Gå til innhold

Jeg syns det er vanskelig å ha dårlig råd og tenåring.. Men vi er kanskje ikke alene om å ha det slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enda verre er det nå når julen nærmer seg. Vi skåner ungdommen så langt vi klarer, og er opptatt av at den ikke skal bli ekskludert eller noe fordi vi har dårligere råd enn de fleste andre. Men vi må si nei til endel, vi leier bolig og vi kan ikke reise på ferie osv. Det er vanskelig, vondt og flaut..

Alt fokuset vårt er på ungdommen og bedre økonomien, men med sykdom og gammel gjeld er det vanskelig å se at vi skal klare å få hodet over vannet. 

Anonymkode: c728c...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Har mye gjeld som vi betaler på. Blir ikke mye igjen. Har 2 gutter på 11 og 16 år. De får det du trenger. Men ikke det dyreste og flotteste, men kjøper mye brukt. Det positive med dette er at de lærer at de kan ikke få alt. Og de er takknemlig for det de får. 

16 åringen fikk nye venner på vidergående. På skolen hans går det mange " pappa" gutter. Han møtte bytte ut de vennene. Dem var ute å spiste mat 3-5 dager i uken. Fikk jakker til 10 000 kr, klokker til mange, mange tusen. Så gutten min følte seg utenfor og fikk venner som er mere på hans nivå. 

Anonymkode: ef0d0...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har meldt oss inn i «enestående familier». Det er mange flotte aktiviteter for lite penger. Anbefaler det om det er i ditt område. Barna mine har fått venner i samme område, i samme situasjon, og tror de setter pris på det

Anonymkode: ab8c5...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...