubus, Lindex, Kappahl, Obs, Europris...

Ja, leser tilbudsaviser :) takk for råd

Anonymkode: c7b63...728

Bli medlem hos HM, så får du gratis frakt. Mye salg i nettbutikken å.

Anonymkode: 53710...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På obs i outlet hadde de icepeak jakker til dame og herre, helt kurante, forede og vanntette til 249, vinterbukse til samne pris. Damejakkene var mini i str, bruker 36/38 til vanlig og 44 passet i denne, og får passform så kjøpte ikke til meg selv. aner ikke passform på herrejakkene. Men fant en til guttungen i str 176 til 199,-  som han syntes var god.

Anonymkode: 0de17...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På obs i outlet hadde de icepeak jakker til dame og herre, helt kurante, forede og vanntette til 249, vinterbukse til samne pris. Damejakkene var mini i str, bruker 36/38 til vanlig og 44 passet i denne, og får passform så kjøpte ikke til meg selv. aner ikke passform på herrejakkene. Men fant en til guttungen i str 176 til 199,-  som han syntes var god.

Anonymkode: 0de17...0a1

Har Obs outlet?

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp på finn, spør om de har husdyr. 
om de treffer folk som har husdyr har ingenting å si.
 

Du møter jo folk på gata med husdyr du også. Evt at jeg som har katt har prøvd på den jakken i butikken som du kjøper. 
Jeg kan da ha kattehår på meg, og de kan komme på den jakken. 
 

nei den allergiUnnskyldningen der er for drøy. Jeg har jobbet i ambulanse og Akuttmottak i mange år.  Og folk dør ikke av å bli eksponert for litt dyrehår. Kan bli litt tett ja, og det blir de også innimellom. Dyrehår kan det være over alt. 
 

Kjøper du brukt på finn er det bare å spørre selger om de har husdyr.  
 

Jeg har ok med penger, men kjøper mye brukt på finn likevell. 
kan finne utrolig mye fint og billig der. Og så er det miljøbesparende i tillegg. 
så hvis du er for god til å kjøpe brukte klær, syns jeg ikke noe synd i deg desverre. 
 

 

lykke til! 

Anonymkode: 53330...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no. Jeg har begynt å handle bare der.  Mange som selger klær, sko som ser og er helt nye. Kommer ofte over gode kupp. Har spart sinnsykt mye på det. Klespakker til barna osv 

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp på finn, spør om de har husdyr. 
om de treffer folk som har husdyr har ingenting å si.
 

Du møter jo folk på gata med husdyr du også. Evt at jeg som har katt har prøvd på den jakken i butikken som du kjøper. 
Jeg kan da ha kattehår på meg, og de kan komme på den jakken. 
 

nei den allergiUnnskyldningen der er for drøy. Jeg har jobbet i ambulanse og Akuttmottak i mange år.  Og folk dør ikke av å bli eksponert for litt dyrehår. Kan bli litt tett ja, og det blir de også innimellom. Dyrehår kan det være over alt. 
 

Kjøper du brukt på finn er det bare å spørre selger om de har husdyr.  
 

Jeg har ok med penger, men kjøper mye brukt på finn likevell. 
kan finne utrolig mye fint og billig der. Og så er det miljøbesparende i tillegg. 
så hvis du er for god til å kjøpe brukte klær, syns jeg ikke noe synd i deg desverre. 
 

 

lykke til! 

Anonymkode: 53330...d2a

Det der er bare tull, dessuten er det snakk om folk som besøker katt/hund regelmessig. 

Du er bare ekkel og nedlatende. Skam deg.

Anonymkode: c3a57...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finn.no. Jeg har begynt å handle bare der.  Mange som selger klær, sko som ser og er helt nye. Kommer ofte over gode kupp. Har spart sinnsykt mye på det. Klespakker til barna osv 

Anonymkode: 85587...c45

Hvorfor tipse om noe som ikke er aktuelt? Står at hi kun vil spare penger, ikke at hn er hjelp oss å hjelpe-mottaker o.l. 

Anonymkode: c3a57...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tipse om noe som ikke er aktuelt? Står at hi kun vil spare penger, ikke at hn er hjelp oss å hjelpe-mottaker o.l. 

Anonymkode: c3a57...436

Nei du opptrer jo som selveste HI. Kan jo høre om det er fra et dyrefritt hjem. Så alle som handler på finn er hjelpe mottakere? He he du virker spesiell. Jeg kjøpt idag en helt ny gps klokke til min datter. Aldri vært i bruk. Før pris 2599. Jeg kjøpte for 250. Jeg kjøpte alt nytt før nå kjøper jeg alt nytt men bare på finn for under halvparten av prisen. Ungene mine ønsket seg sånn Bratzdukker. Kjøpte 15 til for samme prisen jeg hadde fått 2 for. ANBEFALER FINN.NO PÅ DET STERKESTE!!!

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tipse om noe som ikke er aktuelt? Står at hi kun vil spare penger, ikke at hn er hjelp oss å hjelpe-mottaker o.l. 

Anonymkode: c3a57...436

Du ser ikke forskjell på å kjøpe noe på finn og på hjelp oss å hjelpe?

