Anonym bruker · #1 Posted November 9 Eller annet ullvaskemiddel? Kan jeg bruke alt av ullvaskemidler? Anonymkode: 2e695...c89 Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #2 Posted November 9 Vi forsøker å vaske vinterdressen så sjeldent som overhodet mulig, siden det skader vannsøylen. Men når vi MÅ vaske den, så vasker jeg den på ullprogram med Milo. Anonymkode: 4bf3d...d35 Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #3 Posted November 9 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi forsøker å vaske vinterdressen så sjeldent som overhodet mulig, siden det skader vannsøylen. Men når vi MÅ vaske den, så vasker jeg den på ullprogram med Milo. Anonymkode: 4bf3d...d35 Den er NEDPISSA Anonymkode: 76267...ae1 Share this post Link to post Share on other sites
Anonym bruker · #4 Posted November 9 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den er NEDPISSA Anonymkode: 76267...ae1 Da ville jeg vasket den! Anonymkode: 4bf3d...d35 Share this post Link to post Share on other sites