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 9.01, Anonym bruker skrev:

Jeg har noen spørsmål. Mener ikke dere som må ha hjelp av "hjelp oss å hjelpe" og lignende. 

Men:

  1. Hvor kjøper dere klær til barna deres?
  2. Hvor kjøper dere sko til barna?
  3. Hvor kjøper dere sko til dere selv? 
  4. Tips til billige middager? 

Mannen har ikke vintersko og jeg vegrer meg for å kjøpe det, men må. Har gavekort så vi ender opp med å betale 400kr ca. Vi må skaffe en vinterjakke til ham også. Jeg har sett meg ut en til 499 kr. Finner ikke noe annet billig som duger? Jeg er hyperallergisk mot pelsdyr så finn.no er en stor risiko dessverre. Selv folk som ikke har dyr selv kan regelmessig ha vært på besøk hos folk som har dyr (og dermed fått masse allergener inni jakka. Sånt kunne jeg reagert på, lett, og ikke alt går bort i vask med en gang, jeg er syk i 1 måned etter eksponering uansett om allergenet fjernes). Måtte selge en lenestol en hund hadde vært i. Prøvde petal cleanse og vasking, nei.. Den måtte bort. Jeg var hoven i hele kroppen. Så ja, jeg prøver å finne nytt, men billig.

Jeg ønsker å kjøpe så billig som mulig, men allikevel varer som fungerer godt. Som holder deg varm, kanskje t.o.m. er vanntett (jeg har sånn impregneringsspray som passer på det meste). 

Noen som har noen tips til å leve billig? Men fortsatt greit...
 

Anonymkode: c7b63...728

Da var du jo maks uheldig. Så du kutter hele finn fordi du kjøpte en stol hvor en hund hadde sittet. Og du forhørte deg ikke på forhånd. Da kan du skylde deg selv. Enkelt spørsmål. Er det fra et dyrefritt hus. Ja ok men så bra. Jeg kjøper leker og klær. Slenger alt i vaskemaskin rett fra pose også tar jeg det inn i huset. Kjøper ikke seng, sofa eller slike allergene ting. Men alt annet av utstyr gjør jeg. Noen ganger kanskje jeg lar det stå ute å lufte fra seg før jeg tar inn. 👍

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederste brukt 1 gang 100 kr, de tre andre 300 og dette er kvalitetsmerker👍 Bare eksempel da jeg ikke vet hva din mann liker 🙏

673_886891785.jpg

963_555774096.jpg

826_978200761.jpg

599_1650532212.jpg

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

100 og 200 kr. Se ene bildet fortsatt merkelapp på 👍 Finn.no ❤🙏

532_910002448.jpg

528_1646805103.jpg

409_944204281.jpg

193_1999599862.jpg

Anonymkode: 85587...c45

Hva driver du med??

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva driver du med??

Anonymkode: 54968...599

Jeg viser at HI fint kan kjøpe seg noe nytt på finn.no. hva driver du med?

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg viser at HI fint kan kjøpe seg noe nytt på finn.no. hva driver du med?

Anonymkode: 85587...c45

Hun sier jo at hin ikke vil handle på Finn

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun sier jo at hin ikke vil handle på Finn

Anonymkode: 54968...599

Fordi hun mener at alle har dyr og hun må derfor bare handle i vanlig butikk, i tillegg få mye mindre for pengene,  og ikke nok med det med i tillegg vil hun bidra med å forsøple verden enda mer. Og nei jeg er ikke miljøaktivist men er for gjenbruk. I hvertfall når mye av det er helt nytt. Dårlig unnskyldning å ikke ville kjøpe på finn fordi hun tilfeldigvis kjøpte en sofa hvor en hund hadde vært så plutselig var all kjøp på finn fremover stopp. Fordi alle har husdyr og hun får allergisk reaksjon av hver minste lille hår. Godtok ikke den dessverre 👍

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi hun mener at alle har dyr og hun må derfor bare handle i vanlig butikk, i tillegg få mye mindre for pengene,  og ikke nok med det med i tillegg vil hun bidra med å forsøple verden enda mer. Og nei jeg er ikke miljøaktivist men er for gjenbruk. I hvertfall når mye av det er helt nytt. Dårlig unnskyldning å ikke ville kjøpe på finn fordi hun tilfeldigvis kjøpte en sofa hvor en hund hadde vært så plutselig var all kjøp på finn fremover stopp. Fordi alle har husdyr og hun får allergisk reaksjon av hver minste lille hår. Godtok ikke den dessverre 👍

Anonymkode: 85587...c45

Kjære tid, hun trenger hverken din tillatelse eller din velsignelse til å ta det valget hun gjør. Hva du godtar eller ikke spiller ingen rolle.

Anonymkode: 54968...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjære tid, hun trenger hverken din tillatelse eller din velsignelse til å ta det valget hun gjør. Hva du godtar eller ikke spiller ingen rolle.

Anonymkode: 54968...599

Men kjære tid (eldre dame ser jeg) jeg har rett til å si hva jeg vil i dette landet. Jeg godtok ikke den unnskyldning, og mest sannsynlig sitter hun nå å handler på finn. God natt 👍

Anonymkode: 85587...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...